Hučeli dost,ložiska na klice,tak jsem rospulil motor a vyměnit ložiska,ale mám problém se středovým ložiskem mezi klikamy. pro výměnu je to třeba rozlisovat.repass kliky i s ojniční sadou 3500-4500,což je raketa.výměna samotného ložiska do cca 2000.Ale dotaz zní,když to rozlisujou,tak jestli to zlisují a vyváží jako to bylo z výroby?Ojnice nemají vůli nahoru a dolu,pouze do stran,takže se nezdají špatné.Také mě někteří opraváři povídali,že středové ložisko přežije 2 krajní ložiska a se středovým se už vyplatí udělat celkový repass(je to pro ně kšeft).Středové ložisko má vůli do stran,ale nikoliv nahoru a dolů.Motor má najeto něco kolem 35000+- a nebyl nikdy půlen ani výbrus nebyl dělán.Má ta výměna ložiska význam,když to vemu,že najezdím +- 200km ročně max? díky za kladné či záporné reakce.....
Tenhle motor jsem mel a kdyz je dobre udelanej, jede nadherne.
Pokud to nedas nejakemu mrdalovi, ale cloveku nebo firme co se tim zivi, tak neni problem kliku slisovat a vyvazit.
podle me je teda 3500 - 4500 hodne dobra cena
A rovnou i překontrolovat zda je to zralé na výbrus nebo není. Ale pokud to má najeto 35 tisíc a nikdo ještě výbru nedělal tak bych odhadoval, že tě čeká i výbrus.
Já jsem při 30 tisících na ČZ 250/455 šel z nominálu rovnou na třetí jak byl válec vylítaný. A jezdilo to pořád parádně, jen už to zvonilo.
A hlavně rozebírat a skládat jak se má, žádné mlácení
1 reakcí na tento příspěvek repass motoru-středové ložisko výměna
Naposledy editováno 20.01.2015 20:52:07
Vyrovnat se to, samozřejmě, dá, do "nuly", ale musí si s tým dotyčný pohrát.
Je v tom pak sakra rozdíl- ve vibracích i v životnosti.
Na jednoválci ČZ, když sem s ním jel dom, tak ve špíglu sem viděl navrchu rozmazané modré, důle zelené.
Teď je za mnů vidět, že jedu po silnici a na ní sů auta...
Naposledy editováno 21.01.2015 12:18:12
volný ložisko i ojnice volné.(ten motor trochu zvonil je pravda) a labyrint na hřídeli taky volnej,takže možná kvůli tomu to nešlo seštelovat,aby šli oba válce a nehádalo se to.přepouštělo to vzduch.ale těch peněz co se dá dělat no......
Vyrovnat do nuly se repasovaná klika pokaždý nepovede, protože čím víckrát byla venku, tím je to horší, nicméně do několika setin se to dá a to je OK.
Když to nevyrovnáš, tak ti budou vibracema brnět koule a ložiska odejdou velmi rychle.
PS: základová kruhová deska je pro pravý válec a ta menší půlkruhová je pro válec levý. První se nastavuje ta kruhová deska (pravý válec-ten blíž k dynamu) a poté se ladí ta půlkruhová deska (válec blíže ke spojce).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čep kyvné vidlice hranatá ČZ ČZ 175/477, ČZ 250/471, ČZ 175/487, ČZ 350/472 | Kalasnikov | 25 | 25.1.2023 v 16:04 Kalasnikov |
CZ 250/471 spojka ČZ 250/471 | sikmar | 14 | 20.1.2023 v 21:20 pech. |
GO motoru Jawa ČZ 250/471 | Otajs | 8 | 2.12.2022 v 20:20 Radovann |
Čz 250/471 oilmaster ČZ 250/471 | zilvaré | 5 | 7.11.2022 v 17:22 alezio |
Čz 250/471 custom mk1 ČZ 250/471 | zilvaré | 2 | 22.4.2022 v 07:50 Dolin |