paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Big bore a FCR
7.2.2015 v 20:48
Zdravím nemáte někdo na svém DRZ namontovaný big bore válec (434 ccm) a FCR karburátor ?
Zajímalo by mě jak moc to jde na motu znát, co spolehlivost atd prostě poznatky z provozu.
Díky za info

Naposledy editováno 07.02.2015 20:48:48

Big bore a FCR

7.2.2015 v 21:34 | Nahoru | #1
Možná vím o někom kdo dělal úpravy na Dr - ku. Na Fcb -> James Malec

Big bore a FCR

8.2.2015 v 13:50 | Nahoru | #2
Mel jsem, viz profil, ale pokavad si drz nechces nechávat do hrobu, tak to jsou vyhozeny prachy...ale jestli jsi masochista a chceš do toho cpat prachy, tak proč ne...
Koukni na profil Jro , když už upravy, tak jako on...
Cose týče úprav, tak nepocitej ze budeš dal jezdit full gas a jen měnit olej co 6000 km.
Když tak SZ...

1 reakcí na tento příspěvek Big bore a FCR

10.2.2015 v 18:04 | Nahoru | #3
Čus díky za info
Mě jde o to že se mi rozsypala ložisková klec na velkým oku ojnice, poté olejový čerpadlo nasálo úlomky a začalo se přidírat a v důsledku špatného mazání se přidřel píst ve válci .... Oprava v Čr by se nevyplatila za stejný peníze se dá z ameriky sehnat Big bore kit, nová ojnice a při té příležitosti mám koupený i FCR karburátor. Na TT a supermoto junkie doporučují i výměnu vaček a svodu na to ale zatím nejsou love. Spíš by mě zajímalo jestli kombinace Big bore kitu a FCR nějak drasticky nesníží životnost a zda je to znát v reakci na plyn vyšším kroutícím momentu atd ....

(reakce na) Big bore a FCR

11.2.2015 v 00:13 | Nahoru | #4
Fido91> Ahoj, trochu mě sere, že jsem neměl možnost vyzkoušet DRZ před konečnou úpravou a v sérii, jak jsem to dělal postupně, tak jsem si na to holt zvykal a už mi nepřišel rozdíl tak rapidní...každopádně, co se týče konečnýho výkonu to bylo znát, ale souvisí to z mnoha faktory a zrovna třeba svod a výfuk je u DRZ dost důležitý,ojnice je pravda lepší raději vyměnit, ale pokud bys chtěl s větším zdvihem, tak se zas musí laborovat s dalšíma věcma, vačky jsem dal obyč lepší Hotcams, ale je hromada různejch druhů, jestli chceš víc newtonmetrů nebo kilowatt...atd. atd.
obecně abych se tu dál nerozepisoval, drasticky to životnost nesníží, přeci jen když dáš klasiku 434-440 válec, lepší karbec, "laďák" a dejme tomu vačky(otevřel airbox a třeba K&N filtr)+ojku, tak bych olej měnil co 2000-3000km, s mým bejvalým nájezdem na DRZ bych raději měnil olej 1 ročně, páč posledních pár let jsem jezdil max 800 km za rok...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 MotoJaryn 27 13.9.2023 v 10:04 Bludevil
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM gros11 13 10.7.2023 v 14:26 Jenik789
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Suzuki drz 400 sm výfuk Suzuki DR-Z400 SM Stepan23 10 11.7.2022 v 20:41 Karel33
Problém s volnobehem Suzuki DR-Z400 SM Stepan23 1 1.7.2022 v 10:02 Pedl


TOPlist