globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr Supermoto
Chtěl bych se zeptat,jaký byste doporučili Supermoto od 18ti let. Co se týká udržby,to je mi jedno.Něco,co prostě jede.Co se zvedá na zadní atd..... Cena do 100 tisic. DRZko nechci. Díky..

2 reakcí na tento příspěvek Výběr Supermoto

14.4.2019 v 20:05 | Nahoru | #1
jestli je ti fuk údržba, tak hurá do SXV 550, jistě se toho někdo rád zbaví...

(reakce na) Výběr Supermoto

14.4.2019 v 20:28 | Nahoru | #2

kokonhead píše: jestli je ti fuk údržba, tak hurá do SXV 550, jistě se toho někdo rád zbaví...



+1

(reakce na) Výběr Supermoto

14.4.2019 v 20:34 | Nahoru | #3
přece lepčí motard neexistuje

Výběr Supermoto

16.6.2019 v 21:33 | Nahoru | #4
Ahoj kluci, nebudu kvůli tomu zakládat téma tak to hodim sem.

Nevíte o někom, kdo by prodával nebo plánuje prodávat "tupého" motárda? Někdo za koho byste dali ruku do ohně. Ono jich moc na inzerci není a tak není moc z čeho vybírat a brát co zrovna bude. Vyzkoušel jsem si jet na starý HQ SM 610 (r.v. 2004) a nějak to nemůžu dostat po dvou měsících z palice . Pánové, měla najeto 4000Km (prášilo se na ni v garáži) a otec ji servisoval znamému. No neprodá ji, už jsem to zkoušel :D. Kousek za prdelí někdo prodává KTM LC4 640, ale prý jsou dost poruchový. Pak jsem viděl SMC R 690 za sto papírů a to mi příjde docela málo za R verzi. Pak nějaká SMC 690 za 145 papírů a to je tak všechno. HQ SM 610 (karbec) vubec nejsou, našel jsem akorát jednu stříkačku.
Chci s tím jezdit do práce cca 10km po Hradci Králové a po práci se vyblbnout a nadělat trošku bordel. Nebo myslíte, že by mě to finančně sežralo? Skutr by byl ekonomicky nejlepší, ale to je nuda .

Více na: https://www.motorkari.cz/tema/?t=210550
Copyright © Motorkari.cz

Výběr Supermoto

17.6.2019 v 06:47 | Nahoru | #5
Na tyhle malomotory se vyprdni. Teď jsou za levno KTM 950. Měl jsem SMC 660 a za rok to omrzí. S 950 se vyblbneš až až a dá se na tom jet i dál. Na vyšší váhu oproti jednoválci si během chvíle zvykneš.
Edit: mám na mysli 950 SM

Naposledy editováno 17.06.2019 06:48:14

1 reakcí na tento příspěvek Výběr Supermoto

17.6.2019 v 13:12 | Nahoru | #6
Dík za tip taky jsem nad tím uvažoval, ale příjde mi to prostě "velký" na blbnutí. Samozřejmě to má delší servisní intervaly takže určitě plus. Ale váha kolem 200kg na SM je celkem dost. Nevím no, musel bych odzkoušet, ale nemám teď kde.

Výběr Supermoto

17.6.2019 v 15:02 | Nahoru | #7
Tak tohle není třeba daleko...
https://www.motorkar...permoto-1432408.html

1 reakcí na tento příspěvek Výběr Supermoto

18.6.2019 v 18:52 | Nahoru | #8
Jak je na tom údržba LC4 640 SM 2006? Co jsem tak dohledal tak co 5000km olej, někde jsem četl každých 20000 rolny, co 20000 výměna oleje v tlumičích (nebo každý dva roky), co 5000 odvzdušnit vidle, co 500 mazat řetěz a kyvku, jednou za rok svíčku, co 5000 checknout/seřidit ventily (podle mě stačí poslechnout jestli cinkají a jinak každých 10000), 1x za rok výměna brzdovky, co 5000 vyprat vzducháč (nebo 1x rok). Při kolika se třeba děla GO u tohoto motoru nebo výměna rozvodů? V manuálech jsem nedohledal.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr Supermoto

