1 reakcí na tento příspěvek jak a podle ceho seridit remen
Podle servisního manuálu se zvedne zadní kolo a v kontrolním otvoru se udělá značka, kudy prochází okraj řemene. Pak se mezi vzpěru kyvky a řemen strčí nástroj, kterým se na řemen zatlačí silou 45 Nm a znovu se udělá značka v kontrolním okýnku. Rozdíl značek by měl být v rozmezí 1,5-4 mm.
V praxi se to dělá tak, jak píše rancher - řemen se uprostřed mezi řemenicemi zkroutí a mělo by to jít do 90 stupňů. Není to přesné, ale výsledek postačuje.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rady začátečníkovi Kawasaki VN 900 Classic | rosak72 | 25 | 15.10.2023 v 11:36 Piwell |
Pískání řemene Kawasaki VN 900 Classic | Maro900 | 9 | 10.6.2023 v 09:45 Maro900 |
Kawa VN900-motorovy olej/specifikace Kawasaki VN 900 Classic | riderr3 | 18 | 28.5.2023 v 17:09 kratkej01 |
VN 900 za jízdy chcípla Kawasaki VN 900 Classic | Sumečekk | 8 | 24.5.2023 v 12:39 Sumečekk |
Jsem přes 1000 km od domova a probl... [1, 2] Kawasaki VN 900 Classic | Dexxteer | 59 | 22.5.2023 v 23:17 Sumečekk |