globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkusenosti s reklamaci u Bikerscrown
 
22.3.2015 v 20:59
Ahoj,
chtel jsem se poradit, jestli nekdo nemate podobnou zkusenost. Koupil jsem dve helmy Caberg Vox v Bikerscrownu v Brne. Jednu pro sebe, druhou pro zenu. Ze mi druhej den nekde zmizel bradovy deflektor, to jsem prekousl. Ale v unoru jsem se vratil z projizdky bey horniho kridla. A ne, nespadla mi helma. Cyucel jsem jako puk a jal se helmu reklamovat.
V Bikerscrownu si blbe napsali cislo, na mail s dotazem na postup reklamace nereagovali, takze jsem se vypravil posledni den 30 denni lhuty do Bikerscrownu. Vrazili mi helmu a nechali si podepsat, ze jsem prevzal.
Ma to ale malou chybicku. Kridlo je namisto matne cerrne stribrne a deflektor je jiny, nez original. Jo, chtel jsem to resit vymenou a ne opravou.
Da se s tim neco delat nebo jen zanadavat a nedoporucovat Bikerscrown jako neferovej a arogatni obchod?
Vlevo po :oprave:, vpravo original.












1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s reklamaci u Bikerscrown

25.3.2015 v 20:18 | Nahoru | #1

kubacech píše: Nevím jestli s tímto nějak pochodíš. Ten nový deflektor mám u Caberg Duke jako originální.

Mám podobnou zkušenost, ale s dobrým koncem. Reklamoval jsem boty. Po necelých 1000km popraskal nárt a odlepila se podrážka. Poslány výrobci. Výsledek: reklamace neuznána, prý běžné opotřebení naštěstí výrobce nestihl boty poslat zpět, tak mu museli vrátit peníze


Vyjádřaní výrobce nebo nějaké výmluvy na výrobce je nezákonné. § 19 zákona na ochranu spotřebitele č. 634/1992 Sb.

(3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

(reakce na) Zkusenosti s reklamaci u Bikerscrown

26.3.2015 v 12:17 | Nahoru | #2
Poggy> až tak to nevím. Já se byl ptát 29. den a řekli mi, že ještě vůbec neví v jakém stavu ta reklamace je
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist