chtel jsem se poradit, jestli nekdo nemate podobnou zkusenost. Koupil jsem dve helmy Caberg Vox v Bikerscrownu v Brne. Jednu pro sebe, druhou pro zenu. Ze mi druhej den nekde zmizel bradovy deflektor, to jsem prekousl. Ale v unoru jsem se vratil z projizdky bey horniho kridla. A ne, nespadla mi helma. Cyucel jsem jako puk a jal se helmu reklamovat.
V Bikerscrownu si blbe napsali cislo, na mail s dotazem na postup reklamace nereagovali, takze jsem se vypravil posledni den 30 denni lhuty do Bikerscrownu. Vrazili mi helmu a nechali si podepsat, ze jsem prevzal.
Ma to ale malou chybicku. Kridlo je namisto matne cerrne stribrne a deflektor je jiny, nez original. Jo, chtel jsem to resit vymenou a ne opravou.
Da se s tim neco delat nebo jen zanadavat a nedoporucovat Bikerscrown jako neferovej a arogatni obchod?
Vlevo po :oprave:, vpravo original.
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s reklamaci u Bikerscrown
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s reklamaci u Bikerscrown
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s reklamaci u Bikerscrown
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s reklamaci u Bikerscrown
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s reklamaci u Bikerscrown
kubacech píše: Nevím jestli s tímto nějak pochodíš. Ten nový deflektor mám u Caberg Duke jako originální.
Mám podobnou zkušenost, ale s dobrým koncem. Reklamoval jsem boty. Po necelých 1000km popraskal nárt a odlepila se podrážka. Poslány výrobci. Výsledek: reklamace neuznána, prý běžné opotřebení naštěstí výrobce nestihl boty poslat zpět, tak mu museli vrátit peníze
Vyjádřaní výrobce nebo nějaké výmluvy na výrobce je nezákonné. § 19 zákona na ochranu spotřebitele č. 634/1992 Sb.
(3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s reklamaci u Bikerscrown
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s reklamaci u Bikerscrown
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s reklamaci u Bikerscrown
JimMrJim píše: Jako opravdu vyhrožujou žalobama a tak?
jo4 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s reklamaci u Bikerscrown
dovolte mi jménem společnosti Bikers Crown vyjádřit se k příspěvku uživatele Juicee, který zde rozvířil vlny na téma reklamace v Bikers Crown. Níže se můžete dočíst vyjádření z oddělení reklamace i servisu helem a sami si udělejte obrázek, jak to všechno vlastně bylo... Pokud si chcete zanadávat a věřit nejrůznějším spekulacím, které nemáte podložené, tak prosím. Uživatel KATRTER je toho typickým příkladem, raději bez komentáře... Jsme tady pro vás, pro motorkáře, snažíme se nabízet kvalitní produkty za přívětivé ceny a to už 15 roků! Za tu dobu máme spoustu spokojených zákazníků. Ano, samozřejmě i nespokojených, ale ze svých chyb se snažíme vždycky poučit a příště je už neopakovat. Uvědomte si prosím vás, že ne vždy je chyba na straně naší! Nikdo vás nenutí nakupovat v Bikers Crown, ale poškozovat jeho jméno a ještě takovouto formou, je trochu podpásovka, která mezi bikerama nemá co dělat... Vždyť my jsme taky motorkáři! Pokud to dokážete lépe, tak směle do toho, rád se přijedu podívat jak vám to jde....
Pavel Teplý, Bikers Crown
Zde je vyjádření:
ODDĚLENÍ REKLAMACÍ:
Reklamace byla podána 17.2.2015 na brněnskou pobočku. Zákazník si při podpisu reklamačního protokolu nezkontroloval údaje a nevšiml si špatného telefonního čísla, který uvedl. E-mailovou adresu neuvedl.
Reklamace byla vyřízena zpět v Brně 25.2.2015. Tedy za 8 dní.
Technik, který helmu opravoval neměl k dispozici díl ve stejné barvě jako byl původní.
Kontaktoval zákazníka, aby se s ním domluvil, zda souhlasí s náhradním dílem v jiné barvě, ale vzhledem k tomu, že bylo na protokolu o záruční
opravě špatné telefonní číslo, tak se nedovolal reklamujícímu zákazníkovi. Rozhodl se tedy použít díl v jiné barvě.
Nahradil i chybějící bradový deflektor. Oba díly i práce s opravou, i přes to, že by se mohlo jednat o neoprávněnou
reklamaci ( zákazník dle jeho vyjádření oba díly ztratil ) byli provedeny a dodány zcela ZDARMA.
Ze strany reklamačního oddělení byla reklamace vyřízena včas a nadstandardně.
Zákazníkovi byla 25.2.2015 poslána SMS zpráva o vyřízení reklamace.
Reklamaci si zákazník přišel vyzvednout až 30. den od podání reklamace. Helmu si prohlédl zkontroloval a svým podpisem potvrdil, že souhlasí s opravou.
S předávajícím prodavačem se domluvili, že je chyba v protokolu (špatné tel číslo) a nevyplněný údaj: Emailová adresa.
Z toho důvodu nebylo možné zákazníka kontaktovat dříve.
Vážíme si všech našich zákazníků a bereme naši práci zodpovědně. Jsme připraveni i přes výše
uvedené skutečnosti, vyměnit daný díl zdarma, tak aby došlo k plné spokojenosti zákazníka.
Zdeňka Cilerová
vedoucí oddělení reklamací
BIKERS CROWN
ODDĚLENÍ SERVIS HELEM:
Jako certifikovaný servisní technik proškolený výrobcem Caberg v Itálii mohu prohlásit, že oprava proběhla
tak, jak měla – pouze horní část ventilace byla dodána v jiné barvě, jelikož v černém provedení nebyla skladem.
Při tomto stavu se osobně vždy radím se zákazníkem, jestli s tím nemá problém. Bohužel zde vznikl problém se správností telefonního čísla
zákazníka, který by si měl správnost údajů zkontrolovat. Pokud by zákazník opravenou helmu nepřevzal s tím že s opravou nesouhlasí,
bylo by mu nabídnuto jiné řešení. Ještě chci dodat, že bradový deflektor a vrchní komponent, které zákazník
udává, že ztratil, byli z dobré vůle dodány společností Bikers Crown zdarma, včetně mé práce.
Reklamace byla vyřízena během 8 dnů. Společnost Bikers Crown vyšla zákazníkovi maximálně vstříc.
Jiří Miške
servisní technik helem
BIKERS CROWN
Naposledy editováno 27.03.2015 11:20:57
edit: Kdo vlastně vyplňoval reklamační protokol???.............nějak si to odporuje s tímto: V Bikerscrownu si blbe napsali cislo, na mail s dotazem na postup reklamace nereagovali,
Copyright © Motorkari.cz
Naposledy editováno 27.03.2015 14:28:55
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s reklamaci u Bikerscrown
Naposledy editováno 27.03.2015 14:43:39
"nevšiml si špatného telefonního čísla, který uvedl" - pochybuju že zadavatel uvedl špatně svoje telefonní číslo, jen si to asi nezkontroloval ale předpokládám že svoje číslo zná moc dobře nato aby ho blbě diktoval
"Nahradil i chybějící bradový deflektor. Oba díly i práce s opravou, i přes to, že by se mohlo jednat o neoprávněnou reklamaci ( zákazník dle jeho vyjádření oba díly ztratil ) - četl jste pane o jaké části zde byla řeč? já mám pocit že nějakej nesmysl nahoře na blembáku - a to si to má jako za jízdy přidržovat rukou aby mohl ovlivnit že to neztratí? Asi to ztratil protože to na tý helmě blbě drželo, takže myslím reklamace oprávněná
"E-mailovou adresu neuvedl" - podle jeho vyjádření později dotazoval opravu mailem ale nikdo od vás mu neodpověděl
takže ono to asi vůbec nebude jednobarevný že?
tak to slyším prvně od nějakého obchodu
ostatní obchody se snaží přilákat zákazníky právě k sobě, ale jak vidím, tak Bikers Crown má tolik zákazníků, že další nepotřebuje
ale na druhou stranu se mi líbí, že se zde vyjádřili, za to mají ode mě
Bikerscrown píše: Nikdo vás nenutí nakupovat v Bikers Crown, ale poškozovat jeho jméno a ještě takovouto formou, je trochu podpásovka, která mezi bikerama nemá co dělat...
Vážený pane Teplý, pokud bychom u vás nenakupovali, těžko bychom mohli vyjadřovat naše zkušenosti. Jinak byste se měl smířit s tím, že každá mince má dvě strany a pohled zákazníka bude jiný, než ten váš. Dohadovat se tu pak o tom, kdo uvedl špatně číslo není meritum věci. Chybu udělal zakladatel topicu tím, že to od vás vůbec převzal, na druhou stranu - co jste čekali za spokojenou reakci, když dostane na černou helmu stříbrný bazmek? Osobně si přijít po měsíci k vám do obchodu, tak při představě, že teď budu zase nějakou dobu čekat na vyřešení vlastně další reklamace, možná také jen podepíšu a zanadávám si a budu vědět, kam už chodit nebudu. Pokud máte dostatečné množství spokojených zákazníků, neměl by toto být pro vás problém, zatím to tu ale naznačuje opak ...
