jak tak sjíždím fórum a různý další recenze, v podstatě se všichni shodují, že cestovní boty jsou pohodlný (tím myslím takový ty touringy, ony všechny vypadají dost podobně), ale při pádu neochrání. Tak začínám pochybovat, k čemu takový boty jsou, to můžu jezdit dál v keckách.
Jakou teda vidíte možnost na choppera, když nejedu v chopper hadrech? Nějaký jedno nebo dvoupřeskový možná?
Většina příspěvků je tady třeba dva roky stará :(
Dík za každej názor.
Tereza
1 reakcí na tento příspěvek Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co jsou cestovní moto boty, když jsou vlastně na prd
Komorerth píše: FishX3 dikec.. mal som ich na nochach (samozerjme v predajni) a sadli mi, netlacili a tych par krokov bolo fajn. Pozeral som prave po znizenych, pretoze svoju jazdu vidim fakt na turistiku a dost popri tom nachodim (a nechcem nosit extra prezuvky). este som pozeral na http://www.bonmoto....-x-miles-waterproof/ ale to bude nieco podobneho ako ten Rainers
Hele takze na vazno - oboj ety boty jsou celokožené tj prostě ať mi vyprávíš jak chceš že kůže dejchá, oproti jiným v tom bude vedro. Ty TCX maji alespon gore - což nepomuže prodyšnosti ale da se v tom jet v dešti . Podle mne snízená bota nemá žádný efekt nebo na motce je lepší rozumně vysoká a na chození ji prostě nahoře o něco povolíš. ty Rainers mi přijdou blbý i tím odhaleným zipem. Explorery co jsem sem dával jsou zajímavý v tom, že to je kombinace kůže, kordury a gumy. Ty exponovaný místa jsou kuze a guma apak ty mene exponovany kordura - když pres ne dáš nohavici , jsou jako uzavřený a když ji nacpeš dovnitř /zstane tam o něco vejš)tak ty boty super větrají - mam na mysli že s nimi v pohodlí jedeš v teplotách nad 30st. Vetšina zipu je chráněná a navíc je aretován sucháčem uvnitř takže se nerozevira. Noa jsou Goretexový takže do nic h neprší - já je měnil ne proto že by se rozpadly, ale u verze 1 jsem si udělal díru železnou řadičkou - což od dvojk yvyřešili zesílením a tak ty další jsme měnil proto že jsem si o silnici probrousil nohu a teklo mi tm dírou skrz podrážku.
Změnu modelu jsem provedl později neb jsem si uvědomil že bych měl zvýšit ochranu (že vlastně jezdím dost nad 160 a téměř pořád) a pak proto že raději měnit slidery než celé boty. Takže ted mam tusim TCX sport ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago | Pavel3319 | 5 | 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus |