globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servis po koupi
4.3.2015 v 09:59
Zdravim o víkendu jsem si přivez tuhle super mašinku, má naběháno 23000. Potřeboval bych vědět něco o životnosti dílů v motoru.

Určitě budu nechávat přetěstnit motor, těsnění jsou všechna původní a pod válcem z jedné strany protéká olej.
Chrastí spojkové ložisko (což je prý bolest LC4), hlavně za studena, za tepla se to o něco uklidní.
Mám při těchto kilometrech očekávat nějaké problémy jako např olítaný píst nebo něco takového?

Nedávno byl prý měněn napínák rozvodů, rolničky vahadel + jejich ložiska.

Díky za postřehy a zkušenosti

Servis po koupi

4.3.2015 v 10:09 | Nahoru | #1
co mas za rok? kdyz si u ty spojky, podivej se na unasec, ted sem ho menil a mam skoro stejnej najezd. dal ty rolny, ale pises, ze jsou vymeneny, tak dobry. s pistem a tak moc nevim, mam puvodni a slape to paradne. jinak si hlidej intervaly na olej a ventily, jinak to jde hrozne do kytek.
jinak preju hodne stastnejch kilometru, je to paradni stroj!

Servis po koupi

4.3.2015 v 10:13 | Nahoru | #2
2003 Je to MASAKR..
Moje první větší motorka a jsem unešenej.. Jen nechci něco zanedbat, chtěl bych mít sezonu bez problémů
Co leješ za olej? Majitel přede mnou lil Motul 5100 10w-50, v návodu jsem našel Motorex Power Synth..
údajně se byly intervaly nejdéle 2000km spíš 1500km

Servis po koupi

4.3.2015 v 10:17 | Nahoru | #3
Olej, olej, olel, olej. Ten menit radeji casteji. Jinak kriticke dily (rolny) jsi vymenil, mozna jeste kouknout na vahadla a vacky (nevim co mas za rok, ale kolem r. 2002 - 2004 se vacky vydiraly) Pist nemen, zjisti jakou ma kompresi a uvidis.
co se tyka pretesneni motoru tak to udelej jen pokud to tece hodne. Rozhodne nepul motor jen kvuli vymene tesneni.
Me na LC4 taky zacalo z niceho nic test pod valcem a nepodarilo se to odstranit nijak - papir, tmel, tmel + papir

Servis po koupi

4.3.2015 v 10:20 | Nahoru | #4
tece to prave pod valcem celkem dost, takze to bych udelal urcite.. Snad to nejak pujde

Servis po koupi

4.3.2015 v 10:22 | Nahoru | #5
jo, motorex se obecne leje do vsech ktm. majitel predemnou lil castrol, tak ja ho leju taky. castrol power1 10w 50.
jo a hod mi do pm, odkud ses

1 reakcí na tento příspěvek Servis po koupi

4.3.2015 v 10:35 | Nahoru | #6
Kdyz KTM sponzoroval Castrol, lil se ccastrol, Ted kdyz KTM sponzoruje Motorex, leje se motorex

(reakce na) Servis po koupi

4.3.2015 v 10:43 | Nahoru | #7

KubaLC8 píše: Kdyz KTM sponzoroval Castrol, lil se ccastrol, Ted kdyz KTM sponzoruje Motorex, leje se motorex


Servis po koupi

4.3.2015 v 13:32 | Nahoru | #8
Predpokladam zpravne, ze u 640 LC4 mam hlidat asi ty same veci, pri najezdu 29.000km? Díky

Servis po koupi

4.3.2015 v 14:10 | Nahoru | #9
U LC4 bych pri tom najezdu sel okamzite udelat ty rolny a koukl na celou palici - vahadla, vacky, loziska vacek, pak rozvodak.
koukni na kosti prepakovani zadniho tlumice, ty to taky muzou mit za sebou

1 reakcí na tento příspěvek Servis po koupi

4.3.2015 v 18:06 | Nahoru | #10
pri tomhle najezdu bych se pripravil jeste na volnobezku a hydrauliku od spojky.

(reakce na) Servis po koupi

4.3.2015 v 20:01 | Nahoru | #11
gugo> volnoběžku no to při tomhle nájezdu snad né. já ji teď dělal kamošovi a motorka má 70000km a určitě na ni ještě nikdo nešahal. Jinak souhlasím hlavně si hlídat rolny ve vahadlech ložisko na vačce a ložisko převodovky za spojkovym košem. A samozřejmě olej měnit včas a kvalitní.