25.6.2019 v 10:31 | Nahoru | #9
5000km na olej se mi zdá hodně. Mají to v manuálu, ale měnil bych dřív. Na LC8 měním po 5000km, ale tam mám náplň skoro 4litry, kdežto LC4 má cca dva. Tlumiče...to je na každém. Měl by se každý rok měnit olej ve vidlicích a co dva roky v centrálu. Gufera a pouzdra dle stavu. Rolny si myslím nevydrží tolik, nebo je to úplný strop. Většinou se poznají kovovým šlemem na magnetu výpušťáku, pak je hned vyměnit. Odvzdušňovat vidle? Dáš si tam ventilky za stovku a neřešíš. Svíčka vydrží..nebo se ohlásí. Ventily jsou každou druhou výměnu oleje, ale to za hodinku není co dělat. Motor vydrží hodně...záleží jak se k tomu člověk chová. Když budeš měnit olej po 5tkm a lejt tam něco co tam nepatří, tak za 20tkm je po něm. Jinak dá klidně i 60tkm. Rozvoďák bych asi taky moc nehrotil. Prostě ho občas zkontroluješ napínákem a uvidíš. Spíš řeš jak bude motorka startovat. Automatický dekompresor, volnoběžku, startér. Pak přepákování kyvky...někdo to nemaže a pak to tak vypadá. Je to hodně jednoduchá motorka. Pokud se budeš řídit manuálem, tak si doma opravíš všechno a vydrží ti taky dlouho. Mě ale vydržela 660 jen rok, pak chudák holka omrzela. Chtěl jsem jezdit už delší trasy, ale za rok jsem s ní najel přes 10tkm a super.

(reakce na) Výběr Supermoto

25.6.2019 v 10:58 | Nahoru | #10
mike033> slysel jsi nekdy nejakou KTM? to cinka i uplne novy, nevim jak chces podle poslechu urcit jestli je potreba seridit ventily
ventily zmerit je detail a vymenit olej to same... radeji casteji nez pozdeji.

(reakce na) Výběr Supermoto

26.6.2019 v 12:43 | Nahoru | #11
zemba950> Jo dík tak nějak jsem si nakonec vše co jsi vypsal pogooglil z různých diskuzí a tak .
No ale chtěl jsem se jet podívat na jednu kačenu a snažil se dostat od nynejšího majitele nějakou servisní historii když má teda k tomu vyplněnou servisku. O motu nic neví, má ji rok a Najel na tom cca 1000km z důvodu absence řidičáku. Kontaktoval jsem tedy předchozího a zároveň prvního majitele. Takže, serviska vyplňená v KTM Ostrava (pouze štemply) od 2008 - 2017 přicemž mi nesedí nějak nájezd. Nynejší tacho kolem 20000km. Po dohledání a komunikaci s předchozím vlastníkem jsme se dobrali čísla cca 40000km. Předchozi majitel ji pořídil v Anglii novou (vidno v servisce). pán ji měl asi 9 let servisovanou v Ostravě. Dělal na tom spoustu věcí, ale co je podstatný tak po 25000km se dělal dekompresor, rolny a velké GO motoru. Údajně tekly gufera na řetězovém kolečku. Byl měněný tacho kvůli el. závadě při cca 19000km (zapsáno v servisce). Na nájezd se u takové moto moc nedívám, většinou mají nalítáno hodně, ale toto je přinejmenším zvláštni. To se prostě nedalo přehlédnout. . No každopádně nad tím přemýšlím, protože ten drkompresor prý moc nevydrží.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr Supermoto

27.6.2019 v 10:56 | Nahoru | #12
Tak ono se dá žít i bez automatického dekompresoru, chce to jen nějaký cvik. Nakopávání je taky hodně znát s a bez něj. Na LC4-kách se hodně vyhazujou úplně, ale myslím si, že zbytečně. Ve Flash teamu dokáží vyjiskřit starý omačkaný čep z vačky a nahradit novým, takže není potřeba nová vačka. Cena se pohybovala za tuhle opravu cca 2 až 2,5tKč (když pošleš jen vačku). To s nimi kdyžtak dořešíš. Dekompresor moc prostě nevydrží. Někdy i těch 20tkm, ale spíš méně. Nejdůležitější je chcípat motorku manuálním dekompresorem a né chcípákem. Tak asi bych koukal i na cenu, protože to vypadá, že to budeš muset všechno udělat znovu. Ještě jsem si vzpomněl na ložisko pod spojkovým košem. Dávala se tam jiná aretace ložiska. Originál byl rovný plíšek a modifikace byla plíšek s rantlem. Spojkový koš pak po úpravě neměl axiální hrk :).

