chtel jsem se poradit, jestli nekdo nemate podobnou zkusenost. Koupil jsem dve helmy Caberg Vox v Bikerscrownu v Brne. Jednu pro sebe, druhou pro zenu. Ze mi druhej den nekde zmizel bradovy deflektor, to jsem prekousl. Ale v unoru jsem se vratil z projizdky bey horniho kridla. A ne, nespadla mi helma. Cyucel jsem jako puk a jal se helmu reklamovat.
V Bikerscrownu si blbe napsali cislo, na mail s dotazem na postup reklamace nereagovali, takze jsem se vypravil posledni den 30 denni lhuty do Bikerscrownu. Vrazili mi helmu a nechali si podepsat, ze jsem prevzal.
Ma to ale malou chybicku. Kridlo je namisto matne cerrne stribrne a deflektor je jiny, nez original. Jo, chtel jsem to resit vymenou a ne opravou.
Da se s tim neco delat nebo jen zanadavat a nedoporucovat Bikerscrown jako neferovej a arogatni obchod?
Vlevo po :oprave:, vpravo original.
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s reklamaci u Bikerscrown
Pro lidi, kteri bc neznaji a nemaji zkusenost to neni "lidl", ale proste jeden z obchodu, ta povest nemusi byt uplne jednoduse dohledatelna.