Protože měřím pouze 172 cm a v terénu mi dělala problém, už tak jedna z nejnižších motorek na trhu KTM 450 EXC model 2003 (925mm výška sedla), tak jsem laboroval, jak to o něco snížit. Nejprve jsem četl různé články o snížení sedla (vybráním pěny atd.), ale zrovna u toho modelu to nešlo, v sedle není dost materiálu na vybrání. Tak jako nejlepší vyšlo spustit to co nejníže na předních brýlích co pustí řídítka a do zadního tlumiče dát co největší podložku, která omezuje délku zpětného zdvihu tlumiče, neboli jeho koncovou výšku. Dali jsme 2cm max. co to šlo, víc mi už kámoš co to dělá nedoporučoval a opravdu musím říct za sebe, že paráda. Originál podložka viz.foto byla 3mm, kterou si ponecháte pro případ prodeje, ale musí se vypustit olej a podložka vyměnit, nebo o tom řeknete a u výměny oleje si to nechá vyměnit. U snížených brýlí píší, že se zlepší zatáčivost, ale ve větších rychlostech to trochu rozhazuje, ale v neprůjezdném terénu je lepší umět ladně otáčet např.kolem stromu, ale to už záleží na každém, chce to vyzkoušet, já ze začátku moc do toho nechtěl jít, nejprve jsem popustil na radu kamaráda ten předek hned to bylo lepší, ale ještě to nebylo ono a další rok špekulování, čtení a nakonec rady dalšího kamaráda ten zadek, ale opravdu kdo má tyto problémy tak to za to stojí. Když jsme zkoušely velikost podložky, tak mi dal vždycky domů složený zadní tlumič bez oleje, já to změřil kolik to dělá na motorce.