Téma: Přestup na silnější
 
3.3.2015 v 20:15
Zdarec Chlapy.Jsem 20-ti letý kluk co rád jezdí na motorce (Jawa 350/640 style). Jako Jawa je pro mě srdcovka tu nikdy neprodám ale prostě nějak mi to je málo. Přemýšlím o další mašině,silnější mašině.Líbí se mi silnice ale prostě nejsem blázen a nejsem na tolik vyježděný na to,abych si kupoval hned R1 nebo nějakou litrovou Ninju Jen jsem se chtěl zeptat co by jste mi doporučily jako další mašinu po třindě. Přemýšlím o Suzuki GSX-R 600 ale podle videii je na muj vkus přeci jen dost rychlá a je mi jasný že by mě to lákalo ale nechci se zabít. ps Nejradši mam motorky typu Yamaha XJR 1300 ale furt je to na mě silný.Noty mám na A2. Radši dám na rady starších a zkušenějších předem díky za odpovědi .

Přestup na silnější

3.3.2015 v 20:22 | Nahoru | #1
Co nějaký pětikilčo jako Kawa GPZ atd..?

Přestup na silnější

3.3.2015 v 20:35 | Nahoru | #2
Jaký máš rozpočet?
Podívej se třeba na Yamahu XJ 900 (nebo XJ 600), potom klasiky jako Fazer 600/Hornet 600/ Kawasaki ZR-7. Dále Kawasaki Zephyr, Suzuki Inazuma... Je jich hodně

Pětistovka mi příjde po Jawě zbytečně malá a slabá, ale taky by šla.

Edit: Jak dlouho máš řidičák A2? Jestli nebude lepší si počkat na rozšíření...

Naposledy editováno 03.03.2015 20:40:28

1 reakcí na tento příspěvek Přestup na silnější

3.3.2015 v 20:39 | Nahoru | #3
S ŘP A2 na supersporty včetně gixxera rovnou zapomeň - všechny mají přes 80kW, tudíž neseškrtitelné

Viděl bych to pro začátek na pětikilo typu GS 500, GPZ 500 nebo ER 5 Pokud bys chtěl něco trochu "sportovnějšího", tak se do 70kW vejde třeba Hornet do roku tuším 2001 a hromada dalších mašin - ten Hornet je z nich ale asi to nejsportovnější, co se s danym řidičákem dá legálně seškrtit

Jde hlavně o to, jakým se chceš ubírat směrem - jestli čistě silnice, sem tam nějakej lehčí terén nebo víc terén a míň silnice

...no a roli samozřejmě hraje i rozpočet

(reakce na) Přestup na silnější

3.3.2015 v 22:42 | Nahoru | #4

sharkis píše: S ŘP A2 na supersporty včetně gixxera rovnou zapomeň - všechny mají přes 80kW, tudíž neseškrtitelné


Tohle není tak úplně pravda.
Normálně samozřejmě neseškrtitelná je, ale dá se to obejít koupí motorky, která má šikovné papíry.
V inzerátech se občas objevují motorky, které mají v TP jen 25kw a nic jiného, na těch pak jezdit může

1 reakcí na tento příspěvek Přestup na silnější

3.3.2015 v 23:17 | Nahoru | #5
Kawa ER 6N nebo malej Monster, SV 650... se všema srandy kopec, dají se pořídit za slušný ceny a přes 200 se rozjedeš leda z kopce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestup na silnější

3.3.2015 v 23:39 | Nahoru | #6
tomasd.> SVčko tam má 200 km/h docela rychle. Jinak klidně doporučím SVčko. Pokud jezdíš na 350tce a líbí se ti XJR, tak ti sedne SVčko asi víc, než GSXR.

Naposledy editováno 03.03.2015 23:41:21

Přestup na silnější

4.3.2015 v 06:22 | Nahoru | #7
pokud se ti líbí XJR, tak podobný styl má bandit, ale pokud chceš svižnější jízdu, tak ber horneta nebo SV, jsou oproti banditu lehčí

(reakce na) Přestup na silnější

4.3.2015 v 22:30 | Nahoru | #8

BlackSabbath píše: tomasd.> SVčko tam má 200 km/h docela rychle. Jinak klidně doporučím SVčko. Pokud jezdíš na 350tce a líbí se ti XJR, tak ti sedne SVčko asi víc, než GSXR.



to nebylo nic proti SV, jen že se nemusí bát že ho tyhle motorky roztrhaj

Přestup na silnější

5.3.2015 v 08:44 | Nahoru | #9
Vezmu to z trochu jinýho konce - pomiňte kubaturu a více méně i styl (tedy jestli naháče, nebo kapotu), ale na co bych se bejt tebou po mý zkušenosti zaměřil, je velikost tvá versus velikost motorky. Spoustu lidí to neřeší a na všechno se nějak poskládaj apod., ale přitom u cyklistiky má každej model kola třeba 5 velikostí rámů a všecko se dá nastavovat po milimetrech, aby byl výslednej dojem a provoz co nejlepší a co nejvíc na míru.

Takže třeba VFR 750 je suprová mašina, ale pro mejch 176 cm a 63 kilo jednoznačně příliš dlouhá a mohutná. Kámoš má zase 188 cm a ZZR 600 a je to na něj pro změnu malý. Když jsme si ty mašiny prohodili, byli jsme vlastně oba spokojenější.

Tož pokud máš kolem 175-180 cm, tak třeba SV 650 apod. nebo většina těch kapotovanejch šestikulí sedne, pokud seš spíš ke dvou metrům, tak se vybírá hůř, ale třeba Fazer 600 se prej dá, i když má člověk ty 2 m. Takže zkoušet, zkoušet.. ;)

Přestup na silnější

8.3.2015 v 21:36 | Nahoru | #10
Díky za rady noo tak k rozpočtu,vzhledem že jezdím na třindě tak moc při penězích nebudu že jo koneckonců proto jsem si ji kupoval že to je levná motorka mno takže rozpočet cca 20-30 000,- no je to málo no já vim ale snad bych něco staršího mohl sehnat.Pak se tady někdo ptal jak dlouho mám papíry na A2,takže ty mam 2 roky. Moje vejška taky neni nic moc měřím asi cca 160cm a mám 50 kilo ta kawa gpz nevypadá zle :) Ale nejvíc se mi líbí kawa ER-5 a nebo Sůza gs 500. Ale do oka mi padla ta sůza víc V terénu nemám moc v plánu jezdit,spíš silnice. Jinak známej má Yamahu XT350 a to je taky pecka to se mi taky docela líbí ale těch 350 tek Xtéček moc neni a ty 6ti kule už to neni ono. Díky za rady a všem přeju mnoho bezpečných a krásně prožitých KM

Přestup na silnější

8.3.2015 v 21:39 | Nahoru | #11
kawa ER6

Přestup na silnější

9.3.2015 v 07:43 | Nahoru | #12
20-30 tis je opravu málo, ale snad něco seženeš, hlavně si nech nějakou částku do rezervy, ať máš na základní servis, nejhorší je mít motorku v garáži a nemít peníze na servis a aby jsi nemohl vyjet
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist