neudělá to něco z motorem? výfukové plyny musí být určitě nějak brzděný. Jestli budou stačit ten katalyzátor ve svodech. Tak jestli máte někdo zkušenosti,tak napište
2 reakcí na tento příspěvek Vykuchání yamaha fz6 s2
S2 má krapet jinší výfuk než jiný stroje a myslím, že laďák pod sedlo na místo origo za 6000kč nebude.
Kdo jste někdy viděl laďenou koncovku jistě mě dáte za pravdu, že je to klasický rezonátor a o nějakým ladění si to může nechat jen zdát.
Svody a kat ti zůstane takže bych motor až tak neřešil a pokud to řešit chceš použij WB lambda sondu a loguj data a pak uvidíš zda se něco změnilo proti originálu, dle mého názoru je kat taková brzda, že otevřená koncovka ničemu neuškodí, kupř u turbo motorů jsem používal za turbem jen rezonátor bez vlivu na EGT a A/F....
Takže pokud to zvládneš tak origo koncovku rozeber, vypreparuj přepážky a použij děrovaný trubky jako jsou v rezonátorech či origo "laďácích", přes trubku nerez síťka a pak kolem trubky vata, zadeklovat a hotovo. Dobrý je nezapomenout na konec výfuku udělat upevnění na případnou tlumivku, u mě to je jen dírka v tý trubce a tlumivka se zasune do trubky a západkou zapadne do tý dírky ale nikdy jsem to nepoužil.
Dělal jsem to na zx10r 06 kde jsou výfuky pod sedačkou, koncovka je nýtovaná, vnitřek lze vyndat, takže je to i vratné.
Fugo píše: Tak já s dovolením napíšu svůj názor...
S2 má krapet jinší výfuk než jiný stroje a myslím, že laďák pod sedlo na místo origo za 6000kč nebude.
Kdo jste někdy viděl laďenou koncovku jistě mě dáte za pravdu, že je to klasický rezonátor a o nějakým ladění si to může nechat jen zdát.
Svody a kat ti zůstane takže bych motor až tak neřešil a pokud to řešit chceš použij WB lambda sondu a loguj data a pak uvidíš zda se něco změnilo proti originálu, dle mého názoru je kat taková brzda, že otevřená koncovka ničemu neuškodí, kupř u turbo motorů jsem používal za turbem jen rezonátor bez vlivu na EGT a A/F....
Takže pokud to zvládneš tak origo koncovku rozeber, vypreparuj přepážky a použij děrovaný trubky jako jsou v rezonátorech či origo "laďácích", přes trubku nerez síťka a pak kolem trubky vata, zadeklovat a hotovo. Dobrý je nezapomenout na konec výfuku udělat upevnění na případnou tlumivku, u mě to je jen dírka v tý trubce a tlumivka se zasune do trubky a západkou zapadne do tý dírky ale nikdy jsem to nepoužil.
Dělal jsem to na zx10r 06 kde jsou výfuky pod sedačkou, koncovka je nýtovaná, vnitřek lze vyndat, takže je to i vratné.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání yamaha fz6 s2
los-fazeros píše: stejně to udělá, tak ho nechte. Ano, vyvrtej,čím větší díra, tím lepsší, ať to není tak udušený