Výběr Supermoto

27.6.2019 v 11:26 | Nahoru | #13
stare enduro/supermoto je velka ruska ruleta... a tak nejak pocitat, ze na inzerci potkam "topovou" motorku je dost naivni. Aspon u nas se obvykle motorky co jsou opecovavane prodaji mezi znamymi...

(reakce na) Výběr Supermoto

27.6.2019 v 17:31 | Nahoru | #14
zemba950> Je mi jasný, že bych to musel po koupi ihned rozbebrat, minimálně kouknout na vačku, rolny a ventily. Ale bojím se toho, že po rozebrání vršku na mě bude koukat překvapení . Těžko po sluchu poznáme jestli je motor OK, může být klidně už načatej a nedojedu s tím ani sezonu. Pán chce za to skoro 90 papírů. No domluvím a pojedem se na to s otcem mrknout.

Napadá mě ještě drz400sm, jedna se prodává s 2700km, v reálu mi to vyšlo na 15000km, ale i tak slušný. Jenomže 125 litrů chce za to, protože to údajně stálo 10 let v garáži . Stálo nestálo, je to prostě ranec.

Nic jinýho mě na tenhle styl blbnutí při každodením ježdění po městě a s jakžtak dobrýma servisníma intervalama nenapadá.

Výběr Supermoto

28.6.2019 v 13:30 | Nahoru | #15
husqvarna fs450 (ktm smr450) a dej na to značku z nějaké jiné motorky anebo TM nic většího, staršího anebo tupějšího nemá cenu kupovat. Že affaffine

Výběr Supermoto

2.7.2019 v 14:34 | Nahoru | #16
90 tisíc je za obyč 640 moc peněz. Leda kdyby to byl model nad rok 2005 (dva výfuky, jiný plasty,...) to asi potom jo. Jestli Ti jde čistě o blbnutí po městě, tak se na motorku vyprdni a udělej skútr (cokoli poladíš na 70ccm jede pak hezky...moc hezky) nebo pokud se Ti nechce ani s tímhle dělat, tak kup třeba Gilera Runner 180, nebo nějaký moto typu Yamaha XT, Honda FMX a podobný krámy :). Musíš se prostě sám rozhodnou jakým směrem půjdeš ;). Buď super svezení za cenu práce a potu, nebo být vždy ten druhý, ale bez starostí.

Výběr Supermoto

20.7.2019 v 21:52 | Nahoru | #18
Měl sem možnost v rozmezí pár hodin pojezdit HQ SMS630 2012 a KTM SMCR690 2018

Huska nejede , lip brzdila, víc prohnuté sedlo , nižší posez

KTM jede lip, brzda předek taková gumová , ploché sedlo, lepší těžiště díky nádrži vzadu, krásně se vodila, přesnější převodovka na hledání neutrálu , menší vibrace než Huska, menší mechanická hlučnost než Huska



Naposledy editováno 20.07.2019 21:54:09

(reakce na) Výběr Supermoto

20.7.2019 v 22:03 | Nahoru | #19

klubko píše: https://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/1041183-crf-450-r.html
https://www.motoinze.../1043755-te-450.html
https://www.motoinze...041001-fe-550-e.html
https://www.motoinze...1035813-smr-630.html
https://www.motoinze...038740-sm-510-r.html

jen si vyber



Ta 510 by šla !

