globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přilba Marushin Tiger
18.4.2015 v 03:43
Zdravím ,zda se ze jsem zakoupil šmejd přilbu. Jedna se typ Marushin Tiger s matným lakem. Přilbu jsem kupoval cca před 2 lety v Motozem Šenov. Po nejake době cca po roce se mi na přilbě začal rozkládat lak a nepříjemne lepit na dotyk. Další závadou je popraskana a odlupující se koženka ve spodní casti a rezavý šroubky držící hledi. Prilbu jsem dal samozrejme na reklamaci a Motozem v Dobre se tedka cuka. Vyslechl sem si grcky typu-ten kdo reklamaci posuzoval nechápe co ste s tou prilbou delal , pry sem ji pouzival ve spatnych povetrnostnich podminkach atd. Reklamace ma trvat max.30 dnu a az po 31 dnech jsem tam volal a zjistoval jak dopadla.Zajímá me vás názor a hlavně me zajímá jestli má každý kdo vlastni tuto přilbu stejný nebo podobný problém. Pište jen vy kteří máte tuto přilbu a k věci. Ostatní se zdržte jakýchkoliv komentářů, jelikož jsem vytočeny jak hovado a mohli byste se dočkat nepříjemného komentáře z me strany.

Blokovaní uživatelé: Dolph-cz

1 reakcí na tento příspěvek Přilba Marushin Tiger

18.4.2015 v 12:46 | Nahoru | #1
Jen aby nedošlo k nedorozumění. Oni mi tvrdili po tech 31 dnech kdy jsem jim zavolal ze reklamace je vyřízena a ze nebyla uznana z důvodu.... viz vyse. Stěžejní otázka zni... Má prodejce obeznámit kupujícího s výsledkem do 30 dnu? Pokud ano tak tu lhůtu prošvihli a myslím že by mi měl i vrátit prachy i když ty by mi měl i vrátit i tak jelikoz v povrchové úpravě soudruzi z Marushin - helmets.de ocivídne udělali chybu.Vyjádření tech kteří o tom rozhodli mi prý neukážou a ani mi nesděli kde poslali přilbu na reklamaci. Já mám pocit že ta přilba ani na zadne reklamaci nebyla a ze mne mají v pici. Nicmene by mne zajímalo jestli je prodavajici povinen ukázat kupujicimu servisní vyjádření anebo jen staci když mu to sdělil ustne. Já si myslím že by měli ukazat kdo o tom rozhodl a z jakého důvodu rozhodl tak jak rozhodl.

(reakce na) Přilba Marushin Tiger

18.4.2015 v 12:52 | Nahoru | #2
Fukušima> ano,měli by mít nějaký papír v ruce(byť třeba anglicky psaný),kde je vyjádření výrobce,případně servisu a pod.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist