globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jedna motorka do práce a druhá na zábavu
Ahoj,
hledám dvě motorky, jednu na cesty do práce a druhou na zábavu a popojíždění po ČR.

1. Podminky pro moto do práce jsou: nechci skútr, alespoň dvouválec, nezmar - každodenní týrání, nízká cena, servis: olej a ventilové vůle.
Hledal jsem po internetu co je v nabídce a co splňuje podmínky a došel jsem k názoru, že nejlepší motorka bude starý CB500. Poměr cena/výkon OK. Nenáročný servis a s cenou kolem 30 tisíc jí můžu případně po roce hodit do šmelcu bez nějakých výčitek.

2. Podmínky mota pro zábavu a "cestování po ČR": Silný čtyřválec, naháč, do 100 tisíc korun, klasický servis, frekventovaná motorka v čr.
Hledal jsem a dospěl jsem k závěru, že FZ1N bude dobrá volba. Jediný u čeho jsem se zarazil je to, že je to 20ti ventil a že je víc náchylná na spotřebu oleje.

Co vy na to? Budu rád za každou radu a názor.
To co chci jsem si rozmyslel, ale nemám s kým o tom pokecat u piva, tak alespoň tady.

Díky
Anketa: Co preferujete?
Dvouvál čtyřtakt.
25%
12
Čtyřvál dvoutakt.
10%
5
Skládací kolo ESKA.
65%
31
Předchozí
1 2
Následující

jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 00:32 | Nahoru | #1
Kdybych dojizdel a mel "jen" 130t. Tak bych asi na jedne motorce jezdil i vsude. A na dovolenou akorat nasadil kufry. Jasne, na velkeho Fazera mas o neco drazsi naklady.

Ale zase servisovat dve motorky, platit 2x pojisteni atd. To je pak nula k nule.

Nereknu, kdyby jsi resil motorku na dojizdeni a supersport...

A vubec cestovat na Nku, to chce alspon stitek...

A ja jdu spat...

jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 00:50 | Nahoru | #2
Moto na dojíždění i GS 500 nebo ER-5, víceméně se dá říct 5kila jsou ideál a jako velkou klasiku Bandit 1200/1250, Hornet 900, X 11, XJR 1300,... všechno prašť jak uhoď rozšířený držáky.

jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 08:10 | Nahoru | #3
Zrovna řešim něco podobného mam gsx-r K8 na blbnutí a přemýšlím co k tomu. jestli srada 750 nebo litra K1 :/ nebo něco úplně jiného. Jinak pokud chceš naháče na blbnutí a koukáš po japoncich tak nejlepší naháč je očesaná zmrzlina

jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 08:47 | Nahoru | #4
a co třeba skůtra do práce. Pokud máš práci blízko ...

jedna motorka do práce a druhá na zábavu

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2015 v 08:48 | Nahoru | #5
Jestli máš kule u kolen tak Esku nééé a pokud jo tak doporučuji toto..



Nebo budeš bez nich

jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 09:00 | Nahoru | #6
130 tyček, z toho vy vyplívá jedna univerzální mašina = BMW R1150GS
Nevím jak daleko dojíždíš, ale na dojíždění do pracá bude nejlepší nějaká Yamaha YBR 125, spotřeba nula nula prd, taky bezúdržbová a povinný bude taky levný...
A na cestování po ČR si musíš vybrat ty Bandit 1200, GSX14, XJR....cokoliv z toho.

jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 09:46 | Nahoru | #7
FZ1 nežere olej - kde jsi to slyšel? Neznám nikoho komu by žrala. Ale je fakt, že záleží na prvních kilometrech jakej dobrák to dostane do ruky - pak žere u všech

Podle mě dobrá volba - je fakt že by stačila na dojíždění i 250 nebo 350 ale tam jsou ceny jinde.

jedna motorka do práce a druhá na zábavu

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2015 v 10:02 | Nahoru | #8
Jojo, do začátku hned 150-ti koňovýho litra.
Eliminaci genofondu ti schvaluji

jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 10:22 | Nahoru | #9
na dojíždění kup 250 cbf- hondu. Nemusíš se ani otravovat s fridexem. Ale taky jak bylo řečeno výš, kup něco místo dvou univerzálního.

jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 11:04 | Nahoru | #10
Vyse toho bylo napsano dost, treba GS

moc penez na to nemas kup jednu a bude to cajk

1 reakcí na tento příspěvek jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 11:06 | Nahoru | #11
Kolem 150 mas uz FZ8, to je idealni motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 12:21 | Nahoru | #12

KubaLC8 píše: Kolem 150 mas uz FZ8, to je idealni motorka



je to slaby, zere to a je to yamaha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jedna motorka do práce a druhá na zábavu

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2015 v 13:22 | Nahoru | #13
dejf.> Vsak ty mas stejnak jezdit pomalu a vysedavat po kavarnach, at nalakas nejaky baby, ktery nevedi, ze je to podlitr, na to!

Naposledy editováno 25.01.2015 13:25:23

1 reakcí na tento příspěvek jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 13:29 | Nahoru | #14
Byl jsem se podivat na pár FZ1 a rozdíl ve stavu mezi motorkou za 100 nebo 130 tisíc jsem neshledal. Jen na papíře byly jiné kilometry.
Po moto koukám v original stavu, chtěl bych jí v budoucnu opět prodat za trochu normální peníze.
Jakej je vlastně rozdíl mezi FZ8 a FZ1? Na 8 jsem jenom seděl, ale rozdíl byl max v řídítkách, jinak váhově pocitově stejný. Říkal jsem si, že radši FZ6 atd. než FZ8.

A do práce to bude fungovat tak, že motorku tejrám, proto levná stará motorka.
CB500, ER5, GS500 to jsou motorky na které jsem koukal. CB bude dobrý přibližovadlo. Ty větší objemy jako XJR, hornet jsou moc drahý na motorku na "zkurvení".
Skůtra? To ne. Budu radši chodit po svých. CBF250 je slabá.

Tyhle nahatý motorky mě teda jako univerzály nepřijdou. To spíš už ty GS nebo XT, to jsou univerzály.
A BMW mi nějak k srdci nepřirostlo. Dvácy jsou slabý, možná dvoutakt...ale.
To cestování po ČR jsem dal do uvozovek, to neni žádný cestování.

Rybiz5> Dobrá rada, nebo si podvážu nohavice.

Ano souhlas, do začátku je 150-ti koňový litr blbost. Na tom se shodneme

jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 13:39 | Nahoru | #15
dvě motorky je blbost , zbytečně vyhozené peníze . přišel jsem na to po 10letech

(reakce na) jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 14:02 | Nahoru | #16

KuleUkolen píše:
Jakej je vlastně rozdíl mezi FZ8 a FZ1? Na 8 jsem jenom seděl, ale rozdíl byl max v řídítkách, jinak váhově pocitově stejný. Říkal jsem si, že radši FZ6 atd. než FZ8.



rozdil je asi 45 koni,25nm a 220ccm, coz neni uplne zanedbatelnej rozdil.

Ano souhlas, do začátku je 150-ti koňový litr blbost. Na tom se shodneme



ano.

(reakce na) jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 14:10 | Nahoru | #17

SVSkritek píše: dejf.> Vsak ty mas stejnak jezdit pomalu a vysedavat po kavarnach, at nalakas nejaky baby, ktery nevedi, ze je to podlitr, na to!



to sem delal a nic z toho. Tak sem zacal s vysedavanim trochu jinde a jinym zpusobem A je to o dost lepci pocit akorat sem si zavrel vratka pred buchtama asi definitivne, pac na stary gate s roztrhanejma kolenama z toho vysedavani, se holky uz vubec nechytaj . Ale ted je f planu komba, nasel sem prima sekac, kde maj i motohadry
Tudiz se na me ty buchty budou letos lepit jak na bonbon...to je jasny.

motorku ma dneska kazdej pepik z vesnice, viz. treba ja. Doba kdy si zensky strikly do textilu z motorkare, uz sou davno pryc. Neska udelas vetsi paradu s bmw, vid skritku.

Naposledy editováno 25.01.2015 14:14:10

jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 14:14 | Nahoru | #18
ad 1 - možná že by pro tebe byla nejlepší Honda Deauville 650
perfektní motorka, známá hlavně bezporuchovostí a bezúdržbovostí (jednou za 12 tisíc jsem ji zavezl do servisu, jinak jsem s ní nedělal nic, nic, nic, ani řetěz nemazal, má kardan) a navíc má perfektní ochranu proti větru a dešti, nejen na horní polovinu těla, ale také na nohy (plasty před kolenami a bočními průduchy a pokud jsou dole ty plastové deflektory, tak i na boty).
Navíc o ní lidi říkají, že není zábavná to je subjektivní pohled, ale beru že pro většinu lidí asi ne, ale o to víc by měla splňovat to co od ní čekáš a určitě bude jízda na ní hoooodně vzdálená od té druhé motorky, jak píšeš silný čtyřválec.
Jinak tuto motorku v západní Evropě hodně používají policajti a messengeři a proč asi? Prostě proto že na té motorce opravdu mezi servisy není třeba vůbec nic dělat, je to nezmar, prostě ta motorka je o tom jen jezdit, jezdit a jezdit. Věřím že najetých 200 tisíc km pro tuto motorku ještě vůbec nic neznamená a bude jezdit dál.

Jinak měl jsem ji, tady mám nějaké další info Honda Deauville 650

Ještě když zmiňuješ CB500, tak je to taký dobrá motorka, díky své nižší váze je i živější, ale jak bude mrholit, pršet nebo foukat, tak je Deauvillka prostě lepší. Na CB500 budeš mít taky mnohem více zaprasené nohy a boty, jak bude mokrá cesta. Jediný problém cena, že ne pořád na ně člověk natrefí kolem 30 tis., je to spíš o náhodě, ale vím že to jde. Tu svou jsem tak prodal, ale proto že jsem ji položil a měl jsem tedy polepené a měněné plasty, tak pokud člověk nehledá krásnou voňavku, ale něco jako pracovní stroj, tak třeba u mě by to byla jasná volba, za tu cenu co jsem jí prodával bych si ji koupil.

Naposledy editováno 25.01.2015 17:23:18

1 reakcí na tento příspěvek jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 14:26 | Nahoru | #19
skritek> Treba neco takovyho



co na to rikas?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 14:53 | Nahoru | #20
dejf.> Tak to zkus bez obleceni, jako Bubrak, to pak urcite zaujmes.

No jo BMW, se libi. Jenze kdyz se mnou nejaka jede na moto, tak jsem nejlepsi pilot. A pri podobnem stylu v aute jsem najednou blazen

Hele, nwm. Nemaj jeste nekde nejake vyprodeje novejch? Pouzita komba, za me jedine profesionalne vycistit. Jinak samozrejme z hlediska bezpecnosti dobre, pokud je cena do 3000kc ...

Naposledy editováno 25.01.2015 15:20:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 15:22 | Nahoru | #21
SVSkritek> tak jasny..ale za litr nekup to . Hele daj se sehnat i zanovni za par voci. Videl sem treba jednu sezonu jetou luxusni alpinu za bura. To uz by asi nebylo uplne marny... Vycistit je samozrejmosti. Vobcas se v tech vedrech stitim vlizt i do svy vlastni bundy

jinak nevim s tim jezdenim v tandemu..holky co si sednou bez problemu za nakyho borce, co ani neznaj, musej bejt docela vyhrably...uz sem vez par holek docela hanbarskym tempem a voni byly uplne fklidu. Sic nejsem magor, ale v jejich kuzi bych se sam za sebou posral strachy

Naposledy editováno 25.01.2015 15:23:31

(reakce na) jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 15:34 | Nahoru | #22
dejf>
Jo tak to je v poho.

No vsak taky jeste nehledas nutne matku svejch budoucich deti . Ale nepausalizoval bych. o motorkarich si taky kde kdo mysli, jak na tom jezdi nejaci dementi. A pak z toho slejzaj ajtaci, doktori, pravnici stejne jako delnici. A stejne tak jako batuzky jezdej i jinak uplne normalni holky, i kdyz je to jeste o level vys, ohledne kouli, sedet jako batoh.

I kdyz je pravda, ze vetsina nedomejsli, jakej je to mazec spadnout treba i jen ve 100kmh. A jak se da spadnout lehce, ale to ani spousta pilotu...

Naposledy editováno 25.01.2015 15:41:06

jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 17:25 | Nahoru | #23
Do práce jedině Stadiona S22

1 reakcí na tento příspěvek jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 17:42 | Nahoru | #24
Dvě motorky nejsou špatný v situaci kdy ta druhá zastává jen pozici skůtru nebo se dá také říct mastné tyče. A až se přestane motor točit, tak jde to sběrny. No a tu první srdcovou nemusíš dvakrát denně honit studenou.

dejf.> Takže jediná výhoda je, že FZ8 je levnější než FZ1, jak to tak pozoruju.

seikos> Jo, tohle není moje poprvé, ty genofonde :D

Roman2bk> Díky, ta Honda Deauville je zajímavá. Zaujaly mě ty integrovaný kufry. Nakonec to, ale moje kafe nebude. Alespoň to CBčko jsi mi stvrdil.

Tak jste si probrali co na sebe, jak vám dupou králici apod. alespoň tahle diskuze k něčemu byla. Tak názor jsem nezměnil, jdu hledat hezký FZ1 a ucházející CB500.

1 reakcí na tento příspěvek jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 17:59 | Nahoru | #25
a co to GS500? je to vzducháč, rychlejc se ohřeje, nemusíš řešit chladič, míň žere, je fakt že míň jede, ale i tak bych řek že do práce stačí. Navíc bych řek že bude levnější, nebo za stejný ale lepší stav

(reakce na) jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 19:00 | Nahoru | #26

1kolda1 píše: a co to GS500? je to vzducháč, rychlejc se ohřeje, nemusíš řešit chladič, míň žere, je fakt že míň jede, ale i tak bych řek že do práce stačí. Navíc bych řek že bude levnější, nebo za stejný ale lepší stav



Jen GS žerou více oleje než CB, ale když si člověk zvykne, tak mi přišlo zábavnější

jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 20:03 | Nahoru | #27
taky jsem měl jednu moto pouze na dojíždění do práce, ale vzhledem k tomu, že jezdím 10 měsíců v roce, za každého počasí cca 32km, vyměnil jsem ji nakonec za velkého skůtra. Taky jsem nikdy skůtra nechtěl, ale je to komfortnější, úspornější, ale co je největší výhoda - téměř přes ukrutně vysoké plexi na mně neprší a ani ze spoda na mně nejde voda. Na motorce stačila pouze mokrá silnice a už jsem byl ke kolenům mokrý. A kolena už mně taky tolik nebolí

(reakce na) jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 21:39 | Nahoru | #28

KuleUkolen píše: ....
Roman2bk> Díky, ta Honda Deauville je zajímavá. Zaujaly mě ty integrovaný kufry. Nakonec to, ale moje kafe nebude. Alespoň to CBčko jsi mi stvrdil.



tak pak už jen zbývá popřát, ať narazíš na dobré kusy

jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 21:50 | Nahoru | #29
Já mám od všeho něco a jsem max spokojenej 6 motorek co porad střidam i 3 motorky denně. Mam i dítě a řeči že čekám dítě tak prodavam svého miláčka, tak to je fakt blbost.Takže skutra 50,150, enduro 660, cestovní 1100, na zábavu 600, 2xchoppra na kochacku. A nic nikdy neprodám, všechno jsou milačci.Ještě shanim intudra 1800 a zzr 1400.Jo motorky miluji!!!!

2 reakcí na tento příspěvek jedna motorka do práce a druhá na zábavu

25.1.2015 v 22:16 | Nahoru | #30
Věř tomu, že když budeš mít doma 2 motorky, tak ať máš záměr jakýkoliv, pokaždé sedneš na tu lepší. Osobně vyzkoušeno...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 mta 1 9.4.2024 v 09:27 yan71
Rozvody Yamaha FZ1 N Wirri 3 27.3.2024 v 13:16 ja1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N ondra-krajon 14 22.11.2023 v 20:56 Garides


TOPlist