zajímalo by mě správné nastavení podtlaků sání u stříkačky - konkrétně Kawasaki VN 900. Těleso škrtících klapek má odnímatelné nátrubky a seřizovací šrouby - bypassy vzduchu kolem klapek.
Dosud jsem to dělal pomocí "U"trubice a ve velnoběhu srovnal hladinky na stejnou úroveň u obou válců.
Jenže jsem na netu narazil na informaci ,že u V-Twin motoru nemají být podlaky stejné. Navíc se různí i způsoby základního nastavení - někde úplně zašroubovat na předním válci a doladit zadní k němu,jinde přesně naopak ....
V manuálu to popsané není ( tam nejsou označeny ani tyto šrouby a příruby).
Máte někdo zkušenost ? Případně jak to nastavuje "tovární" servis ?
Jak máte nastaveno na svém Vulcanu ?
Díky moc !
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rady začátečníkovi Kawasaki VN 900 Classic | rosak72 | 25 | 15.10.2023 v 11:36 Piwell |
Pískání řemene Kawasaki VN 900 Classic | Maro900 | 9 | 10.6.2023 v 09:45 Maro900 |
Kawa VN900-motorovy olej/specifikace Kawasaki VN 900 Classic | riderr3 | 18 | 28.5.2023 v 17:09 kratkej01 |
VN 900 za jízdy chcípla Kawasaki VN 900 Classic | Sumečekk | 8 | 24.5.2023 v 12:39 Sumečekk |
Jsem přes 1000 km od domova a probl... [1, 2] Kawasaki VN 900 Classic | Dexxteer | 59 | 22.5.2023 v 23:17 Sumečekk |