Palda1> Jak to dojde, tak v motoru gufera i ložiska vyměnit za český, z karbecu hned dát doprdele O kroužek (z ventilku), ideálně dát karbec ze simála, jde bez úprav, pokud ho máš, potom vyměnit ložiska v kolech, vyvařit a zkontorlovat rám, ty čínský sváry jsou dost často úplně mimo. Jo a uložení kyvky se dost často vytrhává, záleží jakou budeš mít verzi, do roku 2010 do bylo na hovno a praskalo to, pak to zuačali dělat lepší. Každopádně kup tu větší verzi s 10'' kolama, ta s 8'' kolama je na pytel. Jo a pokud budeš mít lauf s dovuma koncovkama, tak uříznout a přivařit jednu. Všechny čínský šrouby vyměnit za normální a pozor - ten matroš karterů motoru je bahno, tudíž všechny závity jsou jen na okrasu. Takže kde můžeš, tak dát na druhou stranu matku. A protože to vibruje jak sviňa, tak i perovky tam dej. To čínský lanko na startování vyměň za pletený, koupíš třeba v bauhausu nebo v takovým krámě, bacha na tu pružinu, jinak ji tam budeš ládovat složitě, pro toho co to neumí je to porod na celý odpoledne. Po těhle úpravách je to relativně spolehlivej stroj. Měl jsem těhletěch čínskejch vražd hodně, tak kdybys pořeboval ještě něco vědět, ptej se. Dokonce když si z brna, tak bych ti to později mohl poladit, není problém z toho motoru dostat klidně i 8 kw
(a ani to není tak moc o financích).