globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vše okolo S4R a S2R
 
27.1.2015 v 23:28
ahoj, na jaře chci kupovat monstra S4R nebo S4Rs, byl jsem se včera podívat na jedné S4RS v u Plzně a byla ve špatném stavu :( budu na ní mít cca 130 tisíc, vím že to není moc a proto mi nevadí kosmetické vady atd. dejte vědět kdybyste o něčem věděli jinak budu muset koupit Tripla :))


Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 16:19 | Nahoru | #211
prodamCBR> no ... po 15tkm by neměly mít kotouče ani náznak špony...ptal bych se kde jsou origo boční plastíky a proč jsou jiný ...
nechápu jak může mít můj monster 54tkm...a všechny okolo tak max. do 17tkm
Kompletní servis nestojí 5600CZK... co přesně dělal... ? Ve 12tkm se dělají vent. vůle, mění půlkoužky, svíčky, filtr, olej, olej. filtr, kontroluje napnutí řemenů.
Jinak, ptej se kdy se dělaly řemeny...a podívej se na ně - jestli ti řekně, že se dělají ve 24t km...pošli ho k čertu...to by ty origo byly 6let starý !!!! Odeklujte je a mrkni na ně - jsou-li Ducati, nebo Dayco, Gates, Cycleworks či jiný ... (vem si sebou nějaký nářadí, imbusy ...protože on zajisté žádný mít nebude a vůbec nebude tušit jak se to dělá )
Oddekluj spojku ...podívej se jak je vysekanej koš od lamel... podle toho poznáš kolik to má najeto po 15tkm by podle mě neměly bejt lamelový výstupky moc stlučený a koš by neměl mít moc viditelný záseky...
Mohl bys taky sundat přítlačák a podívat se na obložení lamely... nový má výšku 0,5mm ... jestli to bude už jen slupička, nemá to 15t km ...dá se to taky poznat podle toho jak vystavuje spojka - když začíná zabírat hned odspodu má ještě dost ...pokud zabírá až na hoře a v krátkým rozmezí pouštění...je hin... i po zvuku se pozná vymlácenej koš...

řetěz by měl být originální D.I.D

Naposledy editováno 12.03.2015 16:24:24

2 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 16:43 | Nahoru | #212
ono se to podle fotek blbě soudí ale ty kotouče právě vypadaj že maj už drážka a příde mi ten výfukovej svod od válce dobitej, moje 620i měla 12tisíc a všechno měla jak nový. jinak tušim že borec mě asi nenechá rozmontovat půl motorky a změřit tloušťku lamel , ale ostatní rady vyzkouším, vím co stojej ventily a řemeny a je mi jasný že za bura to udělat nemohl. asi se na ni ale dojedu podivat, v pondělí se kdyžtak jedu podivat na s2r ta má ale nalítáno 42 a to už mi přijde dost. Asi mě to nakonec donutí koupit japonskou mrvici.

PS: Freedome mě všichni nadavaj že sem hroznej kupec a že si všechno prověřuju, ty woe to ale ještě nezažili tebe klečícího s imbusem u spojkovýho koše

Naposledy editováno 12.03.2015 16:44:15

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 17:28 | Nahoru | #213
prodamCBR> vy jste všichni jak pitomý... 40t km je už hrůza ...to nebrat ...
Takže raději stočenou co to má, ale na tacho je 17tkm... to je hned lepší stav...co ? ( to viz ta S2R )...ten vzducháč udělá při solidním servisovaní 150tkm bez GO...

Hele kupuješ duknu a majitel by ti měl umožnit min vidět řemeny... víko od spojky je taky v normě (chápu, že přítlačák tě asi každej nenechá sundat)...ale už po sundaní víka uvidíš, kolik to má najeto.
Jako kdyby měla mašina p 6 letech 35tkm...nikdo by asi nic moc nezkoumal.... ale v ČR se běžně prodávají stroje s 15t km, s druhým řetězem a obložením brzd.
Zeptej se ho na ty řemeny...jen tak mezi řečí...na ty ho nachytáš, jestli kecá...
Teoreticky je musel měnit... jestli ne, tak bacha.

Naposledy editováno 12.03.2015 17:29:09

vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 17:57 | Nahoru | #214
já na těch km nebazíruju ale všechno musí bejt v poměru s cenou. třeba tuhle s4r bych koupil i kdyby měla nalítáno 35 tisic a dal bych za ni ty samý peníze ale u s2r si představuju že to bude voňavka s málo km za takový prachy. nejde taky jenom o motor ten to možná vydrží ale už je otázka co tlumiče, kotouče, ložiska prostě co si budem povídat s rostoucíma km riziko závady roste. samozřejmě existují i extrémy opečovávaný motorky a blbce který ji zničí hned po záběhu ale to je jiná pohádka.. nicméně dojedu se na ten zázrak podivat a když nebude stát za nic tak pojedumrknout na tu s2r. když to nebudou zbořky před smrtí sem ochoten koupit i vyšší najezd km...

vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 20:54 | Nahoru | #215
Hele v klidu, mrkni na to, s 15tkm musí vypadat, když ne jak nová, tak téměř jak nová, nájezd km neni o tom, jak je moto stará, ale jak často se na ni jezdí ,všichni nenajedou, to co freedom mě se líbí, karbony jsou podle mě doplněný, včetně předního blatníku, neznamená to nutně válendu, ale mrkni na originalitu a barevnost dílů a komponentů, podle mě to sedí, pokud neni servisní historie, počítej s ventilama, řemenama a dalším spotřebákem, v ducati cca 12-13tkč, za 5600 mohl někdo tak vyměnit řemeny, spíš bude hotovej běžnej servis (olej, svíčky, filtr...), ale monster je za dobrou cenu, tak pokud bude ve slušnym stavu, šel bych do ní...

1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 20:57 | Nahoru | #216
...jako nova ducati....takze zhruba asi jako kdyz ma japonec najeto 60-80tis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 21:08 | Nahoru | #217
assassin> chceš poslat fotky nedávno složenýho motoru Ducati 900ccm po 66tkm ???

1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 21:11 | Nahoru | #218
To Vikous: no uz v serii to dostavolo karbon blatnik a bocni plastiky. Takze tuning je asi kravina. Pravdu se asi nikdy nedozvime ale doufam ze aspon jdna moto uz mi klapne abych se mohl zacit vozit. Uz mam abstaaak

vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 21:14 | Nahoru | #219
Freedome co rikas na ten svod vyfuku? Ten vypada jak kdyby to melo najeto pade

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 21:31 | Nahoru | #220

t_freedom píše: assassin> chceš poslat fotky nedávno složenýho motoru Ducati 900ccm po 66tkm ???



muzu ti poslat fotky motoru TL kterej ma 75tis a je v nem vse origo :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 21:51 | Nahoru | #221
prodamCBR> ale dozvíme, tady se jedná o standardní verzi, ne verzi S, v karbonu zde nebylo v originále nic, vyměněný jsou podsedláky, přední blatník - v originále je černej, doplněnej je blatník na zadní kolo, jinak řidítka vypadaj origo, ale uvidíš, je tam logo Ducati,... budíky jsou určitě a další věci snad taky, chybí krovka, ta by měla být v sérii...svody vypadaj opotřebovaně, ale povrchová koroze může být i v těchhle km....doporučuju najít relevantní info a foto, jak vypadala standardní origo verze, ne verze S a pak se vypravit pro moto....

Naposledy editováno 12.03.2015 21:53:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 22:00 | Nahoru | #222
assassin> takže jsou na tom holky stejně...a nemusí se jedna vytahovat na druhou...že

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 22:03 | Nahoru | #223

t_freedom píše: assassin> takže jsou na tom holky stejně...a nemusí se jedna vytahovat na druhou...že



.. treba tak, me zu tyhle stary krapy nejak stejne prestaly zajimat

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 22:03 | Nahoru | #224
VikousS4> podle mě se to min svezlo...
jen tak z plezíru že by tam dal ty boční krytky ? a přední blatník....?...ale na kryty řemenů už nevyzbylo
Hele trubky jsou trubky... moje vypadaly podobně... podle mě na 15t nevypadaj...ale koroze je hodně taky o ČASU....a kilometrech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 22:04 | Nahoru | #225

assassin píše: .. treba tak, me zu tyhle stary krapy nejak stejne prestaly zajimat



tak to mě teď začaly...na SSku mám asi 300km....a je to hrozně supr

1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 22:07 | Nahoru | #226
fakt S4r karbon nedostavalo? všude na fotkách to maji, to to kažej tuní? třeba tady:

www.motorcyclespecs.co.za/model/ducati/ducati_monster_s4r%2003.htm

Naposledy editováno 12.03.2015 22:07:44

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 22:10 | Nahoru | #227

t_freedom píše: tak to mě teď začaly...na SSku mám asi 300km....a je to hrozně supr



no tak to mas dobry, ja tohle mel 10-15let a dneska kdy mam na motorku 1hodinu tydne max chci aby to fungovalo a ne vztekat se s nejakym krapem....

Naposledy editováno 12.03.2015 22:10:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 22:12 | Nahoru | #228

assassin píše: no tak to mas dobry, ja tohle mel 10-15let a dneska kdy mam na motorku 1hodinu tydne max chci aby to fungovalo a ne vztekat se s nejakym krapem....



od toho mám dvě... kdyby jedna nejela...mám druhou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 22:15 | Nahoru | #229
prodamCBR> V inzerci je S4R s motorem testastretta, vyráběná v letech 2007-2008; v odkaze máš S4R jesště s motorem desmoquattro vyráběný 2004-2006, jedná se o motorky s rozdílem jedné generace, možná by nebylo špatný si ujasnit, co vůbec chceš a zjistit si, co to obnáší - rozdíly mezi modely, servis, ceny atd... není S4R jako S4R

Libore možná svezlá byla, ale cena je dobrá a neznamená to, že to bude šunt, ale chce to pořádně prohlídnout a hlavně projet....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 22:20 | Nahoru | #230
VikousS4> ja vim žě je tam rozdil v996 a 998 samozřejmě bych raději testastretu, vim že ta v odkazu neni testastreta ale myslem se že šasi je stejný, rád se nechám poučit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

12.3.2015 v 22:37 | Nahoru | #231

t_freedom píše: od toho mám dvě... kdyby jedna nejela...mám druhou



No tak me uz ted prijde jako nefunkcni veteran i ta s4r :) dneska mi pristala ve zpravach pekna nabidka na 2013 model toho co chci a nevim jestli nevzit radeji funglovku :) hrozny jak je clovek s casem zpovykanejsi...

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

13.3.2015 v 05:49 | Nahoru | #232
prodamCBR> tak tak jak rika Vikous.....mam doma na chlup stejnou a opravdu karbon tam neni.....ale to jeste neznamena, ze musela byt vyvalena - mit kacky navic tak ho tam lupnu taky a mam pocit, ze byla na inzerci uz na podzim - tusim za nejakych 170 tisic jestli to je ona

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

13.3.2015 v 06:51 | Nahoru | #233
assassin> no a já se právě hrozím všech těch elektronických píčovin co cpou zcela zbytečně do těch novejch - už moje 998 bude oříšek v budoucnu. A co přesně myslíš tím "nefunkční"... jako že by tě na tom pojel někdo na stopětadváce na Dubé? ... mě příjde absolutně dokonale funkční i to SSko...a myslím, že až to s ním budu posílat na okruhu do zatáček, potrápím leckterý jelita na sto(avíce)koňovejch šestikilech

VikoušS4> no každej nejezdí tu kupu km jako já... to je pravda...ale u nás jsem ještě neviděl v inzerci Ducknu s víc jak 20tkm... porstě lidi si to kupujou do vitrýn ...asi

1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

13.3.2015 v 07:08 | Nahoru | #234
Freedom: no me teda prijde propastnej rozdil kdyz presednu z neceho z devadesatejch let na neco soucasnyho - lip se mi to ovlada , vse funguje, nema to "charakter" jakoze se s tim neda jet po meste pod 3tis apod... A jsem na tom i vsude rychlejsi...
Na dube by se to svezlo leda jestli na to napasuju maly kola ... Silnice uz je asi za mnou....

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

13.3.2015 v 07:10 | Nahoru | #235

assassin píše: no tak to mas dobry, ja tohle mel 10-15let a dneska kdy mam na motorku 1hodinu tydne max chci aby to fungovalo a ne vztekat se s nejakym krapem....



to máš ještě dobrý, já už se skoro bojím momentu kdy motorka bude hotová a měl bych na tom jezdit

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

13.3.2015 v 07:12 | Nahoru | #236

assassin píše: No tak me uz ted prijde jako nefunkcni veteran i ta s4r :) dneska mi pristala ve zpravach pekna nabidka na 2013 model toho co chci a nevim jestli nevzit radeji funglovku :) hrozny jak je clovek s casem zpovykanejsi...



skoro bych se vsadil, že až pořídíš nějakou moderní fungující motorku jenom na ježdění, tak už přestaneš na silnici jezdit úplně

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

13.3.2015 v 07:18 | Nahoru | #237
assassin> tak třeba ohledně stopy je na tom SSko líp než Monster - poměrně logicky - takže si užívám daleko jistější pocity v zatáčce. A světe div se-ten karburátor běhá krásně bez ran a klepání na spodní kvalty i na 2trpm. Ale já bych stejně nejraději ještě nějakej starej anglickej jednobuch- JAP, Norton, AJS ...aj. Mě hrozně baví právě projevy těch motorů. Sterilita dnešní doby není nic pro mě Moje řidičský umění neppootřebuje všechen ten marketingem opěvovanej a námi placenej vývoj. A koně(každoročně se zvyšující kolonka v tabulkách výrobců) mě už delší dobu neberou.

1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

13.3.2015 v 07:48 | Nahoru | #238
freedom: no jo jenze ty to nesrovnavas s moderni motorkou ale monsterem a nevim jestli soucasny supersporty jsou "sterilni" ... jo svyho casu jsem taky o TL rikal jak je zabavny tim jak ho musis umet ridit, ze motor nejede jak elektromotor atd. ale je to poza, tyhle motorky proste proti dnesnim fungujou na hovno

Stev: potrebuju enduro... vcera v poledne jsem se o tom zminil na "nespravnym" miste a vecer uz jsem ji mel v mailu :) myslim ze jestli letos vyjedu na silnici tak na motardovejch kolech...

Naposledy editováno 13.03.2015 07:50:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

13.3.2015 v 07:55 | Nahoru | #239
[quote=PS: Freedome mě všichni nadavaj že sem hroznej kupec a že si všechno prověřuju, ty woe to ale ještě nezažili tebe klečícího s imbusem u spojkovýho koše [/quote]

Když jsem kupoval M900, tak jsem taky rozdělával spojku. U motorky v ceně cca 60 tis. se ti do toho nechce hned zahučet za dalších +- 10k za koš a lamely.

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

13.3.2015 v 08:29 | Nahoru | #240
honzabiker> no a já jsem ani nic u SSka rozdělávat nemusel...němec natočil...já se po 3s po něm podíval a řekl "...aber dei kuplung ist tot "...on jen opáčil " na ja, selbstverstendlich mit 65t km ... " ... ale prostě vše na rovinu...žádný zahalování.

ProdamCBR>První je poslech ...a na to potřebuješ už trošku ucho ducatisty... můžeš na místě zakvaltovat a zjistit kde zabírá (odspodu, nebo jen na krátko navrchu) ... pak bych se podíval na koš a záseky v něm ... to ti jasně poví kolik to má - jestli nemá už druhou)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist