hledám dvě motorky, jednu na cesty do práce a druhou na zábavu a popojíždění po ČR.
1. Podminky pro moto do práce jsou: nechci skútr, alespoň dvouválec, nezmar - každodenní týrání, nízká cena, servis: olej a ventilové vůle.
Hledal jsem po internetu co je v nabídce a co splňuje podmínky a došel jsem k názoru, že nejlepší motorka bude starý CB500. Poměr cena/výkon OK. Nenáročný servis a s cenou kolem 30 tisíc jí můžu případně po roce hodit do šmelcu bez nějakých výčitek.
2. Podmínky mota pro zábavu a "cestování po ČR": Silný čtyřválec, naháč, do 100 tisíc korun, klasický servis, frekventovaná motorka v čr.
Hledal jsem a dospěl jsem k závěru, že FZ1N bude dobrá volba. Jediný u čeho jsem se zarazil je to, že je to 20ti ventil a že je víc náchylná na spotřebu oleje.
Co vy na to? Budu rád za každou radu a názor.
To co chci jsem si rozmyslel, ale nemám s kým o tom pokecat u piva, tak alespoň tady.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek jedna motorka do práce a druhá na zábavu
Po moto koukám v original stavu, chtěl bych jí v budoucnu opět prodat za trochu normální peníze.
Jakej je vlastně rozdíl mezi FZ8 a FZ1? Na 8 jsem jenom seděl, ale rozdíl byl max v řídítkách, jinak váhově pocitově stejný. Říkal jsem si, že radši FZ6 atd. než FZ8.
A do práce to bude fungovat tak, že motorku tejrám, proto levná stará motorka.
CB500, ER5, GS500 to jsou motorky na které jsem koukal. CB bude dobrý přibližovadlo. Ty větší objemy jako XJR, hornet jsou moc drahý na motorku na "zkurvení".
Skůtra? To ne. Budu radši chodit po svých. CBF250 je slabá.
Tyhle nahatý motorky mě teda jako univerzály nepřijdou. To spíš už ty GS nebo XT, to jsou univerzály.
A BMW mi nějak k srdci nepřirostlo. Dvácy jsou slabý, možná dvoutakt...ale.
To cestování po ČR jsem dal do uvozovek, to neni žádný cestování.
Rybiz5> Dobrá rada, nebo si podvážu nohavice.
Ano souhlas, do začátku je 150-ti koňový litr blbost. Na tom se shodneme
KuleUkolen píše:
Jakej je vlastně rozdíl mezi FZ8 a FZ1? Na 8 jsem jenom seděl, ale rozdíl byl max v řídítkách, jinak váhově pocitově stejný. Říkal jsem si, že radši FZ6 atd. než FZ8.
rozdil je asi 45 koni,25nm a 220ccm, coz neni uplne zanedbatelnej rozdil.
Ano souhlas, do začátku je 150-ti koňový litr blbost. Na tom se shodneme
ano.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 | PidaCZ | 7 | 2.5.2024 v 16:27 Gahan37 |
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 | mta | 1 | 9.4.2024 v 09:27 yan71 |
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |