globalmoto_kveten





Téma: Technické záležitosti, poradna, tipy
 
22.1.2015 v 12:25
tak jsem otevřeli další diskusi, tady prosím dávat, tipy, rady, obrazky, jak co udělat na motorce.

Technické záležitosti, poradna, tipy

2.3.2015 v 19:15 | Nahoru | #61
Zrovna jsem byl dnes pro nové svíčky, zde: www.dkracing.cz
Ptal jsem se na ty iridiové a bylo mi vysvětleno, že to jsou vyhozené peníze
Prý s tím přišla Honda, kde u nějakého stroje (zapomněl jsem jakého), musejí kvůli svíčkám povolit a spustit celý motor, jinak se k nim nedostanou, ale pro naše stroje jsou dostačující ty normální. Jak píše ten kluk z Chrastavy

Technické záležitosti, poradna, tipy

2.3.2015 v 19:30 | Nahoru | #62
no, me taky řikali v servise že jeste neni třeba měnit, ale řikal jsem že když už budu měnit brzdovou kapalinu a olej v prevodovce tak to vezmu všechno jednim vrzem

jo a jaka brzdova kapalina?

Technické záležitosti, poradna, tipy

2.3.2015 v 20:01 | Nahoru | #63
kakino>

jak meniť olej v prevodovke ???

Technické záležitosti, poradna, tipy

2.3.2015 v 20:13 | Nahoru | #64
stanley1400> Já v servisu a musím říct, pohoda

Technické záležitosti, poradna, tipy

2.3.2015 v 20:44 | Nahoru | #65
Hajčus.>

prevodovka je spolu so spojkou v motorom oleji, či ???

za motorom je ,,rozvodovka,, či ako to nazvať s reťazou, tam je predpísaný interval 16 tis. mil.

Naposledy editováno 07.03.2015 14:11:41

Technické záležitosti, poradna, tipy

2.3.2015 v 21:19 | Nahoru | #66
tady je navod jak menit olej v převodovce.



mělo by být podle manualo co 24 mesicu

asi tenhle olej by to měl byt podle manualu

http://www.autodesig...80-w-sae-80w-gl-4-1l

je to sroubo ktery je za vyfukem, a pod nim je vypustny

Naposledy editováno 02.03.2015 21:22:09

Technické záležitosti, poradna, tipy

2.3.2015 v 22:30 | Nahoru | #67
Hajčus.> ano kluk z chrastavy a jmenuje se Márty!!!! Určitě dostačující normál svíčky..dělá to stejnou práci,a je to drahý jak svině.. taky mi to přijde zbytečný

Technické záležitosti, poradna, tipy

2.3.2015 v 22:51 | Nahoru | #68
kakino>

nalieva sa olej do tej ,,prevodovky,, až pookraj toho velkého šróbu ?

dík

Technické záležitosti, poradna, tipy

2.3.2015 v 23:47 | Nahoru | #69
vim ze tam patři 0,55L oleje. podle manualu. ale nevim jestli to je k okraji nebo ne. ale

Drakosaurus to dělal na svoji motorce. tak třeba nam poradi.

Technické záležitosti, poradna, tipy

3.3.2015 v 18:22 | Nahoru | #70
kakino> olej jsem dal také tento-Castrol EP 80 W SAE 80W GL 4 1L

Na ten převodový olej je tam kontrolní šroub.
A teď jsem hodím info ze strany č.1.

Ahoj všichni Nájezdníci Tak jsem dnes vyměnil olej v převodovce,klasické svíčky za iridiové a vzduchový KN filtr. Pohodová prácička bez větších problémů a už se těším až to profrčím Olej z převodovky vypadal po vypuštění jako nový. Mám origo výfuky které jsem nesundaval a přesto jsem nalévací zátku demontoval(uřízl jsem karbinou cca 2cm imbus klíče a nasadil na to očkový klíč) a olej nalil přes hadici,kterou jsem nasadil přímo na hrdlo flašky z olejem. Nádrž jsem neodpojoval od palivových hadic-pouze jsem vyklopil nádrž na levou stranu a opřel o křeslo Ten origo filtr byl zeshora pěkně černej,ale ze spoda jako novej.(25000km) Svíčky až na jednu(s trochou trpělivosti)šli vyměnit bez problémů.Ale musel jsem použít kloubek na golu. Vše to trvalo dvě a půl hoďky,ale to jsem si hrál a kochal se vším co jsem kde objevil Tak snad to někomu pomůže a ušetří čas a nervíky Raiderům zdar Martin.

