globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Babetta 210 tuning
12.2.2015 v 12:15
Ahoj, když je to teď zjevně v módě, tak si taky založím vlákno o tuningu babetty.

Větráček i diody dle předešlých konkurenčních vláken už tam mám, tak je třeba zajít zase o kus dále

Řeším problém se zapalováním. Po rozborce a vyčištění se mi nedaří seřídit zapalování. Nedaří se mi najít optimální předstih. Buď to dole nechce moc táhnou a jak se to přehoupne přes střední pásmo, tak to letí, nebo to snadno a rychle proletí z volnoběhu středem a potom nahoře vymře. Když to nastavím mezi tyto polohy, tak to je mrtvé všude

Momentálně mám nastavený na max, ale do 30km/h to moc nechce jet, potom "chytnou saze" a jede dobře, jen je problém, že na tom jet přes 30 rozbředlou sračkou v ledových kolejích mi nedovolí odvaha.

Tak by mě zajímalo, jestli nemáte někdo nějaké schéma na jednoduché CDI, které by automaticky řídilo předstih dle otáček a trochu vybalancovalo průběh výkonu?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 12:32 | Nahoru | #1
Mě včera odvaha dovolila a málem z toho byla držka . Já zas moc nevidím rozdíl v předstihu , ale spíš v tom jakou má ta potvora náladu . Jednou jede perfektně , zabírá při rozjezdu , řadí parádně , pak se pěkně rozeběhne . Sednu na ní druhej den a všechno je jinak . No moc jsem ti nepomohl .

(reakce na) Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 12:34 | Nahoru | #2
motovlk> to mi dělá taky, ale naivně jsem myslel, že to je způsobeno kombinací teploty vzduchu, vlhkosti, bohatosti směsi, předstihu a teploty motoru A ono tu náladovost snad způsobuje ženské jméno

Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 12:45 | Nahoru | #3
Tak teplota tady určitě vliv mít bude . V létě mi jela podstatně líp . No včera jsem to pozoroval a když bylo těsně nad nulou tak se jí moc do otáček nechtělo , pak vyjedu z údolí někam kde bylo teplejc a šla nepatrně líp . No ale zas se to těžko hodnotí , protože se stačí usrat a jedu rychlejc .

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 12:51 | Nahoru | #4
Jo jinak předstih má bejt 1-1,5mm , což mi vychází ryska na věnci zapalka oproti hraně karteru nebo lehce doleva . Ale moc velkej vliv to nemá .

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 12:55 | Nahoru | #5
rychlé pruhy na kolech máš, to prý přidá jednu až dvě ovce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 12:57 | Nahoru | #6
Artepx> Tady pruhy nepomáhaj , na Babettě musíš hlavně nežrat.

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 12:59 | Nahoru | #7
to je zimní režim...proto to dole nejede, aby se Ti nic nestalo, víš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 12:59 | Nahoru | #8
motovlk> tak tím pádem by měl dát kuba od ovce ruce pryč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:01 | Nahoru | #9
selkie> že ty mě pronásleduješ???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:02 | Nahoru | #10

motovlk píše: Jo jinak předstih má bejt 1-1,5mm , což mi vychází ryska na věnci zapalka oproti hraně karteru nebo lehce doleva . Ale moc velkej vliv to nemá .



Já dosáhl nejlepších výsledků s maximálním možným předstihem a lehce bohatší směsí. Před zásahem to šlo krásně, babetta vyletěla rychle do otáček a ručička tachometru se zachytila na hodnotě 45. Ani z kopce se ji rychleji nechtělo. Do kopce to přes 30 nešlo.

Potom klesla teplota a začalo to zlobit, tak jsem o první přisuzoval zanesené nádrži, takže jsem to rozebíral, čistil a pi tom měl zapalovaní dole.

Teď s tím maximálním předstihem to letí 50-55 po rovině a z kopce něco kolem 60. Do kopce 45 a fakt jak se rychlost dostane nad 25-30, tak to táhne krásně.

Ale chtěl bych to nějak pořešit, ať to jede všude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:05 | Nahoru | #11

Artepx píše: motovlk> tak tím pádem by měl dát kuba od ovce ruce pryč



já na ovci nešahám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:11 | Nahoru | #12
kubacech> kdo ví,co s ní vlastně děláš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:12 | Nahoru | #13
kubacech> Takhle mi to jede úplně stejně když není zima . Teď se mi stává že na víc než 3/4 plynu začne jet hůř . Jako by chyběl benzín , ale zas mám furt černou svíčku a to i když v létě jela parádně 55-57 po rovině .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:13 | Nahoru | #14
Artepx> to je jen mezi mnou a jí Veřejně to nebudu psát, aby jsem si neposlal vlastní vlákno na smetiště dřív, než někdo poradí fungující schéma

(reakce na) Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:14 | Nahoru | #15
kubacech> jo, tak s tím smetištěm ti spousta lidí ráda pomůže

(reakce na) Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:17 | Nahoru | #16
motovlk> já poslední dobou jezdím trasu u nás na vlek, takže z kopce sjedu dolů do doliny a potom mám problém z toho údolí vyjet. Mi to tam zdechá, přechlastává se, tak ochudím směs, ale jak vyjedu z toho údolí, tak to zase ztratí dech a je třeba zase benzínu přidat.

