bmw_r1300gs_cartec





Téma: 4-vál řadový proti 4-vál do V
 
7.4.2015 v 09:47
Zdravím,

chtěl bych se zeptat, zda jít do 4 válce řadového nebo do 4 válce do V.
Díky za zkušenosti a postřehy.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek 4-vál řadový proti 4-vál do V

7.4.2015 v 10:51 | Nahoru | #1
No a v jakejch motorkach by to melo byt?

4-vál řadový proti 4-vál do V

7.4.2015 v 14:15 | Nahoru | #2
kuze nebo textil, chcipakem nebo klickem....na tohle se ti dostane stejne odpovedi...co clovek to nazor...zkus se na tom prvne projet

1 reakcí na tento příspěvek 4-vál řadový proti 4-vál do V

7.4.2015 v 14:20 | Nahoru | #3
zo 4valov do V velky vyber asi nebude .

(reakce na) 4-vál řadový proti 4-vál do V

7.4.2015 v 14:24 | Nahoru | #4

ratatui píše: zo 4valov do V velky vyber asi nebude .

4-vál řadový proti 4-vál do V

7.4.2015 v 15:17 | Nahoru | #5
4 vál do V má užší stavbu motoru,takže by moto mělo být štíhlé,obratnější a vyváženější(těžko říct zda to člověk v provozu využije),
jinak v případě,že se něco podělá tak to pravděpodobně bude nákladnější.

4-vál řadový proti 4-vál do V

7.4.2015 v 15:39 | Nahoru | #6
Do V Kamarád měl VFR a místo výfuku jen trubku,byl to street Ale ten zvuk co jde z toho motoru do V super Někde jsem slyšel že ty motory do V mají lepší spodek ale jestli je to pravda nemám odzkoušeno...

4-vál řadový proti 4-vál do V

7.4.2015 v 17:01 | Nahoru | #7
Tak já víceméně můžu porovnat asi jenom ST1300 Pan European (V4) a FZS 1000 Fazer (R4). Motorky to nejsou zrovna srovnatelný, nicméně obsahy podobný jsou, výkony taky. ST1300 má mít 1261 ccm, 126 koní a 118Nm, FZS 1000 998 ccm, 143 koní a 106Nm. Nehraje počet kvaltů, otáčky, hmotnost a zaměření stroje, nicméně bych řekl, že z těhle dvou V4 zabíral víc odspodu, jeho tah byl pocitově mohutnější, "masitější", ale spíš jen do středních otáček. Roli na tom hraje zpřevodování - ST1300 je docela cesťák, na pětku při 3000 ot. jel tachometrově 90, na 4000 ot. 120 km/h, mezi kvaltama byly větší odstupy (logicky). Ne, že by po vytočení nad tyto otáčky nejel, to jel a slušně, ale nijak razantně či agresivně (sportovně) se vyšších otáčkách nechoval. R4 u FZS 1000 je takovej, že čím víc točíš, tím víc srandy. Průběh výkonu je znatelně lineárnější. Ale točí jiný cifry a jak jsem už psal, tohle srovnání není nejvhodnější. Ale jiný víceméně nemám.

Nelze radit co pořídit, každýmu vyhovuje něco jinýho, každej chce něco jinýho, každej očekává něco jinýho ...

4-vál řadový proti 4-vál do V

7.4.2015 v 17:43 | Nahoru | #8
...jdi rovnou do RC 213V,čtyřvál do V,cena již od 1 mega éček
e: a teď vážně,novej V-MAX se kupříkladu mě tuze líbí

Naposledy editováno 07.04.2015 17:51:15

(reakce na) 4-vál řadový proti 4-vál do V

7.4.2015 v 19:36 | Nahoru | #9
KubaLC8> ahoj, mám v hledáčku Kawasaki Versys 1000 a Hondu Crossrunner.Řaďák proti V.

4-vál řadový proti 4-vál do V

7.4.2015 v 20:58 | Nahoru | #10
Já bych šel do V

1 reakcí na tento příspěvek 4-vál řadový proti 4-vál do V

7.4.2015 v 23:01 | Nahoru | #11
Ciste teoreticky: nekde jsem tu cetl, ze v zatacce pod plynem vic drzi V4, pry kvuli nepravidelnemu sledu zapalu

4-vál řadový proti 4-vál do V

8.4.2015 v 19:43 | Nahoru | #12
jdi do crossrunneru véčko je véčko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-vál řadový proti 4-vál do V

11.4.2015 v 21:05 | Nahoru | #13

Pher píše: Ciste teoreticky: nekde jsem tu cetl, ze v zatacce pod plynem vic drzi V4, pry kvuli nepravidelnemu sledu zapalu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-vál řadový proti 4-vál do V

11.4.2015 v 22:12 | Nahoru | #14
Daart> no tak mne hned nekamenuj . Cetl jsem to tady v nejakym clanku, kde se resil vyber masiny na zavody podle charakteru trati a srovnaval se tam V4 R4 a jeste neco....
Nepopiram, ze to v rovine normalniho jezdeni muze byt ptakovina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-vál řadový proti 4-vál do V

12.4.2015 v 17:53 | Nahoru | #15

Pher píše: Daart> no tak mne hned nekamenuj . Cetl jsem to tady v nejakym clanku, kde se resil vyber masiny na zavody podle charakteru trati a srovnaval se tam V4 R4 a jeste neco....
Nepopiram, ze to v rovine normalniho jezdeni muze byt ptakovina

proto ten usmev stejne tady 99% lidi ten rozdil nepozna. me osobne je sympatictejsi Vecko. jezdil jsem spoustu ruznych motorek, ale vyblbnu se prakticky na cemkoliv...V4 mi prijde rozumna volba pro cloveka kteremu radovej ctyrval prijde moc bezcharakterni a vlastnosti dvouvalu mu nesedi..

