Nicméně problém je v tom, že tato má vysněná ninja má hrubě přes 70 kW a jelikož jsem držitelem ŘP skup. A2 nemám nárok na její využívání...
Každopádně mě to neodradilo a čistě teoreticky jsem si sehnal TP od jiné kawiny zx 6r, která má v TP daných 25kW .
Chtěl bych se Vás zeptat na další postup, který by byl při silniční kontrole na oko neprůstřelný... co všechno se musí shodovat s mou Ninjou, respektive co vše musí mít (bylo by dobré) shodné s TP, který se mi čistě teoreticky dostal do ruky?
Bude vděčný za jakékoli další informace ...černé stránky, jaké jsou postihy, popřípadě co na to pojišťovna v případě nehody (asi nic, že ? ), případně za jakou cenu se ještě tyto papíry prodávají ?
Děkuji kolegové !
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna TP
Medved píše: ty vole neboj se toho - proste flexou vybrus VIN, tady kup razidla, namlat to tam podle tech papiru na 25kW, udelej evidencku a muzes frcet. Ty origo papiry prodas a mas zaplaceny razidla a jeste ti dost zbyde.
Na kecy tady tech morousu, ze VINko se prerazet nema, ze 19 lety jelito by melo jezdit maximalne na fichtlu a ze jsi debil se klidne vyser - jsou to vsechno stary paprdove bez motorkarskeho srdce a bez vztahu k motorkarske rodine!
Jsi můj člověk ... ale pořád nevím, co na té evidenční kontrole ?