Koupil jsem si jetou 3:) MZ ETZ 150. Na tacháči je něco přez 31 000. Je na ní vidět, že to nějaký z původních majitelů pěkně položil. Má tak několik problémů.
Potřeboval bych od vás rady.
1) V manuálu píší každých 20 000 km vyměnit převofový olej a to za PM-NH2 nebo PM-AK2, jaký je v dnešní době náhradou za nějaký z těchto?
2) Spálili se mi tam už asi 4 positky, když blikám tak to spíš svítí než bliká a pak praskne další pojistka. V čem je problém? P.S: Baterka není originální ale parametry má stejné.
3) Tachometr ukazuje špatnou aktuální rychlost, většinou tak o 15-25 KM/h. Lanko vedoucí od budíku (asi náhon tacho) :D do motoru má u vstupu prasklou objímku ( taková černá plastová jakoby matice )
4) Dá se nějak sehnat klíček na zámek vidlice?
5) Jak poznám že destičky na zadní brzdě potřebujou vyměnit?
6) V budoucnu budu měnit výfuk, nové části už mi přišli a když jsem koukal nevypadalo to že to půjde hladne. Jak napojím výfuk ke koleno? Narvu to tam násilím nebo je na to nějaký fígl?
Určitě jsem ale něco zapoměl :)
Předem děkuji za rady a informace.
Naposledy editováno 24.05.2020 13:14:19
1 reakcí na tento příspěvek Údržba,Pálí se mi pojistky,Náhon tacho blbne
Naposledy editováno 04.02.2015 20:13:42
Náhon vyndej a zkus ho protočit jestli neni nějak moc zlomenej,nebo zaseklej. Zkus ho promáznout.
K pojistkám. Zkus kouknout po drátech od pojistek který ti to pálí. Jestli ti to dělá při zapnutejch blinkrech, tipnul bych to na přerušovač blinkrů. Měnil jsem ho za přerušovač z feldy už ale nevim z jakýho důvodu, možná z toho samého.
Klíček k zámku asi těžko, vyvrtat vložku a dát novou.
Destičky na zadku nejsou.Až sundáš zadní kolo, tak uvidíš v jakym stavu jsou pakny.
K výfuku ti neporadim.Já jen vyčistil originál,z "tuzingovym" moc dobrý zkušenosti ale nejsou.
A vůbec nejlepší bude se obrátit na odborníky přes MZ MZ-World
Tady z fóra zkus kontaktovat Harry007 jestli si na tebe udělá čásek
2 reakcí na tento příspěvek Údržba,Pálí se mi pojistky,Náhon tacho blbne
To je fuk.Dej tam třeba osvěčenej Mogul Trans 80W-90
Doporučil bych výměnu přerušovače blinkrů za elektronický, a stejně tak regulátor dobíjení za elektronický (origo díly jsou mechanické a po 25 letech značně poruchové) více na http://mz-world.cz/forum/
To samí platí o budících. Jestli to sebou fláklo, tak pod tou gumovou harmonikou jsou konektory blízko sebe. Nejen že skoro kažá MZ má po pádu hned ulomený ty breličky co drží budíky, ale ještě se mohou dotýkat konektory mezi sebou, když budík sebou cákne o něco.
Ostatní Ti už kluci napsali.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... | Apo-Rider | 37 | Dnes v 01:54 2stroke |
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... | Apo-Rider | 9 | 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976 |
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 | Tomáš_63 | 14 | 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976 |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
MZ etz 150 MZ ETZ 150 | rasputin122 | 20 | 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122 |