Naposledy editováno 20.07.2019 22:19:02

Výběr Supermoto

9.11.2019 v 21:26 | Nahoru | #20
Zdravim pánové, jak tak čtu to vlákno o LC4kách tak je tu hrozně často zmíněný interval oprav.
Tak se chci zeptat jak je to s tou poruchovostí u LC4 (myslim teď 640), koukám se teď po nějakym motárdu a začínám chytat docela silný deprese.
Mám teď Stodvácu na legální ježdění a jak jsem tak brousil skrz inzeráty tak sehnat dobrou "motárdovoumotorku" která nestojí pálku anebo není stodváca (jako fakt motárdů stodvác je jak nasráno, já sám jednu mám. Nejhorší je že když se potom člověk zabouhne do těhle typů motorek tak čelí dost drsný skutečnosti, že se jeho vysněnej typ motorky už nějakej rok nědělá).
Protože do těch 35kw (nebo trochu návíc, hlavně aby to mělo papíry na 35kw jinak je mi to putna) nemůžu nic moc kromě těch Kačen najít.
Jo jasně jsou tu Yamahy 660 E/X/R ka , Hondy FMX a nebo Husky (ale těch jsem našel všehovšudy jen tři a měli dost najeto).
Btw. vim že je tady spousta těch novějších 650 od Husky (610 si teď nejsem jistej), ale ty se mi po vzhledový stránce moc nelíbí.
Jo a DRZka rovnou nepočítám -> ročník 06-08 jsou teď skoro za sto táců a to fakt nemam a ani nedam za něco co má přes 45k najeto a je to víc jak 10 let starý.
Taky mě napadla od KTMka Duke II s podobnym motorem jako 640 SM ale nic jsem o ní tady na fóru nenašel a ikdyž se cena houpe u hezkých 40k za něco co má poloviční nájezd co cenu tak je to právě teď rána na slepo.
Zase na stranu druhou jsem našel SMko 640ku z roku 2000 taky za 45k což by bylo asi fajn vzhledem k tomu kolik se doní potom vyleje ale taky si nejsem sto pro jistej. Ta za těch 77k se mi líbí nejvíc vzhledem je to topovka úplně to na čem bych byl pyšnej si vozit svoje pozadí (hodně jsem hrál GTA III, takže odsud se bere můj fanatismus k motárdům s čtvercovým předním světlem ). Ale vzhledem k tý údržbě bych musel makat ještě přes léto (alespoň 3 tejdny co sem tak počítal).
A bejt bez motorky by bylo naprd...

https://www.motorkar...40-duke-1422257.html

https://motorky.bazo.../ktm-duke-ii-lc4.php (s motardovou maskou Duke II)
https://motorky.bazo...c4-supermoto-640.php
https://www.motorkar...permoto-1483224.html

Naposledy editováno 09.11.2019 21:27:54

(reakce na) Výběr Supermoto

10.11.2019 v 10:55 | Nahoru | #21
mike033> no takovy 950 smr to je slusna vrazda ted na freemotu koukam ze je jedna kolem 90

1 reakcí na tento příspěvek Výběr Supermoto

12.4.2020 v 14:34 | Nahoru | #22
Ahoj, nechci zbytečně zakládat témata.
Může někdo kouknout na tenhle inzerát: https://motorky.baz...4-660-rv200424kw.php
náhodou jsem ho našel na bazoši.
Docela bych to bral, ale nemám žádnou zkušenost s KTM, tak nevím na co si dát pozor a jestli tam není něco co na ní nepatří.

díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Supermoto

12.4.2020 v 20:02 | Nahoru | #23

hubis78 píše: Ahoj, nechci zbytečně zakládat témata.
Může někdo kouknout na tenhle inzerát: https://motorky.baz...4-660-rv200424kw.php
náhodou jsem ho našel na bazoši.
Docela bych to bral, ale nemám žádnou zkušenost s KTM, tak nevím na co si dát pozor a jestli tam není něco co na ní nepatří.

díky


kdyby ses na to jel podivat, dej mi vedet. 660 sem mel a na Melnik to mam 10 minut

(reakce na) Výběr Supermoto

13.4.2020 v 09:48 | Nahoru | #24
K660S>

Ok, jak budu vědět víc, tak ti píšu. Diky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 12 18.3.2024 v 16:44 krokoš
Smazat prosim KTM EXC 450 Tutor 0 7.3.2024 v 14:20 Tutor
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 0 7.3.2024 v 13:59 Tutor
Ktm KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Musilll 1 28.2.2024 v 18:54 Norous123
KTM rolny vahadel , par foto KTM 640 LC4 Supermoto SuperPivis 14 19.2.2024 v 20:23 Jirka-ZXR


TOPlist