Servis po koupi

5.3.2015 v 06:39 | Nahoru | #12
Díky za odpovědi. Motorka vypadá fakt skvěle. "prý" terén nejezdila, jen silnici. Samozřejmě těžko říct, co je na tom pravdy, ale stav je aspoň z fotek, krásnej.
V úterý sem se byl ale podívat na Husku SM610 u Benešova a neřadila a zlobila spínačka.... a taky byla naprosto nádherná

Mluvil jsem se servisákem v Liberci a údajně se dá axiální vůle na rolnách zjistit přes boční kryty motoru? (pletu se?)
Upřímně přiznávám, že o jednoválcíh toho moc nevím. Rozvody plánuju udělat hned.

Gugo: myslíš jen náplň hadice, u té spojky?

Abych to doplnil, jde o rok 2005.

Naposledy editováno 05.03.2015 06:40:17

Servis po koupi

5.3.2015 v 11:03 | Nahoru | #13
Rok 2005 by mel mit vychytane povrchy vacek
Rolny vahadel jsou v hlave motoru, takze neni mozne je zkotrolovat bez sundani nadrze a rozdelani krytu ventilu. Kdo vi co ti servisak rekl.
jestli jezdila nebo nejezila teren poznas podle vylagrovani prepakovani zadniho kola.
Hod odkaz na tu motorku

Servis po koupi

5.3.2015 v 11:46 | Nahoru | #14
Kubo moc díky za informace, ono je dost možný(pravděpodobný), že komolím co servisák říkal.
http://motorky.bazos...KTM-640-lc4-2005.php

Zítra se na ní jedu podívat a případně bych jí rovnou vzal.

Naposledy editováno 05.03.2015 11:54:15

Servis po koupi

5.3.2015 v 12:54 | Nahoru | #15
Podle fotek se pozna prd, ale nevypada zle, rozhodne si ssebou vezmi stojan a hod na to motorku, poznas loziska v krku a hlavne to zadni prepakovani (oprava cca 5000kc)
Ty rolny nepoznas bez rozdelani palice. Motor bude sam o sobe dost hlucnej, ale nemel by vydavat nejake nepravidelne zvuky. Jinak je to o stesti jako se vsema ojetinama.

Servis po koupi

5.3.2015 v 13:02 | Nahoru | #16
Fotky mám i velké a pořád vypadá zachovale. Ale jsem fakt zvědavej naživo.

To přepákování a krk určitě zkusím.

Díky moc!

Honza

Servis po koupi

5.3.2015 v 13:11 | Nahoru | #17
nz pak dej vedet

Servis po koupi

7.3.2015 v 12:17 | Nahoru | #18
Tak kačka je doma...




Servis po koupi

9.3.2015 v 19:13 | Nahoru | #19
Pěkny stroj hodně km v sedle do sezony 2015

Servis po koupi

29.3.2015 v 19:58 | Nahoru | #20
Ještě bych se rád zeptal - jaký olejový filtry mam koupit.. Sice mam rok rok 2003 ale mám novější šedivý motor s nápisem HIGH FLOW na hlavě .. našel sem totiž 2 typy filtrů, jedny 2002-2003 a další 2004-2005

Servis po koupi

20.4.2015 v 17:36 | Nahoru | #21
Záleží kde máš druhý filtr. Jeden je u ozubeného kolečka na řetěz (papírová vložka) a druhý buď za válcem (taky vložka) nebo před válcem na rámu a to je plecháč.
Já objednávám přímo od KTM. Velký rozdíl v ceně není a je to jistota. Jinak já leju 15W50 Motul 300V. Po výměnách ani šponka v oleji a měl jsem teď dole hlavu i spojku (kvůli ložisku) a všechno jako nový. Pořád jsem totiž honil divný zvuky a nakonec byl povolený spojkový koš. Jinak většinou ložisko na hlavním hřídeli se posune a pak je cítit při jízdě divný vrnění. Dá se to odstranit origo aretační podložkou, která je v základu plochá, ale jde objednat i s osazením, aby se ložisko neposouvalo. Kdyžtak napiš a dám ti objednací kód.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nákup ložisek KTM 660 SMC slefa 9 6.2.2022 v 20:49 Sofía
Výběr Supermoto KTM 660 SMC, KTM EXC 450, Husaberg FE 570, KTM 640 L... Machy173 24 13.4.2020 v 09:48 hubis78
adaptér na změnu axiálního třmene n... KTM 660 SMC adahaya 1 31.10.2019 v 10:37 PETARDAK
Motard do 120 tisíc KTM 660 SMC, KTM 690 SMC, Husaberg FE 570, Husaberg ... Skypis 18 17.6.2018 v 11:20 Svata5393
Spojka Magura [1, 2] KTM 660 SMC Homer8 31 12.8.2017 v 21:01 gugo


TOPlist