bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vše okolo S4R a S2R
 
27.1.2015 v 23:28
ahoj, na jaře chci kupovat monstra S4R nebo S4Rs, byl jsem se včera podívat na jedné S4RS v u Plzně a byla ve špatném stavu :( budu na ní mít cca 130 tisíc, vím že to není moc a proto mi nevadí kosmetické vady atd. dejte vědět kdybyste o něčem věděli jinak budu muset koupit Tripla :))


Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50
Předchozí
1... 9 10 11 12
Následující

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

19.4.2015 v 15:41 | Nahoru | #331

Keek píše: Ten filtr nemá víko airboxu. Víš jak malé otvory jsou v tom víku? Velmi malé



Já mám teda ve víku díru jak od stodoly, respektive tam víko není, jen bočnice

1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

19.4.2015 v 18:51 | Nahoru | #332
No že v origo je jen klíčová dirka je pravda, taky asi proto tam lidi cpou DP filtr (jako má na fotce z.a.j.o.c.h) tak když už to mám tak si nezakreju skoro 1/3 plochy plechovým držákem
Teda tady bych měl bejt ticho a šoupat nohama protože jsem předevčírem namontoval tohle:

ale u toho nějak doufám že to maj odladěný
Jestli a jak ovlivní regulátor v sání motor si netroufám odhadnout, ale každopádně mě to přijde vtipný to takhle udělat když spousta lidí spíše řeší jak dostat do motoru více vzduchu/směsi

1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

19.4.2015 v 22:50 | Nahoru | #333
Vzduchu neznamená směsi. Ty malé otvory v origo víku tam jsou pro správný průběh výkonu. Pouhou výměnou filtru za průchozí s touhle ohrádkou koně nepřijdou Táké mám na MS4R to co Zajoch + koncovky Gianelli. Nicméně nutností pak je přinejmenším PC, nebo v lepším případě odladění na brzdě.

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

19.4.2015 v 23:18 | Nahoru | #334
Keek> No průběh výkonu je podle mě dost silný slovo (a tím nemyslím jako že to průběh neovlivňuje, spíše že to není hlavní důvod), osobně bych to spíše nazval regulací zvukových emisí dle státní zlovůle. Jinak k tomu filtru s ohrádkou je taky v originále jednotka s mapou co je na to odladěna (myslím že jsou přibalené i výfuky ). A právě protože je to potřeba vše sladit aby to fungovalo (průchozí filtr, mapy, výfuky) a někdo nakonec přikreje po všem tom usilí 30% vzduchového filtru mně dokáže na tváři vyvolat úsměv. Třeba to má vliv, třeba ne, hádat se nebudu protože nemám v ruce žádná data, ale úsměv si ponechám

vše okolo S4R a S2R

20.4.2015 v 07:08 | Nahoru | #335
no tak hrdla maj asi 70mm... takže ikdyž ti tam strčí plech s regulátorem....děje se prd...myslím... ta teplota regulátoru a plnění... no... to je taky z říše teorie...
Já to jako vyslovenou blbost nevidím.
Ono je klidně možný, že to díky turbulencím napomůžu rozvíření směsi ...a bude to líp pálit... v tomhle bych problém fakt neviděl...

Keek> Zajíc má S2Rko...

Naposledy editováno 20.04.2015 07:09:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

20.4.2015 v 08:27 | Nahoru | #336

Mambo píše: Jestli a jak ovlivní regulátor v sání motor si netroufám odhadnout, ale každopádně mě to přijde vtipný to takhle udělat když spousta lidí spíše řeší jak dostat do motoru více vzduchu/směsi



mwr řeší úplně to samý

e: kdyby tenhle filtr nepotřeboval odladit, tak jsou to vyhozený peníze.

Naposledy editováno 20.04.2015 08:28:31

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

20.4.2015 v 09:21 | Nahoru | #337
Stev> No MWR to má alespoň 10mm nad filtrem. Jestli jsem správně pochopil funkci toho plechu tak je to z důvodu hluku a aby příchozí vzduch nevířil v airboxu tak jak nemá. Nakolik je to marketing?? Těžko říct Já mám homodomo otevřené koncovky a nahranou Ducati performance mapu co se používá společně s KN filtrem co vypadá jako na obrázku co posíla z.a.j.o.c.h takže doufám žeto bude OK (nebo aspoň ne hořší než série )

vše okolo S4R a S2R

20.4.2015 v 09:25 | Nahoru | #338
nemyslím si že by tam ten plech dávali z marketingovejch důvodů Mimochodem MWR se testoval i pro VTR-F ale tam se neosvědčil, tak ho nevyráběj. Takže věřím že takhle testujou filtry pro všechny modely motorek.

1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

20.4.2015 v 12:03 | Nahoru | #339
tak modifikovaný regulátor má číslo 54040111C a stoji v Ducat i 3005 s DPH. tak já ho objednávám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

20.4.2015 v 12:06 | Nahoru | #340
prodamCBR> asi od minulýho roku zdražili...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

20.4.2015 v 12:19 | Nahoru | #341
t_freedom> Ano, zdražili euro

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

20.4.2015 v 12:24 | Nahoru | #342
VikousS4> měl jsem za to, že v červnu už sankce byly...

1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

25.4.2015 v 21:21 | Nahoru | #343
tak dnes sem utikal na poštu pro nahradni regulator. a vse zas funguje jak ma tímto díky Freedomovi za doporucení origo dílu protože má opravdu žebrování i zespodu, snad to pomuze. pak sem hodim foto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

26.4.2015 v 08:33 | Nahoru | #344
prodamCBR> vono, origo jsou oba...jen po tom, co začaly hromadně odcházet ty první typy, udělali změnu. Ony ty regulátory jsou tam fakt utopený. Říkám si, že by se taky určitě našlo nějaký místo vepředu pod krkem, nebo na boku pod carbon kastlíkem.

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

26.4.2015 v 09:12 | Nahoru | #345
t_freedom> Majitelé běžně regulátory montovali na rám vepředu nad motorem...vezl jsem kámošovi S4 minulý týden na servis a koukal jsem, že má už taky regulátor s oboustrannym žebrováním, vyměněno už v roce 2011.

1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

26.4.2015 v 09:39 | Nahoru | #346
Jj ja vim ze je to modifikace origo dilu ktery casto odchazel. Spravne by na to meli udelat stahovacku zdarma ale chapu ze se jim to nechce platit. Dalsich 15 tisic snad vydrzi. Jestli ne rak ho priste prendam

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

26.4.2015 v 10:58 | Nahoru | #347
prodamCBR> mě odešel těsně po padesáti... asi jezdím rychleji a líp se chladil

1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

26.4.2015 v 15:13 | Nahoru | #348
tak to já asi couvám když mi odešel v 16ti

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

27.4.2015 v 06:58 | Nahoru | #349
prodamCBR> a má to fakt 16tkm?

1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

28.4.2015 v 20:45 | Nahoru | #350
ale jo asi má vypadá to všechno zánovně a sedí to i se zápisem v ducati, stk a prodejní smlouvou od předchozího majitele navíc borec od kterýho jsem to kupoval měl 3 motorky a dost velký "zázemí" na to že se nemusí otravovat se stáčenim km.

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

29.4.2015 v 07:14 | Nahoru | #351
prodamCBR> může být...nerozporuji...změř si cvičně tloušťku kotoučů.... to řekne docela dost. (max. 5mm min 4mm)

vše okolo S4R a S2R

29.4.2015 v 13:41 | Nahoru | #352
vzhledově sou jak nový, neni na nich žádná drážka, na šlupleře maj 4.55mm ale na hornim rantlu kde se nedotýkaj destičky maj 4.65 takže bych řek že 5mm neměli ani nový a že sou sjetý max o 0.1mm

vše okolo S4R a S2R

29.4.2015 v 13:50 | Nahoru | #353
Ne. Nový maj 5mm.... moje mají po 55tkm 4,4 - 4,45mm ...takže bych se 16tkm tolik neukájel
krom toho na tohle je šuplera na nic... mikrometr

Naposledy editováno 29.04.2015 13:51:01

vše okolo S4R a S2R

29.4.2015 v 14:29 | Nahoru | #354
Ja se tim neukajim ale schvalne ti ten kotouc vyfitim pac mi neni jasny co by ho nahore ohoblovalo o 4 desetiny. Leda by mi kecala suplera. Mikrometr bohuzel nemam
Předchozí
1... 9 10 11 12
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist