Kafi> To bohužel kluk neuvedl, co přesně má v merku, tak jsem reagoval na to, že většinou takoví mají skutečně vizionářské plány, nejlépe hned a bez práce mít doma rumpál, Robot, 350OHV, pérák 350/18 apod... pak po vystřízlivění hned všechno vzdají a je konec. Takže jestli klučina chce jako "odrazovku" začít s fichtlem, kejchačkou, panelkou a tak, je na dobré cestě. Nic to ale nemění na tom, že Jawa se současným vedením nemá šanci, měli by se tam dostat k válu chlapi z Matesmoto, ti mají skutečně motivaci pro značku a nekoukají jen na to, jak si shrábnout přidělené dotace. Ale i tak by asi bylo nad jejich síly fabriku pořádně rozběhnout - na trhu už zkrátka není "díra", kde by silně chyběla nabídka. A když nějaká absence nabídky je, je to bohužel v segmentu, pro který fabrika není štonc vyrábět. H-D by bez Reaganovy invervence a dotací v konkurenci japonců už také byl dávno mrtvý, sice jej pro fajnšmekry desítky let takto uměle drželi nad vodou, ale co vím, tak nedávno už to v Milwaukee stejně utichlo nadobro.