globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chcípne
9.4.2015 v 09:04
Zdravím bando, mám dotaz. Chtěl jsem se projet a normálně jsem nastartoval motorku, nechal zahřát. A když jsem ji trošku proturoval ,tak mě vždycky klesly otáčky až to chcíplo. Udělal jsem to tak asi pětkrát a pořád stejný problém. Nevíte kde je problém.
Dík moc

Chcípne

9.4.2015 v 09:33 | Nahoru | #1
Většinou toto udělá vadný TPS (potenciometr snímající polohu plynu - klapek).

Chcípne

9.4.2015 v 11:02 | Nahoru | #2
Tak to ma diagnostiku ne ? Takze by ti mela svitit chyba kterou si pak vyblikas.

Chcípne

9.4.2015 v 13:39 | Nahoru | #3
Možná slabá baterka?

Naposledy editováno 09.04.2015 13:40:18

Chcípne

9.4.2015 v 15:59 | Nahoru | #4
No baterkou to nebude ,ta je dobrá, a právě když to chcípne a chci to nastartovat tak to nechce ani naskočit. Má to taký divný zvuk při tom startování, musím při tom vždycky přidat plyn.

Chcípne

9.4.2015 v 22:40 | Nahoru | #5
jak pise J.M.K., takhle se chova vadny TPS a na R1 na to byla i svolavacka. Zavolej nebo napis do yamahy, jestli se netyka i ty tvoji. Nebo mi posli VIN a pokud budu mit v praci cas, tak ti to zjistim

Chcípne

9.4.2015 v 23:51 | Nahoru | #6
Pokud bude poťák skutečně vydřený a chrastící, tak jde-li rozumně a nedestruktivně rozebrat, stačí opatrně otřít odporovou dráhu klůckem na špejli, namočeným v lihu, ofouknout, zakápnout olejem na šicí stroje a několikrát protočit od dorazu k dorazu. Nebo kolegové mají dobrou zkušenost s leštěnkou "Diava", ale týká se to staré, socialistické verze, na bázi petroleje. Netroufnu si soudit, jakého složení je Diava dnes a zda by fungovala. Ale olej na šicí stroje je osvědčená klasika, povedlo se tak "opravit" kupu poťáků v tak žalostném stavu, že ze zesilovače/přijímače/gramce/magneťáku (možno dosadit cokoli myslitelného) dělaly generátor zvuku bouřky.
V lepším případě bude zaoxidovaný, nebo jinak vadný, konektor TPS, popř. nalomený drát (kontakt pak hapruje vlivem vibrací).

1 reakcí na tento příspěvek Chcípne

9.4.2015 v 23:58 | Nahoru | #7
jestli zdechne po protůrování, tak je potíž se směsí...vyměň benzín, vzduchovej filtr...pokud to bude dělat dál, tak je to nějaký čidlo stříkačky...ale na tps bych to neviděl...tedy tipuju...spíš nějaký teplotní čidlo...buď na motoru, nebo nasávanýho vzduchu...

(reakce na) Chcípne

13.4.2015 v 22:26 | Nahoru | #8
Bandaska> jenze presne takhle se vadny tps chova,ma totiz celkem velkej vliv na smes. Nejlepsi by bylo zjistit si, jeslti to nespada do ty svolavacky a pokud ne, tak ho zkusit vycistit. I nerozebiratelnej potenciometr se da zachranit. Na jedny R6 jsem ho celej zalil kontaktolem a protacel tam a zpatky, pak vyplachl a znova kontaktol a fungoval taky zase dobre.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35669 Dnes v 00:36 psenap
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist