Máte někdo nějakou radu, co mám dělat?
Jo, mimochodem, rady, abych to nechal vypískovat (tzn. najít zatopenej pískovej lom a tam to ubytovat), natřel to na bílo a hodil to do závěje, nebo to natřel na zeleno a hodil to do kopřiv, abych skočil do zdi, abych to v nestřežený chvíli šoupnul pod rozjetou tatru, nebo abych si to vyžral, když kupuju italský stroje, tak tyhle všechny rady a ještě nějaký další už jsem dostal.
Už mě napadá jen pojistit to proti krádeži a nechat to přes noc v nějaké "sociálně vyloučené" čtvrti nejbližšího okresního města zabezpečný nějakým hodně levným řetízkem.
Tak co, nějaký nápady?
1 reakcí na tento příspěvek Koupil jsem Cagivu Canyon. Jsem kretén?
Pokud to mělo magnetový zapalování typu Yamaha XT, gfilera 600... (jako že asi jo) je nutné s výměnou řídící jednotky vyměnit i indučku za jinou s větším odporem. Na Bateriové je např. 3 Ohmy a na bateriový okolo 30. Pokud se to nevymění, teče tranzistorem na výstupu 10x takový proud a prostě se ten výstup odjebe... Já tak motorku koupil taky, mělo to kostru horší přes barvu a rez, když jsem to "pěkně" ukostřil, tak šla jednotka do háje... Oprava byla v ignitechu asi pětikilo. Pak jsem jezdil na indučku z pionýra... Každopádně pokud je tam hodně věcí k opravě, je těžký najít závadu, to je lepší začít od začátku.....
Bohužel tehdy to snad ani nebylo v návodu, ale info o nutnosti výměny induček bylo někde v dotazech nebo tak...
Nevím, co máš za zapalování -. je to jedna z možných příčin problémů
Tak upřesňuji Z MATERIÁLU iGNITECHU:
Připojení indukční cívky
Původní indukční cívku nelze použít !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Proto je nutné zakoupit 12V indukční cívku pro tranzistorová zapalování (odpor primáru indukční cívky musí být cca. 2,5 - 6 ohmů). Z našich zkušeností doporučujeme finančně dostupnou indukční cívku MAGNETON na 12 nebo 8V za cca. 300 Kč (možno dodat zároveň se zapalováním).
Indukční cívku (u cívky MAGNETON vývod označený č. 1) zapojíme pomocí původního vodiče (bílý s modrým pruhem) do čtyřpinového konektoru tak, aby byl spojen s oranžovým na zapalování SPARKER (viz. tab.).
Na zbylý konec indukční cívky (u cívky MAGNETON vývod označený č. 15) přivedeme spínací skřínkou odpínatelný kladný pól napájení motocyklu.
POZOR!!! Výstup do indukční cívky (oranžový) není proudově nijak chráněn!!! Zejména je nutno zabránit připojení kladného pólu napájení motocyklu na tento výstup. Na tento výstup může být připojena pouze indukční cívka s odporem min. 2,5 Ohmu.
Naposledy editováno 24.03.2015 14:35:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem Cagivu Canyon. Jsem kretén?
Naposledy editováno 24.03.2015 14:52:25
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... | Slezy28 | 37 | 20.3.2024 v 17:19 Demonient |
starter cagiva canyon Cagiva Canyon 600 | jeniis | 2 | 1.1.2024 v 23:11 Zerog |
Cagiva Canyon 600 volnoběžka Cagiva Canyon 600 | civava98 | 2 | 19.6.2020 v 00:24 civava98 |
Cagiva Volnobezka (obj c 800084540)... Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600 | AvoG | 2 | 13.6.2020 v 18:58 HRace |
Spolehlivé cenduro nebo nějáký spol... Suzuki GS 500E, Kawasaki ER 5, Kawasaki KLR 650, Cag... | Káreo | 25 | 16.7.2019 v 18:14 Michaelgelo |