Ptal jsem se na ty iridiové a bylo mi vysvětleno, že to jsou vyhozené peníze
Prý s tím přišla Honda, kde u nějakého stroje (zapomněl jsem jakého), musejí kvůli svíčkám povolit a spustit celý motor, jinak se k nim nedostanou, ale pro naše stroje jsou dostačující ty normální. Jak píše ten kluk z Chrastavy
mělo by být podle manualo co 24 mesicu
asi tenhle olej by to měl byt podle manualu
http://www.autodesig...80-w-sae-80w-gl-4-1l
je to sroubo ktery je za vyfukem, a pod nim je vypustny
Naposledy editováno 02.03.2015 21:22:09
Na ten převodový olej je tam kontrolní šroub.
A teď jsem hodím info ze strany č.1.
Ahoj všichni Nájezdníci Tak jsem dnes vyměnil olej v převodovce,klasické svíčky za iridiové a vzduchový KN filtr. Pohodová prácička bez větších problémů a už se těším až to profrčím Olej z převodovky vypadal po vypuštění jako nový. Mám origo výfuky které jsem nesundaval a přesto jsem nalévací zátku demontoval(uřízl jsem karbinou cca 2cm imbus klíče a nasadil na to očkový klíč) a olej nalil přes hadici,kterou jsem nasadil přímo na hrdlo flašky z olejem. Nádrž jsem neodpojoval od palivových hadic-pouze jsem vyklopil nádrž na levou stranu a opřel o křeslo Ten origo filtr byl zeshora pěkně černej,ale ze spoda jako novej.(25000km) Svíčky až na jednu(s trochou trpělivosti)šli vyměnit bez problémů.Ale musel jsem použít kloubek na golu. Vše to trvalo dvě a půl hoďky,ale to jsem si hrál a kochal se vším co jsem kde objevil Tak snad to někomu pomůže a ušetří čas a nervíky Raiderům zdar Martin.
Více na: http://www.motorkar.../?t=159438&pgr=1
Copyright © Motorkari.cz
Zanedbal jsem lajdácky výměnu oleje ve vidlích a tím pádem mám vybroušený pouzdra.
Už přes 2 měsíce marně sháním nový, prej v ČR nejsou k sehnání, prej jedině objednat celý spodní trubky A to se mi strašně moc nechce, protože to stojí strašně moc peněz!
Nemáte někdo prosím nějaký tip, kde bych ty pouzdra mohl sehnat. Prej by do toho mohly pasovat i pouzdra z jiné značky moto, např. Suzuki, ale nevim, nevim.
A sezona se blíží, prosím POMOC :´-
nazdar, skús popísať bližšie čo si zodral. Podla mojich info len tak niečo neodíde vo vidlici kvôli nevymeneniu oleja. Kolko máš nabehané km na Raideri ? Ja som na ,,14,, intruderi nemenil 10 rokov a 40 tis.km olej vo vidle a nič som nezodral.
kakino píše: tak az tak technicky typ nejsem, neporadim ti.
no a jak poznam ze musim teda zmenit olej v tlumicich?
Nepoznáš. Když to nehlídáš, tak můžeš lehce dopadnout jako tady kolega. Prostě hlídat - cca 18 - 20 tisíc. Vidle se musí vyndat, vylít a vyčistit proplachovacím olejem a benzínem. Pak nechat dobře vyschnout.
Jelikož v návodech k těmto motorkám se zrovna třeba vidle moc neřeší, tak si spousta lidí radši na motorku koupí nějakou parádu a na takovéhle věci si často vzpomenou opravdu až pozdě... Obdobně to je s třeba s kyvkou, krkem, apod... Anebo u motoru třeba vůle ventilů, karbecy, atd... Já jsem na to už objednaný... Tak jen doufám, že mi do té doby motorka nezdechne...
Je to až také vážne ???
viem tolko, že ak sa zoderie gufero, olej sa dostane von, tým pádom ho je vo vidlici málo a začne to pri jazde po nerovnostiach búchať, ...
opravte ma pls.
dík
Nějak to na mě působí, že mluvíte o koze a o voze... Diskutujete o oleji v tlumičích, nebo o převodovém oleji? Já měl za to, že jste původně řešili ty tlumiče... Každopádně "transfer case" je převodovka...
Naposledy editováno 10.03.2015 17:45:14
takže řešíme co to je kam lijem ten olej.
1 reakcí na tento příspěvek Technické záležitosti, poradna, tipy
podla mňa je to sekundárny prevod, ktorý slúži na prenos sily z prevodovky na ozubený remeň.
A ešte slúži na opravu chyby japonských inžinierov, krotý spravili výstupný hriadel prevodovky na pravej strane motorky a ozubený remeň chceli na lavej.
v manuály odporúča výrobca: SAE 80 API GL-4 Hypoid gear oil
množstvo 0,55 L