mám problém s K4, motorka když se zahřeje, tak vypíná motor. Je jedno jestli jedu nízké nebo vysoké otáčky, prostě to párkrát cukne a po pár metrech motor zdechne, po resetu opět normálně nastartuje a po pár km opět zdechne. Stejně jako kdyby jsem to chcípnul chcípákem. Když dám diagnostiku, tak není žádná chyba, jen čidlo TP ukazuje špatné nastavení klapky. Čárka je na vrchní straně, a ani když s čidlem otáčím, tak se nedaří jej dostat na správnou pozici. Je to čidlem, nebo může být problém ještě někde jinde a jak to zjistit??? Případně co mi doporučíte prvně zkusit, aby jsem nemusel kupovat čidlo za 5 tis
dík za cenné rady
1 reakcí na tento příspěvek Co je špatně?
Ctes to po sobe vubec ?
Naposledy editováno 18.04.2015 13:01:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je špatně?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35791 | Včera v 22:35 oxygen |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |