![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Teď by mě ještě zajímalo, co by jste poradili, vybírám mezi těmito:
http://www.extrapneu...-170-80-r15-77h.html
http://www.extrapneu...-77s-180km-h-tt.html
http://www.extrapneu...-77s-180km-h-tt.html
máte někdo nějaké zkušenosti s nimi?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Pubert píše: Já mám duše. Ale bezdušovky bych bral. Nevíte jak na to??
Jak na to?
1) Koupit si kola na bezdušovky.
1) Koupit si bezdušovky.
2) Koupit si správné pláště.
Otázka je, proč je chceš? Jen proto, že jsou to bezdušovky?
Naposledy editováno 11.03.2015 09:06:24
Pubert píše: Tosha752> chtěl bych je, protože oprava knotem na silnici se mi zdá poněkud jednoduší. Ale jiný kola kvůli tomu kupovat nebudu. Někde jsem viděl nějakou sadu na utěsnění nyplů v ráfku. Ale zkušenost nemám, proto se ptám.
Možná by mohla být krapet jednodušší, ale dušovky jsou vždycky dušovky. Duše je mimo jiné i bezpečnější . Kdyby se Ti guma roztrhna - což by se pravda prakticky nemělo stát - tak ležíš hned... Otázka je, jestli Ti to nebude jedno, nebo jestli Ti to už jedno bude, protože bude po Tobě... Docela nedávno jsem zažil, jak klukovi v zatáčce utekla bezdušovka. Bylo to jen v malé rychlosti, asi ve 30 km v prudké serpentýně, ale výsledek byl, že se hned válel, protože ta guma byla najednou ihned prázdná, takže sklouzl po ráfku... Jediná klika byla právě ta rychlost. Zatímco duše se takhle prudce téměř nikdy nevyprázdní... A to ani nemluvím o zpětném dofouknutí té gumy. Nastříkáš tam takový ten lepicí sprej, ale zkus nafoukat uprostřed polí bezdušovku, když Ti guma nedoléhá k ráfku...
Jako já mám taky bezdušovky - protože prostě na mé motorce jsou a nikdy se tam jiné nedělaly. Jsou tam předepsané a nikdy bych nevymýšlel nic jiného, než co tam má být. Tak radši taky nevymýšlej, Chtít bezdušovky - notabene je chtít vyměnit na úkor dušových v podstatě bez vážného důvodu - to je podle mého názoru nesmysl...
Naposledy editováno 13.03.2015 09:40:06
Pubert píše: Tosha752> S tím únikem vzduchu máš jistě pravdu. Asi seženu ten sprej a bude.Máš tip na nějakej vyzkoušenej a funkční? Moc těmto vychytávkám nevěřím, ale sundavat kolo bez zvedáku někde na silnici sem línej
Hele to bych asi moc neřešil. Bude to všechno na jedno brdo. Koupil jsem jeden v jednom servisu a když došel koupil jsem jinde jiný...
Na drakovi s drátama jsem dvakrát dával dle manuálu DUNLOP/D404F a D404G TT . Po prvním majiteli tam byly ty samé v 11 tis. km, poprvé jsem měnil v 15 tis., ale nevím jak tam ty původní byly dlouho. Po první výměně jsem najel 6,4 tis. km a podruhé 7,4 - ale tam už byl zadek málem na tkaninu. Při poslední jízdě jsem dozadu chytil šestku šroub (v pátek navečer v lese u Teplic nad Metují na vošleh), takže s výdrží jsem moc spokojen nebyl. Podle toho, co občas píšou jiní se mi zdálo, že jsem je vždy sjel moc brzo.
Potřetí jsem si nechal poradit Metzeler Marathon , na kterejch mám zatím tři tisíce km a vypadají stále jako nové, tak uvidím, jak to nakonec bude s jejich výdrží. Zdají se mi lepší i tvarově, takže mi připadá takový jistější náklon v zatáčkách a sedí dobře. Záleží asi ale taky na tom, kde jezdíš. Mám dojem, že jsem ty Dunlopy vždycky nejvíc zrasoval v Alpách (pár dní dvakrát ročně), zejména při delších sjezdech a brždění motorem to možná gumuje kardan. Pak taky ty rozjezdy na plnej kotel... Couráním kolem komína to asi tak netrpí, takže v tuzemsku by třeba i ty Dunlopy vydržely dýl. Kupuju i přezouvám v pneumoto.cz v Budějcích. Tak to jen pro info, jaký s tím mám zkušenosti. Ahoj.
Naposledy editováno 20.03.2015 17:30:28
Pokud by mél někdo zájem o tu pneu zájem tak je k mání 130/90/16