Naposledy editováno 06.03.2015 18:54:42
1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr KN nebo origo...
2 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr KN nebo origo...
Evidentně tu motorku v životě neviděli, jinak si nedovedu vysvětlit, proč tam neudělali držák na podpěrnou tyčku, co drží nádrž.
Takhle jí vozím v kastlíku pod spolujezdcem. Jak to má domyšlený KN netuším. Prostě po mé zkušenosti doporučuji originál filtr.
1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr KN nebo origo...
Ale kolikrát jsem viděl, s čím jsou lidi schopni jezdit, to je až k zamyšlení......
1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr KN nebo origo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr KN nebo origo...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr KN nebo origo...
Fidži_CZ píše: Papírák, protože KN nemá samotný nijak valný význam. Jen propouští více bordelu.
KN - Propouští víc vzduchu.Je z bavlny a napouští se specielním olejem.Je kurevsky drahý než papírák.Na výkonu se to moc nepozná,ale motor jde lépe od spodu a jeměji.Zkušenosti z jednobuchem.
Olísko píše: ...Je kurevsky drahý než papírák....
Tak zase to platí dle mašiny: zx-12r má 2x filtr (a není papírovej) OEM za cca 950,-/ks
KN stojí cca 2500 za oba a ten Pipecross mně vyšel na 1700,- takže s pipercrossem "šetřím" už u další vyměny, jen mně štve ta nedomyšlenost - viz můj příspěvek výše.
Ještě si postěžuju na Pipercross: ani tam nenapsali jakou stranou se to má montovat - na originálu to je. Jasně, že jsem si to odvodil, že tou pórovitější vrstvou dopředu, ale proč to tam nedají?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr KN nebo origo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr KN nebo origo...
Fidži_CZ píše: Olísko> Když chceš, aby ti šlo více vzduchu dovnitř, musí i víc odejít ven.
Tím si nejsem jistý, protože více vzduchu = více kyslíku a ten v mot. prostoru shoří. Co se ovšem stane, že se směs u karburátoru ochudí, takže to chce seřídit na bohatosti karburátorů a nemusí se nutně jednat hned o změnu trysek.
Každopádně já mám KN nejen v moto, nehledě na fakt, že papírák na můj stroj stojí 800,- Kč ( origo ) a KN 1.600,- Kč tak není co řešit. Čistím 2x ročně.
S iridiovýma svícema jede mnohem lépe jak série a s nižší spotřebou o cca 0,5 litru / 100 km.
Osobně KN doporučuji, ale nenutím, každý ať si tam dá co chce, třeba pucvol
1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr KN nebo origo...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr KN nebo origo...
Danielos píše: Podívej se na KN prosti světlu a uvidíš díry jak do řiti v těch ohybech - cca 1 mm, myslím že to olejíček nezachrání
Nejdřív si tam ty díry uděláš špatným čištěním filtru a pak se divíš.
SniperFM píše: Tím si nejsem jistý, protože více vzduchu = více kyslíku a ten v mot. prostoru shoří. Co se ovšem stane, že se směs u karburátoru ochudí, takže to chce seřídit na bohatosti karburátorů a nemusí se nutně jednat hned o změnu trysek.
Každopádně já mám KN nejen v moto, nehledě na fakt, že papírák na můj stroj stojí 800,- Kč ( origo ) a KN 1.600,- Kč tak není co řešit. Čistím 2x ročně.
S iridiovýma svícema jede mnohem lépe jak série a s nižší spotřebou o cca 0,5 litru / 100 km.
Osobně KN doporučuji, ale nenutím, každý ať si tam dá co chce, třeba pucvol
Souhlasím.Používám KN i u auta a dlouho.Akorát se s tím tak neseru a čistím 1x ročně a konkrétně u motorky není skoro co čistit.Nejezdím totiž na Dakar.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr KN nebo origo...
Fidži_CZ píše: Olísko> Když chceš, aby ti šlo více vzduchu dovnitř, musí i víc odejít ven. Tudíž samotný nemá valný smysl.
Jestli máš pravdu ,tak všichni výrobci sportovních filtrů jsou idioti ,že je vyrábí a nerozumí tomu.
Pokud člověk nehoní koně otevřením sání,výfuku a přeprogramováním jednotky,tak je to zbytečnost.
Ale je to každýho věc,na co jezdí...
Naposledy editováno 04.03.2015 16:49:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr KN nebo origo...
Olísko píše: Nejdřív si tam ty díry uděláš špatným čištěním filtru a pak se divíš.
Prdlajs.I nový KN má díry jak doprdele.Žere akorát víc prachu.
KN je na závodní motor kde je prioritní výkon a né životnost.
Průměrná životnost papíráku je 40t km.Výměna 2ks za životnost motoru-kde je závratná úspora?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr KN nebo origo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr KN nebo origo...
maspe píše: luko850> u motorky o které je tu řeč, je předepsaná výměna po 12000km. Motor umí dát bez problémů přes 200 000km, jak dokazují zahraniční fóra.
Jak dokazují zahraniční fóra... ale dá to i s neorigo filtrem???
KN apod. se musí často čistit a zase olejovat. Jak se to nedělá, (a že u cesťáku to tak bejvá), propustnost klesá daleko rychleji, než u papírovýho filtru. A pak zalepenej bordelem se sací odpor zvýší tak, že to nasává obtížněji, jak přes papírák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr KN nebo origo...
alesmoto píše: Jak dokazují zahraniční fóra... ale dá to i s neorigo filtrem???
KN apod. se musí často čistit a zase olejovat. Jak se to nedělá, (a že u cesťáku to tak bejvá), propustnost klesá daleko rychleji, než u papírovýho filtru. A pak zalepenej bordelem se sací odpor zvýší tak, že to nasává obtížněji, jak přes papírák.
jo i s neorigy. Ono ne všichni jsou líní/lakomí dát motorce servis co potřebuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr KN nebo origo...
luko850 píše: Prdlajs.I nový KN má díry jak doprdele.Žere akorát víc prachu.
KN je na závodní motor kde je prioritní výkon a né životnost.
Průměrná životnost papíráku je 40t km.Výměna 2ks za životnost motoru-kde je závratná úspora?
životnost motoru 80 000? ses posral vid...výměna po 12 000 km tj 8x za muj nájezd, tj 8x700 vs 1400 za filtr KN, motor zdá se neumírá ani ted
Naposledy editováno 05.03.2015 12:17:10
P.S.: Pokud by někdo chtěl nový Pipercross na ZX10R 2008 - za 1 000 Kč prodám