globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: gpz turbo
 
23.2.2015 v 07:04
Hodim sem par fotek pro pobaveni, a pro predstavu jak vypada nuda v garazi





























Předchozí
1 2 3
Následující

gpz turbo

23.2.2015 v 07:12 | Nahoru | #1



















gpz turbo

23.2.2015 v 07:23 | Nahoru | #2












































1 reakcí na tento příspěvek gpz turbo

23.2.2015 v 07:26 | Nahoru | #3
Karburator co je na fotkach je bohuzel nakasi, takze to sice vrci ale nedrzi to volnobeh, takze kdyby nekoho napadlo ktera motorka ma karbec 35 az 38mm tak to info uvitam, potrebuju ake jeden karbec ne dvojce a vic.

gpz turbo

23.2.2015 v 07:29 | Nahoru | #4
Teda hezká práce

Video v provozu nemáš? Zvládne se to turbo uchladit?

2 reakcí na tento příspěvek gpz turbo

23.2.2015 v 07:36 | Nahoru | #5
pěkná práce, měl jsem jich několik ale bezturbových verzí. s karburátory byl vždycky problém, membrány, jehly, trysky, už to prostě časem bylo KO. repase karburátorů je za pěkný balík, ale pokud chceš, aby to fungovalo, asi ti nic jiného nezbyde, protože starší díly budou taky už po smrti..
teď mně ale napadá, že turbo verze měla už EFI vstřikování ne?
na ebayi je na to mraky dílů, včetně vstřiků: http://www.ebay.com...0+turbo&_sacat=0

gpz turbo

23.2.2015 v 07:37 | Nahoru | #6
Zatim to vrcelo v garazi, a tim dellortem to porad chcipa takze se do provozu ani nechystam

(reakce na) gpz turbo

23.2.2015 v 07:37 | Nahoru | #7

Ballbutick píše: Karburator co je na fotkach je bohuzel nakasi, takze to sice vrci ale nedrzi to volnobeh, takze kdyby nekoho napadlo ktera motorka ma karbec 35 az 38mm tak to info uvitam, potrebuju ake jeden karbec ne dvojce a vic.



nějaký 400 endura by mohly mít. Co třeba DR400?

Naposledy editováno 23.02.2015 07:37:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

23.2.2015 v 07:44 | Nahoru | #8
RUTAN> noo ja to mam trochu jinak, karbec mam jen jeden prave, cele 4če jsem vyhodil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

23.2.2015 v 08:03 | Nahoru | #9
Ballbutick> pěkně se "nudíš"
Ňáké rady:
-karbec nesmíš mít uchycený "na tvrdo" ten plechový pásek co vede k hlavě Ti přenáší vibrace a "pomáhá" přeplavování na volnoběh...
-sací (sběrné) potrubí, u tohoto systému by mělo mít co největší objem, místo té trubky svař za válce "krabici" se čtyřmi hrdly a co největším objemem(co se tam vejde prostorově)

(reakce na) gpz turbo

23.2.2015 v 08:15 | Nahoru | #10
PETARDAK> ten pasek tam je jen na zkouseni,a ta krabice se tam prave nevejde.. uz takhle toho tam je moc

gpz turbo

23.2.2015 v 08:16 | Nahoru | #11
pekny

gpz turbo

23.2.2015 v 09:05 | Nahoru | #12
Proč to nekoupíš v originále
to bude ladění...abys to těma karbecema ukrmil ve všech režimech...
Uvidíme kolik na tom nahoníš...jestli se dostaneš aspoň na hodnoty KZka ...

...krom toho v tom klasickým rámu, z toho ten motor udělá při každým přidání vrtuli

Naposledy editováno 23.02.2015 09:11:52

gpz turbo

23.2.2015 v 09:14 | Nahoru | #13
Měli by vyhovovat karbece ze starších jednoválů.Třeba Kawa měla o fous větší-Keihin CVK40.Podobně na tom budou třeba DR,Canyon a jiné.
Obávám se že bez brzdy to bude oser...

1 reakcí na tento příspěvek gpz turbo

23.2.2015 v 09:20 | Nahoru | #14
Pěkný, pěkný, jen ten červenej Berner je hnus

3 reakcí na tento příspěvek gpz turbo

23.2.2015 v 09:34 | Nahoru | #15
Taky musíš přivést tlak z turba na hladinu v plovákovce, jinak ti to nepojede. Nejjednodušší způsob je asi zabalit ten karbec celej do nádoby, do který přivedeš tlak z turba

gpz turbo

23.2.2015 v 09:34 | Nahoru | #16
pěkně se nudíš, tak ať ti to brzo jezdí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

23.2.2015 v 09:36 | Nahoru | #17
strakon> co cervenyho?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

23.2.2015 v 09:38 | Nahoru | #18

Ballbutick píše: strakon> co cervenyho?


myslí tu sračku cos nakydal lopatou míst papírovýho těsnění pod víka...

Naposledy editováno 23.02.2015 09:38:41

(reakce na) gpz turbo

23.2.2015 v 09:39 | Nahoru | #19
Freeman11> ja mam ale karbec na saci strane turba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

23.2.2015 v 09:40 | Nahoru | #20

Freeman11 píše: Taky musíš přivést tlak z turba na hladinu v plovákovce, jinak ti to nepojede. Nejjednodušší způsob je asi zabalit ten karbec celej do nádoby, do který přivedeš tlak z turba



Má karbec umístěn před turbem! Tedy to co píšeš je nesmysl! To platí pro karbec mezi turbem a motorem...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

23.2.2015 v 09:43 | Nahoru | #21
t_freedom> sakra to nepoznate wurth? no ja bych ho tam dal.. ale kdo to ma jako strihat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

23.2.2015 v 10:14 | Nahoru | #22
Ballbutick> Tak Wurt, to je fuck, každopádně, když to vidím takhle okydaný, tak to ve mně vždycky budí dojem domrdanýho motoru, ikdyž tomu třeba tak není

(reakce na) gpz turbo

23.2.2015 v 10:31 | Nahoru | #23
strakon> neboj ja to pak utrel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

23.2.2015 v 10:39 | Nahoru | #24
Ballbutick> komplet těsnění na ten motor třeba od Vesrahu seženeš na německém ebayi okolo 2 tyček...
Červený "silikon" na motoru je fialový hnus...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gpz turbo

23.2.2015 v 11:07 | Nahoru | #25
2stroke> no jo ale ten ventildekl sel asi tak 20x dolu to bych se nedoplatil.

(reakce na) gpz turbo

23.2.2015 v 11:19 | Nahoru | #26
Ballbutick> Tam je gumové opakovaně použitelné ne?

gpz turbo

23.2.2015 v 11:21 | Nahoru | #27
Příště kup černý Loctite a máš klid, nikdo do tebe šít nebude

(reakce na) gpz turbo

23.2.2015 v 11:26 | Nahoru | #28
PETARDAK> jj, máš pravdu, moje chyba, proletěl jsem to narychlo a dřív psal, než přemýšlel

gpz turbo

23.2.2015 v 11:49 | Nahoru | #29
Krásná práce a nádherná mašina

1 reakcí na tento příspěvek gpz turbo

23.2.2015 v 13:58 | Nahoru | #30
Chtěl bych to vidět na videu
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist