globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak s tímto otackomerem?
 
23.2.2015 v 19:04
Zdarec,

zalíbil se mě tento otackomer. Podle toho nakresu ale nejsem moudrej, jak by to bylo u jednobuchu? Je tam psanej dvouval...

Jinak co myslíte. Bude stačit do 8 tis popripade? U 125tky...

Diky!

Naposledy editováno 23.02.2015 19:05:07

Jak s tímto otackomerem?

23.2.2015 v 19:17 | Nahoru | #1
Otázka je, jak moc se dá tvoje motorka točit.
Třeba CBR 125 a Varadero 125 točí přes 10 000 otáček

Jak s tímto otackomerem?

23.2.2015 v 19:28 | Nahoru | #2
Jasný no. Nejvyšší výkon je psanej asi pri 10ti tis, ale nemam predstavu kolik to tocim já. Musel bych nejak provizorne zkusit u nekoho abych vedelkolik tam tocim když jezdim no. Spíš proc tam je psanej 2vál... nejsem si jistej jak to pocita

1 reakcí na tento příspěvek Jak s tímto otackomerem?

23.2.2015 v 19:33 | Nahoru | #3
Taky jsem kdysi řešil otáčkoměr a u mě vyhrál tento:
otáčkoměr

Jednduchá montáž (konec drátu omotáš kolem zapalovacího kabelu) a funguje to výborně...

1 reakcí na tento příspěvek Jak s tímto otackomerem?

23.2.2015 v 19:33 | Nahoru | #4
Nevymýšlej kokotiny a dej si tu yukinu do normálního stavu...

(reakce na) Jak s tímto otackomerem?

23.2.2015 v 19:36 | Nahoru | #5
JuraJ> jo to planuji na neco jineho ale v tomto případě mi jde o vzhled. Bude to jen jeden budík nad riditkama tak to musí bejt trochu dominantní. Proto bych chtěl neco takového.

Ale díky moc! Konkrétně na tento jsem ještě nenarazil a budu to možná kupovat na jinej motorovej peklostroj.

(reakce na) Jak s tímto otackomerem?

23.2.2015 v 19:37 | Nahoru | #6
rancher> už se na tom pracuje. Dnes jsem objednal dráty. Tak uvidím kdy to bude hotovo. Potrebuju jezdit. Už jsem davno mohl dojizdet. Teplo je dost.

Jak s tímto otackomerem?

23.2.2015 v 20:02 | Nahoru | #7
Otáčkoměr přímo na Yuki v Pyramidě Průhonice mne stál 380 kč i s poštou.Napiš jim a neřeš nějaký univerzál.

Jak s tímto otackomerem?

23.2.2015 v 22:39 | Nahoru | #8
Otáčkoměr se dá zapojit i přes měnič, takže třeba otáčkoměry ze 4 válců se dají pomocí pár součástek použít na 2 válec atd.
Jinak se to da udelat i tak, ze by ti ukazoval poloviční otáčky, takže by ti bohaté stačil, moto by točila deset, budik by ukazoval 5.

Jak s tímto otackomerem?

24.2.2015 v 19:42 | Nahoru | #9
Já jsem už nad otáčkoměrem taky přemýšlel a myslím, že u manxmana nemá cenu vymýšlet elektronický otáčkoměr když máš na motoru krásně vyvedený náhon otáčkoměru, na který čínani akorát našroubovali záslepku...podle mě by stačilo koupit bowden, který by dle mě mohl sedet z MZ-ETZ a k tomu už jen dokoupit nejaký otáčkoměr..problém bude jen možná asi s převodováním(dost možná nebude ukazovat přesne)...odkaz na bowden: http://www.scpmoto....-bowden-mz-etz-.html

jestli to tak není budu rád, když mě někdo vyvede z omylu..

Jak s tímto otackomerem?

24.2.2015 v 19:57 | Nahoru | #10
Dalsi Manxmanista No jinak vim že ty motory měli nahon tusim nekde od hlavy, ale nejak jsem to nezkoumal. Predevsim musim udelat nove svetlo tohle cinske je katastrofa. Potom kdybych si to nechal tak zrusit kontrolky na blinkry, N a světlo vcetne ukazatele rychlosti, sundat tachac a prdnout tam prave jen a pouze otackomer. Chtěl bych to prekopat. Uz mam v planu jednosedlo a zruseni tevh kastlicku ale nejsou tak hrozne tak mozna zustanou. A jednou treba pro vzhledovej efekt i Turbo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist