2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej do Lotyšska
Ta "kauza" nějakou dobu trvá, než je uzavřena. Myslím, že je na ní 21 prac. dnů. Do té doby má odesílatel právo na odpověď, vyřešení jiným způsobem (zaslání jiného kusu) nebo vrácením peněz (refund). Pokud ale odesílatel doloží, že odeslal co bylo objednáno, bylo to správně zabaleno a zkrátka ze strany odesílatele nedošlo k pochybení, refundace se pak NEKONÁ. A to je podstatné. Čili jednoduché storno ze strany odesílatele v žádném případě NELZE. Pokud by to totiž šlo, tak by to celá čína mohla rovnou zabalit, protože by si každý druhý něco objednal, zaplatil, ponechal a stornoval prachy...
Dexter78 píše: J.M.K.> Nemáš tak úplně pravdu, že můžeš prachy jen tak stornovat a získat je kdykoliv zpět. Tak blbej pan Paypal zase není Je možnost na Paypalu otevřít Case (případ, spor) v případech že ti zásilka nedorazila, dorazila poškozená vlivem špatně zvoleného obalu nebo nedostatečně zabalené zásilky, pokud dorazilo něco jiného než jsi objednal atd.
Ta "kauza" nějakou dobu trvá, než je uzavřena. Myslím, že je na ní 21 prac. dnů. Do té doby má odesílatel právo na odpověď, vyřešení jiným způsobem (zaslání jiného kusu) nebo vrácením peněz (refund). Pokud ale odesílatel doloží, že odeslal co bylo objednáno, bylo to správně zabaleno a zkrátka ze strany odesílatele nedošlo k pochybení, refundace se pak NEKONÁ. A to je podstatné. Čili jednoduché storno ze strany odesílatele v žádném případě NELZE. Pokud by to totiž šlo, tak by to celá čína mohla rovnou zabalit, protože by si každý druhý něco objednal, zaplatil, ponechal a stornoval prachy...
Tesat do kamene.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej do Lotyšska
Dexter78 píše: J.M.K.> Nemáš tak úplně pravdu, že můžeš prachy jen tak stornovat a získat je kdykoliv zpět. Tak blbej pan Paypal zase není Je možnost na Paypalu otevřít Case (případ, spor) v případech že ti zásilka nedorazila, dorazila poškozená vlivem špatně zvoleného obalu nebo nedostatečně zabalené zásilky, pokud dorazilo něco jiného než jsi objednal atd.
Ta "kauza" nějakou dobu trvá, než je uzavřena. Myslím, že je na ní 21 prac. dnů. Do té doby má odesílatel právo na odpověď, vyřešení jiným způsobem (zaslání jiného kusu) nebo vrácením peněz (refund). Pokud ale odesílatel doloží, že odeslal co bylo objednáno, bylo to správně zabaleno a zkrátka ze strany odesílatele nedošlo k pochybení, refundace se pak NEKONÁ. A to je podstatné. Čili jednoduché storno ze strany odesílatele v žádném případě NELZE. Pokud by to totiž šlo, tak by to celá čína mohla rovnou zabalit, protože by si každý druhý něco objednal, zaplatil, ponechal a stornoval prachy...
Děkuju za upřesnění. Potom mně ale vcelku uniká smysl podvodu, když tedy toto storno nejde provést - pak jedině klasika, že "omylem poslal více a žádá vrácení přeplatku", což doloží podvrženou stránkou paypalu", ovšem pokud si okamžitě mohu zkontrolovat stav účtu a viděl bych tak, zda nějaká platba dorazila i s údajným přeplatkem, ne? A neřekl bych, že by někdo byl tak naivní, aby vypravil kurýra s motocyklem kamsi do Tramtárie a bláhově čekal, až mu elektronickou cestou dorazí platba.