Skoro by mě zajímalo, jestli zakladatel posílal dotaz emailem... obracet tu špatné vyřízení reklamace na tom, že bylo chybně uvedené telefonní číslo - to opravdu neumíte vyřídit reklamaci správně? Pokud se nedovolám, budu předpokládat, že zákazník chce zboží tak, jak jej koupil - logicky. Ne že si svévolně vymyslím postup a pak řeknu - ale já mu to chtěl zavolat, ale nepovedlo se...
A jinak aby se tu neříkalo, že jen pomlouváme, tak v Jihlavě máte jednu moc šikovnou a milou prodavačku, bohužel to kvalitu zboží neovlivní
A aby jste neřekl, že skutečně neumíme pochválit, tak zatímco vy tu říkáte, že reklamace ztracených dílů mohla být neuznána, a jací jste vlastně machři, když jste ji uznali (protože, ruku na srdce, těžko díl, který ztratím na moto, najdu, naopak by to smrdělo, kdyby vám jej donesl, ne???), tak kupříkladu takový moton.cz mi přiznal reklamaci, kterou jsem vůbec nebrala jako reklamaci, ale jako mojí blbost. Stalo by se u vás, že by za vámi přišel zákazník, že si chce koupit další zboží, které kupoval před měsícem, protože ho zničil, a vy byste mu řekli, že to vyreklamujete, protože to zboží taky musí něco vydržet? Jak tak koukám, když se plácáte po ramenou, že jste dobří, když jste uznali naprosto jasnou reklamaci, tak vím i odpověď na mou otázku .
a) mohli jste klidne reklamaci zamitnout, resit to pres soudniho znalce a pravnika neni problem. O helme, ktera se za jizdy rozpada, si myslim svoje. Kdybyste fungovali, jako z meho pohledu, seriozni podnik, sel jsem si k vam koupit nyni helmu jineho vyrobce a vyrazne vyssi tridy - v Cabergu se po tomto extenpore necitim zrovna bezpecne.
b) Je zvlastni, ze cca 30 min po prevzeti ste si najednou na muj email vzpomneli a poslali, ze je helma k prevzeti. Myslim si o tomto pristupu svoje.
O pokusu shazovat zakaznika v diskuzi, protoze presne takto vas post vnimam, si myslim neco velmi nehezkeho. Ale aby nebylo vse jen negativni, pokud projevi majitel/majitele zajem, mohu vam doporucit nekoho skveleho, kdo by zastupce firmy, komunikujici s verejnosti a medii, naucil krizove komunikaci.
A aby bylo jasno, kdy dorazil email o moznosti prevzeti:
Ja bych tuto situaci resil jinak. Pokud bych udelal, jako prodejce, chybu, nasledne zjistil, ze jeho spatnou zkusenost resi s ostatnimi motorkari, zavolal bych mu a hledal reseni. Ale ja nevlastnim Bikerscrown a a ni tam nemusim nakupovat, jak jsem pochopil vase vyjadreni.
Naposledy editováno 27.03.2015 17:09:30
Pozadavek na reseni vymenou,ne opravou:
Podepsal jsem, ze jsem prevzal, ne , ze souhlasim s opravou. Uprimne, byl jsem skutecne v soku, spechal se o obedove pauze do prace, ze jsem to proste podepsal.
Ze jsem k reklamaci dostal VIP karticku uz jsem bral jako vysmech. Stejne tak vnimam vase vyjadreni. Jestli to dobre chapu, nemel jste nahradni dily skladem, reklamace by tak nemohla byt vyresena do 30 dni a abyste nemuseli helmu menit nebo mi vracet penize, zkusili jste nalepit cosik jineho, spravne? Uplne to citim, jako by slo o pokus "o umlceni hejla". Chyba s telefonnim cislem se stala, ale ta helma byla kupovana pres eshop. Takze mail musite mit v systemu.
Ja se chtel puvodne tady jen poradit, jestli nekdo nema podobnou zkusenost, jak to vyresit, abych mel doma helmu v cernem mattu, protoze takovou jsem koupil. A mam je dve, takze fakt nechci mit nejaky stribrny pruhy a deflektory s bugvi ceho. Nebo snad mate za to, ze jste reklamaci vyresili spravne?
Naposledy editováno 27.03.2015 17:44:24