V lete budem kupovat novu prilbu a zaujimalo by ma aky mate nazor na hi-viz varianty? Staci nosit reflexnu vestu alebo je lepsie investovat aj do takejto prilby? Osobne mi to pride uz trochu moc ale som za bezpecnost nadovsetko.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hi-Viz helma: ano/nie
GL1 píše: koukám, že to tu stále běží,tak doplním : pasivní bezpečnost ok, ale já radši aktivní bezpečnost v černém, je to dané tím, že jsem po Jawě 350 měl pauzu a pak začal jezdit motorky konce 70tých let (výkonu dost, jízdní vlastnosti a brzdy slabší), takže předvídavost o desítky )i stovky) metrů dopředu. Taky jezdím autem 50tis km ročně, a tak už mám ve svém věku zkušenost s provozem na silnicích, vím co řidiči (všeobecně) dokáží. Ke svícení - podle mě dobrý - jen je průser, když v protijedoucí koloně jeden nesvítí, a používání dodělaných denních světel kdy zadek nesvítí není moc dobré.
GL1>Nazdar sousede nc proti tve aktivni bezpecnosti ve smyslu chovani se v provozu - tak to ma byt a je uplne jedno jestli na jawe350 nebo na hektolitru...
Nic ve zlem, ale mam pocit ze stejne tem pojmum aktivni/pasivni bezpecnost moc nerozumis (stejne jako naprosta vetsina verejnosti) jinak bys to takhle nenapsal...
Pro vsechny zucasnene - zviseni vasi viditelnosti reflxnimi a hi-viz barvami na vestach, bundac, helmach, kravalem z vyfuku, barvou motorky, dalkovymi svetly a dalsimi ZVYRAZUJICIMI PRVKY svou PASIVNI bezpecnost NEZVYSITE ani o 1%
Na pasivni bezpecnost ma vliv pouze kvalita a odolnost helmy a obleceni tzn. jak nas ochranii pri padu ci nehode. Na pasivni bezbecnost nema barva a viditelnost vubec zadny vliv. Naopak cerny hadry nam nemuzou poskytnout vybecvzadnou aktivni ochranu PRED tim padem nebo nehodou...
""" Naopak cerny hadry nam nemuzou poskytnout vybecvzadnou aktivni ochranu PRED tim padem nebo nehodou... """ - samozřejmě, to bylo myšleno, že radši pojedu s hlavou v černém než bez hlavy v reflexním