paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Simson střílí
1.3.2015 v 19:06
Ujedu asi 1KM a když zastavim tak chcípne (nebo když jedu pomalu z kopečka bez otaček) když nakopávám tak občas střelý chvilku počkám a asi na 10 nakopnutí chytne a pak chcipne na 15té už chytne a držim ho v otáčkách pak jde v pohodě. Dík za odpovědi. A ještě když jedu tak jako trošku cuká. Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson střílí

2.3.2015 v 18:26 | Nahoru | #1

ffugas píše: Co když má 12V? To mu bude asi 4V na hov.o


Okruh dobíjení je uplně oddělenej od okruhu zapalování a navíc pokud má tyristor, tak je to bezkontaktní zapalování, tudíž je potřeba vhodná indučka pro tyristorový zapalování. Když tam dá 12V indučku co je určená pro bateriový zapalování s kladívky, tak mu to bude střílet, škytat, pálit tyristory a po zahřátí nepojede vubec. Proč? Protže indučka určená pro tyrtistorový zapalování má jiný poměry vinutí, oproti indučkám pro kladívka. Optimální poměr má obyč. indučka 4V co se používá pro tyristorový zapalko pro babety, nebo malý indučky ze skůtrů, které mají také CDI, zapalování. Tyto indukční cívky mají poměrně malý primární odpor z důvodu rychlého vybití kondenzátoru v CDI jendotce(tyristoru) velkým proudem. Pokud tam dá obyč 12V cívku pro bateriový zapalování s kladívkama, tak ta má mnohem větší primární odpor a kondenzátor se bude vybíjet pomaleji malým proudem, což zjendodušeně způsobí menší jiskru, která pod tlakem ani nemusí přeskočit...

(reakce na) Simson střílí

3.3.2015 v 08:24 | Nahoru | #2

patt_01 píše: Okruh dobíjení je uplně oddělenej od okruhu zapalování a navíc pokud má tyristor, tak je to bezkontaktní zapalování, tudíž je potřeba vhodná indučka pro tyristorový zapalování. Když tam dá 12V indučku co je určená pro bateriový zapalování s kladívky, tak mu to bude střílet, škytat, pálit tyristory a po zahřátí nepojede vubec. Proč? Protže indučka určená pro tyrtistorový zapalování má jiný poměry vinutí, oproti indučkám pro kladívka. Optimální poměr má obyč. indučka 4V co se používá pro tyristorový zapalko pro babety, nebo malý indučky ze skůtrů, které mají také CDI, zapalování. Tyto indukční cívky mají poměrně malý primární odpor z důvodu rychlého vybití kondenzátoru v CDI jendotce(tyristoru) velkým proudem. Pokud tam dá obyč 12V cívku pro bateriový zapalování s kladívkama, tak ta má mnohem větší primární odpor a kondenzátor se bude vybíjet pomaleji malým proudem, což zjendodušeně způsobí menší jiskru, která pod tlakem ani nemusí přeskočit...



To co píšeš vím, ale nějak jsem nevěděl, že má simson kontaktní zapalování s kladívkama. Myslím, že má bezkontakt.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Simson nedává jiskru Simson S 51 Enduro dom_burda 6 1.9.2024 v 09:48 Krovak
zt-tuningde Simson S 51 Enduro JakubJakub28 1 15.8.2024 v 06:13 Frantas
Hledám nějakého fachmana na opravu ... Simson S 51 Enduro Bluecz98 1 29.7.2024 v 13:45 laďa-prášil
Hledám nějakého fachmana na opravu ... Simson S 51 Enduro Bluecz98 2 29.7.2024 v 10:52 MAJK_TORTELINA
Simson jake pneu Simson S 51 Enduro Bluecz98 13 5.1.2024 v 17:05 Ozzy_


TOPlist