Více na: http://www.motorkar.../?t=159438&pgr=1
Copyright © Motorkari.cz

Technické záležitosti, poradna, tipy

5.3.2015 v 12:50 | Nahoru | #71
Pomoc v nouzi - pouzdra do předních vidlí!

Zanedbal jsem lajdácky výměnu oleje ve vidlích a tím pádem mám vybroušený pouzdra.

Už přes 2 měsíce marně sháním nový, prej v ČR nejsou k sehnání, prej jedině objednat celý spodní trubky A to se mi strašně moc nechce, protože to stojí strašně moc peněz!

Nemáte někdo prosím nějaký tip, kde bych ty pouzdra mohl sehnat. Prej by do toho mohly pasovat i pouzdra z jiné značky moto, např. Suzuki, ale nevim, nevim.

A sezona se blíží, prosím POMOC :´-

Technické záležitosti, poradna, tipy

5.3.2015 v 13:22 | Nahoru | #72
tak az tak technicky typ nejsem, neporadim ti.
no a jak poznam ze musim teda zmenit olej v tlumicich?

Technické záležitosti, poradna, tipy

5.3.2015 v 13:25 | Nahoru | #73
panplegia> a co vnitřek vidlí z Midnaita ?

Pouzdra do hlavy válců na Draka jsem si nechal vysoustružit.Zlatý český ručičky

Technické záležitosti, poradna, tipy

5.3.2015 v 13:27 | Nahoru | #74
panplegia>

nazdar, skús popísať bližšie čo si zodral. Podla mojich info len tak niečo neodíde vo vidlici kvôli nevymeneniu oleja. Kolko máš nabehané km na Raideri ? Ja som na ,,14,, intruderi nemenil 10 rokov a 40 tis.km olej vo vidle a nič som nezodral.

Technické záležitosti, poradna, tipy

5.3.2015 v 13:30 | Nahoru | #75

kakino píše: tak az tak technicky typ nejsem, neporadim ti.
no a jak poznam ze musim teda zmenit olej v tlumicich?



Nepoznáš. Když to nehlídáš, tak můžeš lehce dopadnout jako tady kolega. Prostě hlídat - cca 18 - 20 tisíc. Vidle se musí vyndat, vylít a vyčistit proplachovacím olejem a benzínem. Pak nechat dobře vyschnout.
Jelikož v návodech k těmto motorkám se zrovna třeba vidle moc neřeší, tak si spousta lidí radši na motorku koupí nějakou parádu a na takovéhle věci si často vzpomenou opravdu až pozdě... Obdobně to je s třeba s kyvkou, krkem, apod... Anebo u motoru třeba vůle ventilů, karbecy, atd... Já jsem na to už objednaný... Tak jen doufám, že mi do té doby motorka nezdechne...

Technické záležitosti, poradna, tipy

5.3.2015 v 14:26 | Nahoru | #76
olej ve vidlicích nechávám měnit každý dva roky,a tak to dělám,a je to ok

Technické záležitosti, poradna, tipy

5.3.2015 v 16:11 | Nahoru | #77
ja jazdím už 20 rokov, no olej vo vidle som ešte na žiadnej moto nemenil.

Je to až také vážne ???

viem tolko, že ak sa zoderie gufero, olej sa dostane von, tým pádom ho je vo vidlici málo a začne to pri jazde po nerovnostiach búchať, ...

opravte ma pls.
dík

Technické záležitosti, poradna, tipy

5.3.2015 v 17:52 | Nahoru | #78
stanley1400> no to jsem taky vždycky věděl. to asi muselo hodne vytect aby to zacalo dřit. nebo nevim.

