globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chpper není pro dědka!!!
Zdar jak sviňa, abych začal: Je mi 21 jsem vyznavač chopperů a bohužel momentálně nemám s kým jezdit proto prosim všechny kluky z jižní moravy co jsou stejnýho vyznání aby hodili příspěvek do tohoto fóra s tím jakou mají mašinu a jestli mají chuť občas si vyjet.
Rád bych našel pár borců s kterýma bych mohl občas vyjet na vyjíždku.

ANEB CHOPPER NENÍ PRO DĚDKA !!!!!

1 reakcí na tento příspěvek Chpper není pro dědka!!!

5.1.2016 v 17:05 | Nahoru | #1
Přeci se tady nebudeme hádat, co bylo dřív, slepice, nebo slepice , já mám svůj názor, kterej mě nevyvrátíš, ty máš svůj, kterej nevyvrátím zas já tobě. Pokud tedy nechceš oponovat i tomuhle. Na druhé straně jsou i takoví SSáci, co se nakláňejí v zatáčce na druhou stranu a které bych já předjel na odrážedlu. Porovnávat jednu skupinu motorkářů s druhou nemá smysl. Žádné statistiky, na čem se motorkáři zabíjí nejsou, přesto si myslím, že i tak je jízda na čopru více bezpečná. Dokonce dokud jsem jezdil na VL1500, tak jsem cítil dokonce hodně respektu kolem sebe i u plechovkářů a neměl jsem problém, že by o mě někdo nevěděl. Co se týče sportovních ůspěchu, to nelze absolutně nijak srovnat, čopr není a nikdy nebude sportovní motorka ačkoli HD vlastně kvůli motosportu vešel do povědomí veřejnosti někdy kolem 1920. Hlavně kvůli spolehlivosti a začal prodávat.
A porovnávat kolik co točí? To je ůsměvný.
To co jsem chtěl původné říct, je, že konstrukce čopru/cruisru, jako taková - pevný rám, v-twin, bez přední brzdy, je vidět docela u dost výrobců v začátcích. Co se týče tebou jmenovaných, Sunbeam začal vyrábět kolem 1912 a to už HD montoval v-twiny s roční produkcí 3 nebo 5 tis. přesně si to nepamatuju (né žebych byl tak starej ). V-twin začal u Indiánu v roce 1906 sériově, HD jej převzal až kolem 1910. Brought Superior vyráběl motorky od 1919 do 1940, vyrobil kolem 3000 kusů. V roce 1919 vyrobil HD jen sajdek 16 000 kusů a hodně toho vyvážel i do evropy. Jen to nikdo nenazýval čopr. Teda ne tu sajdku, abys mě nebral za slovo. 4ventil v-twin dělal už v té době několik let. Opravdu nevím, co by mě mohlo přesvědčit.

(reakce na) Chpper není pro dědka!!!

5.1.2016 v 17:34 | Nahoru | #2
Plazivec> ale ty to trochu přetáčíš ... nikdo se ti neotřel o HD. To je samozřejmě značka jenž dala motocyklům moc ...
Velký trh, a hlavně první válka, přináší velké objemy ... a to, že choppery prostě nepotřebujou v zásadě žádnou velkou moderní technologii, odlehčování a extra se neliší od historických začátků z nich ale nedělá "počátek" ježdění ...toť vše

Naposledy editováno 05.01.2016 17:34:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Škrtený Marauder 800 Suzuki VZ 800 Marauder Dano998 1 1.5.2024 v 22:14 Faier
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow Martm 2 16.4.2024 v 14:11 Martm


TOPlist