globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...
 
21.3.2015 v 17:27
Zcela vazne bych rad zjistil co musim udelat, splnit a umet dle zakona, abych mohl ucit lidi ridit motorku.
Respektive mohu ucit a poradat kurzy ci cvicne jizdy na okruhu ci za provozu jako zivnost bez jakekoliv licence?
A zajima me vas nazor co od instruktora motoskoly ocekavate nebo jste ocekavali ze vas nauci a zdali jste se opravdu v nejakem typu motoskoly neco naucili.
Diky za reakce
PS: kdyby me chtel nekdo zamestnat na teto pozici, pripadne si se mnou domluvit za uplatu cvicne jizdy jsem pripraven

1 reakcí na tento příspěvek Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

21.3.2015 v 20:57 | Nahoru | #1
Je otazka pokud chces poskytovat sluzbu motoskoly jestli si muzes dovolit to jeste selektovat na zacatecniky a pokrocile. Podle me ne. Ale urcite musi byt rozdeleni koho chces ucit ve smyslu okrska za provozu vs. okruh. Osobne bych si moc nedovolil ucit nekoho zavodit na to je u nas dost zavodniku. Pro me je priorita umet jet libovolne rychle a tak abych mel za kazde situace motorku pod kontrolou a vedet co a jak delat kdyz nastane neco necekaneho. Vseobecne pohyb vetsiny motorek za provozu ktere jsem vidal ukazuje ze temer kazdy se ma co ucit vcetne me :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

23.3.2015 v 09:03 | Nahoru | #2

NoFear4 píše: Je otazka pokud chces poskytovat sluzbu motoskoly jestli si muzes dovolit to jeste selektovat na zacatecniky a pokrocile. Podle me ne. Ale urcite musi byt rozdeleni koho chces ucit ve smyslu okrska za provozu vs. okruh. Osobne bych si moc nedovolil ucit nekoho zavodit na to je u nas dost zavodniku. Pro me je priorita umet jet libovolne rychle a tak abych mel za kazde situace motorku pod kontrolou a vedet co a jak delat kdyz nastane neco necekaneho. Vseobecne pohyb vetsiny motorek za provozu ktere jsem vidal ukazuje ze temer kazdy se ma co ucit vcetne me :)


Na to stačí vtloukat lidem do hlavy tuhle pravdu - Počítej s tím, že za horizontem, zatáčkou, ve voze/motorce před tebou, ... sedí ještě větší blbec, než seš ty sám - na to mysli, než přidáš plyn ...

Škol jsou 3 prdele, Lisý se pro letošek osamostatnil, má svý spolupracovníky, takže projekt Bezpečně na motorce se už dnes jmenuje Bezpečně na motorce Akademie bez něj - prej se mu zvedal pajšl na praktikama původního projektu
Sršeň má při ceně cca 4500,- kurzy plný snad na rok a kus dopředu. Nedávno si koupil Freeride a piluje i off, protože to bez toho asi nepůjde
Byl jsem jezdit s jedním klukem, kterýho Lisý požádal o spolupráci s kurzy ... a dnes je dost trend cestovní enduro, který se posunulo hodně dopředu, jak v oblíbenosti, prodejích tak i v tom, že jsou to nakoňovaný bestie se silničním potenciálem a terénníma choutkama. Tam je vhodný prostor pro ty, co umí jak silnici, tak off. To splňuje BNMA, Lisý taky, který má opravdu snad nejširší rozsah.
pokud se budeš specializovat, tak zapadneš opravdu asi jen do toho segmentu okruhářů, jak tu bylo psáno výše.
Situaci ti usnadní "jméno", výsledky ze závodů, akcí - tím se můžeš prezentovat, přitáhne to lidi. Pokud to nemůžeš nabídnout, tak už jen nižší cena.
Byl jsem v enduroškole u R. Korbera a jedno z nejvíc, co jsem ocenil, byly lektorský schopnosti - on je v civilu učitel a to fungovalo fakt perfektně, umí nejen ukázat, ale i vysvětlit, proč se to má tak dělat a to často na základě fungování fyzikálních zákonů a podobenství z reálnýho života. To bylo asi nejvíc pro to, že jsem už mnohokrát slyšený pravdy od kamarádů u něj pochopil a přijal jako bernou minci.
Takže nestačí jen umět jezdit a musíš být i dobrý učitel a umět zaujmout - tím si získáš to, že se lidi budou vracet.
Atd.
Za mě, pokud tě to baví a chceš opravdu začít, uč lidi zdarma, pozvi si k tomu na prezentaci zdejší redaktory + další redakce periodik, .... Zní to v dnešní době blbě, ale je to tak. Každej, kdo má do prdele díru a něco umí, to chce zpeněžovat, za chvíli si tímhle trendem nebudou radit ani kamarádi mezi sebou a k tomu to opravdu směřuje ... . Možná nezískáš okamžitý profit, ale ono nic není nezjištný a projeví se to jako profit jinde, kde se to bude třeba hodit, když to budeš potřebovat.
Hodně zdaru, co vidím ty debily na silnicích vč. sebe, tak to opravdu chce výcvik
Co se spojit s nějakýma autoškolama a nabídnout následný soukromý kurzy pro nový držitele řidičáků? samozřejmě nezapomínej na úplatky, bez toho to nepůjde.

Naposledy editováno 23.03.2015 09:07:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist