A to ti to chrastí? Jinak na bočáku ti oil nevyteče a ani na centrálu, oil je níž než to víčko, pokud už to chceš kontrolovat tak mrkni rovnou i na vůle ventilů, tudíž sundat i ventilové víko, aspoň když už povolíš šponovák tak uvidíš jestli ti neskočil řetízek z vaček, sice by neměl, když je to dole na rysce, ale náhoda je blbec, stejně to budeš muset udělat, bo když kontroluješ rozvoďák tak musíš změřit např. cca 12 čepů na řetízku a změřený rozměr se musí vejít do tolerance rozměru co uvádí servisní manuál na tom počtu čepů řetízku, těsnění pokud si šikovnej a netrhneš ho tak nepotřebuješ žádné, pokud si nevěříš tak si rovnou objednej těsnění pod víčko motoru a těsnění pod napínák, když dáš fungl nic tím nezkazíš, pod ventildekl nemusíš, je gumový a mění se až na starejch vránách, když už je vymačkaný, vyhřátý nebo ho třeba poškodíš... Jinak jak se co kontroluje najdeš v manuálu, podle něj to zvládne každej, trochu technicky a manuálně zručnej a dílensky vybavenej....