(reakce na) 4-vál řadový proti 4-vál do V

12.4.2015 v 20:48 | Nahoru | #16
Daart> neni nad to, kdyz si uziji i usi

1 reakcí na tento příspěvek 4-vál řadový proti 4-vál do V

13.4.2015 v 07:31 | Nahoru | #17
Když srovnáš křivky motoru např z GSXR 750 a VFR 800 (780 ccm), zjistíš rozdíl zejména v průběhu kroutícího momentu, to je největší rozdíl, VFR má i přes menší výkon daleko rychlejší a vyrovnanější křivku.









(reakce na) 4-vál řadový proti 4-vál do V

13.4.2015 v 08:51 | Nahoru | #18
VeFeRák> to gsxr si dá vfr ke svačině vždy a všude, trochu jsem ho potunil, už jde do otáček mnohem líp.

1 reakcí na tento příspěvek 4-vál řadový proti 4-vál do V

13.4.2015 v 09:42 | Nahoru | #19
Mám to v pýči, co si kdo dá...dojedu na tom dál než kkt na gsxr, dělá to z vefra lepší motorku? tvá věta je totální sračka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-vál řadový proti 4-vál do V

13.4.2015 v 10:01 | Nahoru | #20
VeFeRák> proc myslis ze na vfr dojedes dal? To ze nekdo po 50km na sprotu knuci, jak je vyrizenej neznamena, ze se na tom neda dat treba 1000km+ za den.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-vál řadový proti 4-vál do V

13.4.2015 v 10:50 | Nahoru | #21
dejf.> ano, typicky na sportu dojedeš dál než na cestovně sportovní motorce, sporty jsou na cestování nepřekonatelné a zejména cestování ve dvou je pravým požitkem...1350 km ve dvou za 11 hodin, tvá zkušenost? mám v pýči výkřiky téma co tady co pojezdí, řešil se rozdíl mezi motorama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-vál řadový proti 4-vál do V

13.4.2015 v 11:30 | Nahoru | #22
VeFeRák> ...Hele, ty máš krámy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-vál řadový proti 4-vál do V

13.4.2015 v 12:31 | Nahoru | #23
VeFeRák> ok, žij dál v domnění že máš motor s rychlejší křivkou

4-vál řadový proti 4-vál do V

13.4.2015 v 13:20 | Nahoru | #24
a stejne, nejlepci V4 je R1 09+

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-vál řadový proti 4-vál do V

13.4.2015 v 13:33 | Nahoru | #25
Stev> zkus se podívat na náběh kroutáku, při kolika otáčkách máš kolik, a jestli to nepoznáš tak jsi debil, to je hlavní rozdíl ve výsledku odlišné konstrukce motoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-vál řadový proti 4-vál do V

13.4.2015 v 13:33 | Nahoru | #26
dejf.> a ty máš odpověd?

4-vál řadový proti 4-vál do V

13.4.2015 v 13:38 | Nahoru | #27
a jinak jo, ten motor v R1 je dobrej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-vál řadový proti 4-vál do V

13.4.2015 v 16:20 | Nahoru | #28

VeFeRák píše: Stev> zkus se podívat na náběh kroutáku, při kolika otáčkách máš kolik, a jestli to nepoznáš tak jsi debil, to je hlavní rozdíl ve výsledku odlišné konstrukce motoru



je tam rozdíl způsobenej hupem v 7-7,5 tis., to je asi nějaká V4 specialita ...

(reakce na) 4-vál řadový proti 4-vál do V

13.4.2015 v 17:01 | Nahoru | #29
Stev> seš vocas...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4-vál řadový proti 4-vál do V

13.4.2015 v 17:12 | Nahoru | #30

VeFeRák píše: dejf.> a ty máš odpověd?



odpoved na co? na tvy krámoidní reakce?
Moje zkusenost? 1300km na nahaci s horeckou, z toho tretina za chcavce a rakosky jak hajzl. Vzhledem k tomu, ze jezdim na motorce temer furt, verim ze bych nemel problem takovou dalku dat i na sportu. Jde o to bejt zvyklej a nebejt hovno. Nevim co tu mas potrebu furt dokazovat. Ze je VFR na cestovani lepsi nez sportovni gsxr? V tom snad nikdo nepolemizoval a ani nebude...nebo vo co ti de. Chces slyset ze tvuj bajk je nejlepci? Tak ja teda rikam ANO, JE! Uz budes v kldiu a spokojenej, nebo mame pockat az ti ty mesicky skoncej?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist