dovolim si nesúhlasit, citujem:
Pre oživenie si môžeme pripomenúť z čoho pozostáva hnacie ústrojenstvo motocykla. Na začiatku je spaľovací motor, ktorý slúži ako zdroj sily. Obvykle nasleduje prvý stály prevod (primárny prevod), ktorý je medzi kľukovým hriadeľom a spojkou nepostrádateľnou pri rozbehu. Vďaka preklzu totiž vyrovnáva otáčky medzi bežiacim motorom a postupne sa rozbiehajúcim zadným kolesom. Okrem toho musí spojka (poznáme tzv. suchú a mokrú) na chvíľu odpojiť prevodovku od motora aby sa dal ľahšie zaradiť príslušný prevodový stupeň. Na koniec sa krútiaci moment prenáša na zadné koleso pomocou niektorého zo sekundárnych prevodov.
info čerpané nahodne z :
http://www.svetmotoc.../radime/839-technika
Naposledy editováno 10.03.2015 21:23:41
Já to malé plexi objednával u Chrome galaxy. Cenovka je 6.300,-Kč ,ale původně jsem to chtěl objednat ze států, a tam by to i s dopravou vyšlo skoro na osmičku . Tak jsem to vzal tady a je...
Je moc pěkný , vedou ho jako čiré, ale je lehounce kouřové, ale opravdu jen lehce. Jinak v nabídce jej nemají, já tam objednával i jiné věci a pak jsem je oslovil ještě kvůli tomu plexi a oni ho dodali.
Pro ilustraci je to toto:
Naposledy editováno 23.03.2015 13:07:16
nicméne jsem se mu koukal po nahradni a našel jsem toto. tak nevim jeslti to bude pasovat.
http://www.moto-tric...-yamaha?pagenumber=4
Lepší fotky zatím nemám, tak třeba tady:
Ono to totiž na většině fotek není zrovna moc dobře vidět.
Jinak to plexi se montuje vpředu na brejle, jak tam jsou ty dvě záslepky, pod nimi jsou šrouby, které se vyndají, k plegu jsou dodány delší. Pod držáky plega jsou ještě dodávány dvě distanční trubičky dlouhé cca 15 mm, kterými se vyrovná zakřiveni brejlí. Plego je tedy namontováno napevno a nejde nijak naklápět. I když to vypadá, že je hodně skloněno, tak vzhledem k nízkému posezu je zhruba v přímce s horním okrajem přilby (při mé výšce 192 cm), takže není problém s tím, že by proud vzduchu nějak mlátil do přilby.
Naposledy editováno 24.03.2015 21:22:41