globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastavení Řadícího Automatu
26.1.2015 v 20:41
Zdravím
Dělám doma POPRVÉ GO motoru Jawa 21 1971,a přišlo na přetěsnění řadícího automatu - tedy přetažení O-kroužku přes vrch za který se pak přišroubuje ke karteům.Odělal jsem právě ten horní kus který je upevněn pomocí segrové pojistky a připojuje se k němu táhlo řazení v domění že tam pujde stejně nazpátek ale pak se ukáztalo že tam je drážkování a muže se to tam dát všelijak. A já ted prostě nevím jak moc má chodit na stranu doleva a doprva.

Na Fotkách jsou maximální polohy do kterých to jde ,,vyhnout"











Nastavení Řadícího Automatu

26.1.2015 v 20:48 | Nahoru | #1
Já už si to nepamatuju,ani nevybavuju-musel bych jít někde po stavení pro automat a proto ti musejí poradit jiní .Jen doporučím nové pružinky. Co vím,tak jsou dvě vinuté anebo jedna lístková,záleží na roku či typu a kdo kdy to už kuchal a třeba měnil. Ale jak říkám-mám vokno

Nastavení Řadícího Automatu

26.1.2015 v 21:05 | Nahoru | #2
Nedokážu ti to asi nějak popsat, ale třeba ti pomůžou tady ty fotky.
Máš 33 dní na jejich stažení
TU
Nazdar

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Řadícího Automatu

26.1.2015 v 21:19 | Nahoru | #3
na ten tisícihran to musíš dát tak aby ti to šlo stejně jak do leva tak i do prava až na doraz šroubu kterým je tam přidělaný ten řadicí automat .jinak se tam nic nenastavuje
když to nebudeš mít správně vycentrovaný tak pak nezařadíš jedním směrem(bud dolů nebo nahoru)protože se zasekneš právě o ten dorazový šroub

Naposledy editováno 26.01.2015 21:22:02

(reakce na) Nastavení Řadícího Automatu

26.1.2015 v 21:27 | Nahoru | #4

hagrid.hagrid píše: na ten tisícihran to musíš dát tak aby ti to šlo stejně jak do leva tak i do prava až na doraz šroubu kterým je tam přidělaný ten řadicí automat .jinak se tam nic nenastavuje
když to nebudeš mít správně vycentrovaný tak pak nezařadíš jedním směrem(bud dolů nebo nahoru)protože se zasekneš právě o ten dorazový šroub

Nj,úplně už to vidím-ta nostalgie.Díky

Nastavení Řadícího Automatu

26.1.2015 v 21:37 | Nahoru | #5
Takže nejlepší to bude když zobáček přehodím na,, stromečku " doprostřed nad oválnou dírku a zkouším vycentrovat?

Nastavení Řadícího Automatu

26.1.2015 v 22:29 | Nahoru | #6
Jo, jo. Jak píše hagrid.hagrid. Zobáček pro začátek dej na střed a ovládací mechanizmus na tisícihranu tak, aby byl šroubek v tom oválu taky uprostřed. Zkoušej to tam a zpět. Musí to chodit na obě strany stejně. Jen bych ještě dodal, že šroubek pod tím ovladacím mechanismem míval takovou jakoby zbroušenou hlavu. No prostě trochu menší, aby se ten mechanizmus dal popotáhnout ještě dále.

Nastavení Řadícího Automatu

26.1.2015 v 23:15 | Nahoru | #7
A ještě velkýho bacha na to, že šroub, kterej je pod pákou s tím oválným otvorem, musí bejt zapuštěnej, nebo mít usoustruženou hlavu do kloboučku, jinak to s tím otvorem koliduje a nedořadí to.

Nastavení Řadícího Automatu

11.2.2015 v 18:48 | Nahoru | #8
Nevím jestli už to máš vycentrované, ale jak bylo popsáno výše. Když jsem to měl rozdělané já, tak jsem měnil ty vynuté pružinky a tu velkou jsem nechal jak je. Vycentrovat to můžeš od oka, jen aby ta oválná díra byla na osu upevňovacího šroubu do karteru. On se po zařazení rychlosti vždycky vrátí na stejné místo, ale když není uprostřed a nebo nemá zapuštěný šroubek,tak nebude na jednu stranu dostatečně chpdit a nezařadíš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA


TOPlist