Koukal jsem, že u VTR F je u vchodu do airboxu něco podobného. Zkoušel to někdo z vás odstranit? Budu měnit svíce a filtr, tak bych to vzal při jednom... U VFR přitom nebyl ani po tom problém s vířícím vzduchem, neboť i tak je tam před airboxem taková gumová zástěrka, ale zda je i u Firestorma, netuším.
e: Kdyžtak se zeptej Steva, ten má FireStormy zmáklý
Naposledy editováno 01.04.2015 09:23:36
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Počkám, jestli se tu Stev objeví a pokud ne, tak mu napíšu SZ...
1 reakcí na tento příspěvek Vyndání chobotu z airboxu u Firestorma
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
e: jestli chceš lehce experimentovat s airboxem, můžeš zkusit vyndat přepážku co je přišroubovaná k víku a uříznout přepážku na filtru, ale i tady si nejsem jistej a existujou různý názory. Roky jsem tak jezdil a teď zkusím origo konfiguraci. Nicméně tam kdysi byl pocit zlepšení a určitě ne zhoršení.
Naposledy editováno 01.04.2015 12:52:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyndání chobotu z airboxu u Firestorma
Stev píše: nedělej to, ničemu nepomůžeš
Ani zvuku při zaklapnutí plynu jako na tý VFR? :) Jinak přepážku asi řezat nebudu, mám rád reverzibilní řešení. ;) Radši jsem koupil origo filtr (Meiwa) za cenu aftermarketu a očekávám o chlup lepší průtočnost vzduchu než s tím Hilflem, který tam nejspíš je teď (přijde mi to takový lehce zadušený, hlavně kolem 3-3,5 tisíc).
Jestli chceš vylepšit zvuk, tak se daj otevřít sériový vejfuky a pak to má zvuk pěknej. Když pohledáš vtr bafflectomy tak uvidíš jak. Já to nikdy nedělal protože origo vejfuky jsou těžký, výměnou za laďáky ušetříš zhruba 5 kilo. Ale kdyby mi nešlo o hmotnost tak je otevřu. Pokud by ti bylo líto ničit origo výfuky, tak se podívej kolik jich na inzerci seženeš, a naopak jak bídná je už dneska nabídka homologovanejch laďáků.
Jinak jestli chceš řešit pocit z motoru, tak na airbox zatím nesahej a řeš to nastavením karburátorů. Jsem si jistej že s papírákem to jede dobře, Hiflo jsem taky párkrát měl.
1 reakcí na tento příspěvek Vyndání chobotu z airboxu u Firestorma
Že jsou origo laufy těžký jako prase, jsem už slyšel, holt stainless Danielle Steel.:) Nějakou takovou úpravu jsem viděl pro změnu zase u VFR, jeden z toho byl dokonce vyloženě zkrácenej o jednu přepážku. Máš pravdu, že origo vejfuků je v inzerci spousta a "kupodivu" vždycky jen jeden.:D Jinak se ale těhlech úprav obecně děsím, často to jen zvedne spotřebu a rozhází křivku krouťáku, hlavně pokud to dělá někdo, kdo tomu nerozumí (třeba já).
Spíš si ale myslim, že první, co budu řešit, bude nastavení stock podvozku, neboť při koupi to bylo dost rozhozený. Jede to totiž víc než dostatečně a přitom spotřeba byla při jízdě od prodávající víc než slušná, ale v zatáčkách jsem si připadal lehce nejistě. Až pak doma jsem zjistil, že přední vidle byly utažený úplně na max. (předpětí a útlum téměř taky), zatímco zadní pružina byla/je na default. už se těším na víkend a další jízdu, tentokrát s default setupem, se kterym pode mnou má ex-VFR fungovala nejlíp (jistota a přitom žádný odskakování apod.).
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 79 | 19.6.2024 v 15:47 djbell |
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 23 | 19.6.2024 v 11:49 Stev |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |