globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: z 25kW zpět na plný výkon
 
17.1.2015 v 10:28
Zdravím, chci se zeptat jak to funkuje při návratu zpět, protože to jsem nikdy moc řešit neviděl na rozdíl od uzavírání. Vím, že zavřít si to falešně jen v papírech jde, ale náhoda je blbec a průser je pak velikej a tak jsem nechtěl riskovat např. nehodu při který by mi přišly na to, že na daný typ motocyklu nemám papíry, mám tudíš uzavřeno poctivě v TP i na moto, otázka zní... Musím být striktně poctivý i při cestě zpátky? Víceméně se dá říct, že v případě nějaké nehody i přes špatný informace v TP na motocykl mám řidičský průkaz platný, jediný problém teda zůstává nižší sazba pojistky (cca 800kč místo 1200 ročně co jsem tak zjišťoval), mám to tedy zpátky otevřít v garáži, a nechat v papírech 25kW nebo je to nebezpečné, protože by mi nemuseli uznat pojistku a mám to radši otevřít nazpět i v papírech? Rozdíl mezi tím když to nechám otevřít u nějakého znémeho bez papírů nebo ofiko je cca 2000kč nejsou to velký peníze, ale jde mi o sraní s tím a sám se v motorových věcech hrabu nerad, neumím to.

Díky za odpovědi, budou-li kloudné.

... jinak dodatek, jde o karbec.

1 reakcí na tento příspěvek z 25kW zpět na plný výkon

18.1.2015 v 20:21 | Nahoru | #1
Tak jsem ještě pátral co přesně znamená "Technicky nezpůsobilé vozidlo...tak závažným způsobem, že bezprostředně ohrožuje ostatní" za což se uděluje těch 5b,5-10tkč ve správnim a 6-12měsíců zákaz.

A našel v tomto článku od judr Berana: http://www.autoweb....na-vozidle-a-sankce/ Vyhláška 341/2002 z článku již teda byla zrušena a nahrazena novou 341/2014. Ale i v ní to nyní v §40 je. O úpravách výkonu a odškrcení tam nic není, takže to je v poho, ale překvapilo mě kolik věcí může policie takhle "drsně" trestat. Kopíruji celé, doporučuji přečíst všem:


Vyhláška 341/2014
§ 40
Závady na vozidle, které ohrožují bezpečnost provozu na pozemních komunikacích

(K § 2 odst. 5, 6 a 7 zákona)

(1) Jsou-li na vozidle závady, které ohrožují bezpečnost provozu na pozemních komunikacích, nesmí být vozidlo užito v provozu na pozemních komunikacích, s výjimkou nouzového dojetí.

(2) Závadou podle odstavce 1 je vždy

a) v osvětlení vozidla,

1. nesvítí-li potkávací nebo brzdové nebo zadní obrysové světlo na straně přivrácené do středu vozovky,

2. nelze-li přepnout dálková světla na potkávací,

3. způsobují-li světlomety oslnění,

4. jsou-li dodatečně namontovány nebo upraveny svítilny svítící dopředu nepřerušovaně světlem jiné barvy než bílé, kromě předních svítilen do mlhy žluté barvy a dozadu nepřerušovaně svítící světlem jiné barvy než červené, nebo

5. jsou-li chybně zapojeny svítilny nebo chybně propojeny svítilny tažného vozidla a přípojného vozidla,

b) v zasklení vozidla

1. prasklé nebo poškozené čelní sklo ve stírané ploše o délce nebo průměru větším než 20 mm, nebo

2. zatemnění čelního skla na propustnost zjevně nižší než 70 % nebo zatemnění předního bočního skla na propustnost zjevně nižší než 70 %,

c) na výfukovém potrubí vozidla je netěsnost nebo neúplnost výfukového potrubí nebo zjevný zásah do tohoto potrubí mající vliv na vnější hluk vozidla,

d) na karoserii vozidla nebo na jeho podvozku poškození nebo deformace karoserie nebo podvozku, včetně řízení a brzd, které může ohrozit bezpečnost provozu na pozemních komunikacích,

e) zjevné unikání paliva, oleje nebo mazacích tuků,

f) na pneumatikách vozidla je vždy,

1. je-li hloubka dezénu hlavních dezénových drážek nebo zářezů menší než 1,6 mm u vozidel všech kategorií a u mopedů menší než 1,0 mm,

2. obnažuje-li trhlina nebo poškození pláště pneumatiky na jejím vnějším obvodu – v oblasti běhounu, ramene, boku a patky - kostru pneumatiky nebo ji narušují, nebo

3. jsou-li namontovány pneumatiky různého rozměru na téže nápravě,

g) překročení největší povolené hmotnosti vozidla nebo překročení největších povolených rozměrů vozidla nebo jízdní soupravy, není-li vozidlo v režimu zvláštního užívání pozemní komunikace podle jiného právního předpisu2),

h) spojení dvou nebo více vozidel do jízdní soupravy, při porušení požadavků na vzájemné zapojení vozidel do jízdních souprav.

(3) Jsou-li na vozidle závady na brzdovém systému, které znemožňují nebo by mohly znemožnit účinně zastavit vozidlo, například prasklé brzdové hadice, nebo hrubé závady na řídicím ústrojí, například zjevné deformace a nadměrné vůle, jedná se vždy o závadu na vozidle, která bezprostředně ohrožuje bezpečnost provozu na pozemních komunikacích.

(reakce na) z 25kW zpět na plný výkon

20.1.2015 v 18:15 | Nahoru | #2
bledemon> tak podle tohodle výkladu bych to pochopil Jen mě zaráží, že konkrétně na tento zákon v té definici přestupku není odkaz a je naopak na to, na co jsem odkazoval já...

...to aby se v tom pak čert vyznal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist