Hlavní je si ujasnit, co chceš - 2 / 3 / 4 - válec, to je podle mne to podstatné. Každý motor má jinou charakteristiku a psát jako mínus 4-válce, že netahá odspodu je prostě blbost. To je jako psát, že 3-válec tahá všude pěkně, ale vlastně nikde pořádně. To co tady bylo několikrát napsáno, že FZ1 na speeda podvozkově nemá - zase nesmysl, hlavní je mít pořádné gumy a "mít" to v rukou, pokud jsi dřevo, tak můžeš mít S1000RR a v zatáčkách tě pojede kluk na hornetovi
Připadá mi, že dnes je v kurzu nemít japonce a hlavně se odlišit - Triumph, Ducati, MV Agusta .... proč ne, jsou to krásné motorky, ale jediné čím podle mne poráží japonce je design a v některých případech smysl pro detail. Ale očekávat, že jsou jízdně někde jinde ? To určitě ne ...