Technické záležitosti, poradna, tipy

5.3.2015 v 18:06 | Nahoru | #79
je možnost že to mohlo být ťuklé,,tím pádem se to hlo..pak se to vydře..ale jinak mi to přijde divné..že by se to jen tak vydřelo...

Technické záležitosti, poradna, tipy

5.3.2015 v 18:46 | Nahoru | #80
Mar_ty>

ano, toto napadlo aj mna, predsa len Raider je nová motorka, to musí volačo vydržať KUA

Technické záležitosti, poradna, tipy

5.3.2015 v 19:24 | Nahoru | #81
jo..a hlavně to tak měl i známej..podle toho poznal že to bylo ťuklé na předek..samo se to nevydře..je to tak určitě..ale i smutné..

Technické záležitosti, poradna, tipy

10.3.2015 v 16:23 | Nahoru | #82
hele kluci, to je hloupe. jak jsem se tu bavili o tom převodovém oleji? do čeho to vlastne lijem? to neni převodovka že? koukal jsem na schema a nadrzka kam to lijem jsou jen dvě ozubené kolečka. . kurna ještě že nejsem mechanik

Technické záležitosti, poradna, tipy

10.3.2015 v 16:54 | Nahoru | #83
kakino>

já sem to říkala

Technické záležitosti, poradna, tipy

10.3.2015 v 17:10 | Nahoru | #84
ale ono v manualu pišou že se ma měnit v transfer case oil kazdy dva roky nebo co 25tis. a lije se do toho převodovy olej. tak co to je?

Technické záležitosti, poradna, tipy

10.3.2015 v 17:44 | Nahoru | #85
kakino>

Nějak to na mě působí, že mluvíte o koze a o voze... Diskutujete o oleji v tlumičích, nebo o převodovém oleji? Já měl za to, že jste původně řešili ty tlumiče... Každopádně "transfer case" je převodovka...

Naposledy editováno 10.03.2015 17:45:14

Technické záležitosti, poradna, tipy

10.3.2015 v 18:02 | Nahoru | #86
Tosha752> tady řešíme všechno, mluvili jsem o tlumičích, a ted se bavíme o převodovém oleji, ale jak jsem se koukal na vykres kde se lije ten převodový olej, tak jsem zjistil že tam jsou jen dvě ozubené kolečka a to asi neni převodovka. a má tam patři 0,55l což je docela malo na převodovku myslím.

takže řešíme co to je kam lijem ten olej.

Technické záležitosti, poradna, tipy

10.3.2015 v 18:06 | Nahoru | #87
jak je červená šipka tak tam se lije ten převodový olej. a to není asi převodovka myslím



Technické záležitosti, poradna, tipy

10.3.2015 v 18:59 | Nahoru | #88
kluci, už nebudu otravovat, i kamarad mě zjebal, ze to mam vylit a nalit olej. ze to je zadek převodovky kdyz tomu nerozumim tak to nemam prej rozebirat

Technické záležitosti, poradna, tipy

10.3.2015 v 19:19 | Nahoru | #89
kakino> já vyměnil a neřešil Ale rád se poučím ,páč když se někdo zeptá,tak nebudu za maušla
Podle toho schématu to vypadá na sekundární převod Kua mi máme ale stroj

Naposledy editováno 10.03.2015 19:24:39

1 reakcí na tento příspěvek Technické záležitosti, poradna, tipy

10.3.2015 v 19:23 | Nahoru | #90
kakino>

podla mňa je to sekundárny prevod, ktorý slúži na prenos sily z prevodovky na ozubený remeň.

A ešte slúži na opravu chyby japonských inžinierov, krotý spravili výstupný hriadel prevodovky na pravej strane motorky a ozubený remeň chceli na lavej.

v manuály odporúča výrobca: SAE 80 API GL-4 Hypoid gear oil
množstvo 0,55 L
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist