Sem línej. Zase sem skrblík tak koukám na kačku. :shy:
Něco málo jsem už pošolichal, ale je toho ještě hodně co dodělat. :|
Jak jste na tom vy, u mně asi zvítězí ten servis (neautorizovaný). ;)
edit otázky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis a údržbu na motorce děláte,
Uplne vsechny moznosti. Podle toho co prave mam za motorku nebo kde s ni jsem a jake jsou tam moznosti a jak se me chce a jak zvladam casove.
7 reakcí na tento příspěvek Servis a údržbu na motorce děláte,
1 reakcí na tento příspěvek Servis a údržbu na motorce děláte,
1 reakcí na tento příspěvek Servis a údržbu na motorce děláte,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis a údržbu na motorce děláte,
ty si jako servisujes Duc ??? a vcetne rozvodu a ventilu ???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis a údržbu na motorce děláte,
jo, proč ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis a údržbu na motorce děláte,
no nevim, prijde mi to slozity, ale cu v Duc servisech jsou taky jen lidi, i kdyz v Ducati Prague a v DMotu jsou prej nadlidi :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis a údržbu na motorce děláte,
Desmo píše: David 900SS>
no nevim, prijde mi to slozity, ale cu v Duc servisech jsou taky jen lidi, i kdyz v Ducati Prague a v DMotu jsou prej nadlidi :lol:
au pana Papežíka taky prej :D . Ale asi to dám do Dmota (nejblíž) :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis a údržbu na motorce děláte,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis a údržbu na motorce děláte,
No Papezik je ale machr, vo tom zadna :)
ventili jsou snad ještě jednodušší než u jinejch motorek jen je tam 2x tolik podložek a vůlí , přesnost na setiny a natvrdo je nesmysl (sama fabrika zvedá ventilové vůle a tím omezuje vydírání vahadel a zvyšuje intervaly)
rozvody jsou jak u auta, nastavení na nějaký oscilace, je na nic protože tam stejně není automatickej šponovák aby to uhlídal, a rozvoďák je po pár tisíci rozhozenej a s úspěchem jezdí dalších deset do výměny , závodníci taky nemaj k dispozici ducatidiagnostiku a většinou ani řídící jednotky
pořád je to motor a ne nadmotor takže nejsou potřeba nadlidi, ale normální lidi
jo a diagnostika stejně většinou kecá člověk musí lapnout voltmetr a ověřit si bludy diagnostiky, a nebo může měnit vše co si diagnostika vymyslí to se pak nedoplatí , jo a ty čidla jsem měl do druhého dne z autokelly , nebo něčeho podobného, jen mě chvilku zabralo najít aplikační tabulku magneti marelli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis a údržbu na motorce děláte,
siloměr a 10kg
stejně ti optimálně napnutý vydrží jen pár km , možná tisíc
jen bacha našrouby na napínácích , rády se povolují zakapnout locktidem a utáhnout momenťákem , navíc jsem v jedné knize našel špatný údaj o utahovacím momentu
v mých několika případech (i auta) to bylo skoro vždy o elektrice a dobrej mechanik navíc výbornej elektrotechnik zvládající celý obor elektrotechniky se těžko hledá když jo tak si to nechá sakra zaplatit a nejhorší na tom je že nikdo nepřipustí že něco nemí (nejdelší čas opravy trávím na webu nebo v knížkách)
2 reakcí na tento příspěvek Servis a údržbu na motorce děláte,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis a údržbu na motorce děláte,
hlavně blbí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis a údržbu na motorce děláte,
hlavně blbí... [/quote]
Tyjo :/ . Tož to kvůli ventilům pojedu někam do Prčic :| .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis a údržbu na motorce děláte,
hlavně blbí... [/quote]
Tyjo :/ . Tož to kvůli ventilům pojedu někam do Prčic :| . [/quote]
Kontrolu vůlí,pokud je znáš,by neměl být problém i "na koleně"...
Autor píše: [quote=Roman-RS][quote=Autor]
hlavně blbí...
Tyjo :/ . Tož to kvůli ventilům pojedu někam do Prčic :| . [/quote]
Kontrolu vůlí,pokud je znáš,by neměl být problém i "na koleně"... [/quote]
no kontorla jo ale seřídit už nezvládneš bez přípravku a mikormetru / digit. šuplery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis a údržbu na motorce děláte,
Autor píše: [quote=Roman-RS][quote=Autor]
hlavně blbí...
Tyjo :/ . Tož to kvůli ventilům pojedu někam do Prčic :| . [/quote]
Kontrolu vůlí,pokud je znáš,by neměl být problém i "na koleně"... [/quote]
Já nevím, jak to u Ducny je :| . Zjistit to není problém, ale když se třeba budou později dělat řemeny a kroužky, to už doma neudělám
Jo a škrabat se v tom mám zakázaný. Za 2000km vyměním olej a pak někdy po 8? (se musím mrknout) řemeny :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis a údržbu na motorce děláte,
to ani ne , maj toho hodně, malej prostor, málo lidí , ostatně jako jinde, si tam zavolej , přes zimu to mívaj volnější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis a údržbu na motorce děláte,
to ani ne , maj toho hodně, malej prostor, málo lidí , ostatně jako jinde, si tam zavolej , přes zimu to mívaj volnější [/quote]
No já mám naštěstí ještě čas *yes* . Ale dopředu se informuju :) .
Roman-RS píše: [quote=Autor][quote=Roman-RS]
Tyjo :/ . Tož to kvůli ventilům pojedu někam do Prčic :| .
Kontrolu vůlí,pokud je znáš,by neměl být problém i "na koleně"... [/quote]
Já nevím, jak to u Ducny je :| . Zjistit to není problém, ale když se třeba budou později dělat řemeny a kroužky, to už doma neudělám
Jo a škrabat se v tom mám zakázaný. Za 2000km vyměním olej a pak někdy po 8? (se musím mrknout) řemeny :) [/quote]
pokud jezdíš do servisu tak je nech ať si to řeší sami aspoň se vyhneš hádkám (olej,ventili po 10ti, řemeny po 20ti, ventili stejně vydrží těch 20tis, jen půlkroužky jsou potřeba vyměnit)