Také tam bude mít vlív asi i atmosferický tlak a vzduch v údolí kolem řeky

Chci říct, že vzhledem k těmto nutným cestovním úpravám asi nemá cenu u mě ani na svíčku koukat

Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:22 | Nahoru | #17
Tak třeba občas vyklepat saze . To já mám spíš problém že se mi po necelým tisíci km připejká kroužek .

Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:23 | Nahoru | #18
Tak já mám ujeto 50km od vypálení výfuku a výměny kroužků

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:30 | Nahoru | #19
Jesi sem pochopil správně od 30km/h ti de bába na zadní a není to třeba nějaka verze ala kawa víš jak ten výkonoví kopanec od 3000ot

jinak bych začal klasikou vyčistit karbec, vypálit výfuk, skontrolovat těsnost, jiskru... Těch proměnýh je u těhle strojů mraky...

E: teď vidím že jesi máš vyměněný kroužky, Tak si musí nejdřív sednnout !!! proto ti to dělá peklo...

Naposledy editováno 12.02.2015 13:31:51

(reakce na) Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:39 | Nahoru | #20

Koštěbuch píše: Jesi sem pochopil správně od 30km/h ti de bába na zadní a není to třeba nějaka verze ala kawa víš jak ten výkonoví kopanec od 3000ot

jinak bych začal klasikou vyčistit karbec, vypálit výfuk, skontrolovat těsnost, jiskru... Těch proměnýh je u těhle strojů mraky...

E: teď vidím že jesi máš vyměněný kroužky, Tak si musí nejdřív sednnout !!! proto ti to dělá peklo...



Na přelomu prosince/ledna:
vyčištěná nádrž
vyčištěn palivový kohout
vyčištěné trubičky
nový palivový filtr
kompletní rozborka a čištění karburátoru
rozborka a vyčištění výfuku
demontáž hlavy a válce
čištění karbonu z pístu, ojnice a prostoru před klikou, nové kroužky
očištění hlavy, a kanálů ve válci
zabroušení dosedací plochy válce vůči hlavě pomocí brusné pasty
všude nová těsnění
nová svíčka

Momentálně mám problém s tím předstihem a tím, že když sjedu z větrného kopce do údolí, kde je bezvětří, 5°C méně a šílená vlhkost, tak to nechce jet, jinde to jede parádně. Vyjedu z údolí a zase to jede.

Když jsem jednou v tom údolí nastavil směs a předstih, že to tam jelo krásně, tak jak jsem z něj vyjel, tak to zdechlo a nechtělo jet

Naposledy editováno 12.02.2015 13:41:14

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:41 | Nahoru | #21
Tak tady bude zásadní problém ten že to má jenom 2 rychlosti .Ten motor není schopnej dát ze sebe to nejlepší při nízkejch otáčkách při rozjezdu a přeřazení (který se nedá ovlivnit) a pak se vytáčet . Předstih u těchhle krámů je o kompromisu .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:42 | Nahoru | #22

motovlk píše: Předstih u těchhle krámů je o kompromisu .



A proto mě zajímá, zda to nejde nějak jednoduše elektronicky ojebat

(reakce na) Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:42 | Nahoru | #23

Artepx píše: selkie> že ty mě pronásleduješ???

zrovna mě napadlo to samý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:45 | Nahoru | #24

kubacech píše: A proto mě zajímá, zda to nejde nějak jednoduše elektronicky ojebat

Nevím elektronicky jsem ještě nejebal , ale lepší zapalko by asi bylo dražší jak ta Babetta.

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:47 | Nahoru | #25
Hele ber to pozitivně . Pokaždý když na to sedneš tak máš vlastně jinej stroj .

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:48 | Nahoru | #26
Víc šlapej voe!!

(reakce na) Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:48 | Nahoru | #27

motovlk píše: Hele ber to pozitivně . Pokaždý když na to sedneš tak máš vlastně jinej stroj .



To je fakt, teoreticky by se dalo tvrdit, že to je stroj, který má duši

(reakce na) Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:49 | Nahoru | #28

Redguy píše: Víc šlapej voe!!



V rychlosti nad 20km/h to má moc lehký převod

E: ale rozšlapat do rychlosti, kdy zabírá motor pomáhá

Naposledy editováno 12.02.2015 13:50:22

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:50 | Nahoru | #29
prosím tě kolik tam sjíždíš převýšení to snad ani není možný :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning

12.2.2015 v 13:58 | Nahoru | #30

Koštěbuch píše: prosím tě kolik tam sjíždíš převýšení to snad ani není možný :D



Sjíždím 80 metrů z kopce, kde celý den svítí slunce, do údolí v lese kde je furt stín a navíc tam protéká potok
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 12 27.4.2024 v 23:07 Drakl
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 11 27.4.2024 v 08:21 dasto
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 19 23.4.2024 v 21:04 Krautkopf
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros
Babeta 210 vyčištění nádrže Babetta 210 Bluecz98 7 12.4.2024 v 21:12 pitbikeros


TOPlist