Naposledy editováno 31.01.2015 23:46:03
Je to sice línější,ale zase kdeco "pobere"...
Na normální ježdění, cestování a kochačku bych řekl,že to není tak stresující.Rozuměj nemusíš to pořád tak vytáčet.
Ale 2T je jasně živější a lepší na "blbnutí".
4T ti bude na cestě brát cca 3-3,5L, 2T cca 5-8L...
Záleží,jestli se rád jen tak projíždíš(jako já ), nebo hned letíš plnej, nejlíp po zadním
Pokud chceš nějaký endurko nebo motarda tak za mě WR 125
E: Teď koukám že máš limit cca 30tis, tak asi nic, nicméně bych šel stejně do 4T
Naposledy editováno 01.02.2015 17:46:16
1 reakcí na tento příspěvek Výběr moto - 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto - 125ccm
Rozhodně si 2T řekne o větší péči než 4T. Čištění přívěry, nastavování atd... Taky je citlivější na zacházení. Žádný honění maximálkou dlouho dobu. Taky zavřít plyn z maximálních otáček motor nemá rád. Někomu se lízne, někomu úplně kousne.. Takže bych to nikdy neriskoval. Brždění motorem z kopce taky nee. No a a rozhodně kavlitní olej ! To je asi to nejdůležitější. Osobně leju Motul 710. Rozhodně to chce plnou syntetiku(cenově počítej za flašku tak 300-350 kč). Je jedno jakou značku.. Ale říká se, že by se to nemělo často měnit.
Rozhodnutí je na tobě, ty na tom budeš jezdit..
Lucek píše: Jarda_K> To sice jo, nicméně pokud chce něco od 16 let, tzn. 11kW, tak není moc předpoklad, že by do toho měl sypat peníze za GO, samosebou nesmí koupit něco na pokraji smrti. Přeci jen ten 4T by měl vydržet minimálně 50tis km, kdežto u 2T se dělá GO zpravidla po 10tis. Samozřejmě to taky záleží na předchodzím majiteli, ale u jetý motorky do toho nevlezeš
Z tohohle pohledu ano. Ale jak píšeš, záleží co koupí, aby nemusel dělat GO jakmile ji koupí
1 reakcí na tento příspěvek Výběr moto - 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto - 125ccm
DT to má na km. Není to žádný nabroušený enduro. Servis je v kilometrech
No a k dotazu - Troufnu si říct, že naprostá většina dělá generálku 2T protože zadřeli nesprávnou či zanedbanou péčí, nebo prostě jejich blbostí
Při správný údržbě a kondici DT motor má šanci najet v pohodě 20 000 km. Jde hlavně o to jestli všechno, co bylo potřeba při generálce udělali. Pak to motor dá v klidu.
Je to motor stavěnej spíš na výdrž než maximální výkony.
Pořád je to ale 2T a s koupí jsou spojený rizika - když koupíš vrak před smrtí tak do toho zahučíš aspoň dalšíma 10 tisícema za opravy..
Kdo chce opici musí mít i na banány..
Naposledy editováno 03.02.2015 19:09:26
1 reakcí na tento příspěvek Výběr moto - 125ccm
Pokud "to pojede" což ve 125 kubatuře 2T pojede víc, než 4T tak tomu budeš nakládat co to dá, pochopitelně... Takže zanedlouho tady budeš zakládat téma "jak opravit..." Stejně průměrně pojedeš kilo a to kilo dáš i na 4T... Rychlostní rekordy si schovej na větší motku, kterou tím nebudeš trápit konstatními 10 000 otáčkami :P
Takže doporučuju 4T, vpodstatě bez údržby třeba Varaderko na naučení bohatě stačí, v 18cti si uděláš A2 a hned můžeš lítat na nějakém 35kW stroji (nebo vydržet do 20ceti) a koupit cokoliv, dle možností a "koulí".
Osobně jsem najezdil 30 000 na malém Varoušovi a nic víc, než spotřebák jsem neřešil...
Naposledy editováno 03.02.2015 20:05:07
Legolend píše: 2T bych nekupoval, pokud nemáš nějakou speciální úchylku...
Pokud "to pojede" což ve 125 kubatuře 2T pojede víc, než 4T tak tomu budeš nakládat co to dá, pochopitelně... Takže zanedlouho tady budeš zakládat téma "jak opravit..." Stejně průměrně pojedeš kilo a to kilo dáš i na 4T... Rychlostní rekordy si schovej na větší motku, kterou tím nebudeš trápit konstatními 10 000 otáčkami :P
Takže doporučuju 4T, vpodstatě bez údržby třeba Varaderko na naučení bohatě stačí, v 18cti si uděláš A2 a hned můžeš lítat na nějakém 35kW stroji (nebo vydržet do 20ceti) a koupit cokoliv, dle možností a "koulí".
Osobně jsem najezdil 30 000 na malém Varoušovi a nic víc, než spotřebák jsem neřešil...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R | Jira_7 | 2 | Včera v 08:44 kokoška. |
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 1 | 6.4.2024 v 08:13 ja1 |
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R | SirSpecny | 1 | 18.3.2024 v 14:10 Remzy |
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R | Adoš170 | 4 | 14.2.2024 v 10:15 Bugs |
Yamaha dt nejde do otáček [1, 2] Yamaha DT 125 R | Kanin | 31 | 30.12.2023 v 23:04 Kanin |