Videl nekdo z vas Jawinu s jednim vyfukem? Teda jako ze svody z valcu do jednoho vyfuku? Je to vubec mozny? A jestli, jak se to da udelat? Mozna je to zase jednou hovadina, ale me by se Jawa 640 libila jeste vic, kdyby mela jenom jeden vyfuk...Ale tak to je muj vnitrni pocit...
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 jeden vyfuk???
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 jeden vyfuk???
http://moji.motorkar...392&show=40266#2
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 jeden vyfuk???
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 jeden vyfuk???
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 jeden vyfuk???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/640 jeden vyfuk???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/640 jeden vyfuk???
dva válce zůstanou, písty půjdou souběžně, už jsem o tom slyšel ale nevim k čemu je to dobré
edit: chyba
ad jednohup
http://jawamania.inf...spx?questionid=21606
takže jednohup:)) tak napřed ty výhody :))
1: krásnej zvuk
2: nikdo ti motorku jen tak neukradne roztlačením (jsou potřeba dva lidi)
3: krásnej krouťák (ba 4xa jede)
hmmmm toho moc neni :))) tak a ted ty nevýhody
1: zvednou se vibrace (jako kráva)
2: sníží se žvotnost kliky a uložení (odhad 10 000km)
3: hodiny laborování nad tím proč se tomu nechce do otáček (nepovim)
4: při závadě na baterce to sám roztalčíš pouze ze skály (ozkoušeno)
5: když kopne, tak láme kotníky a trhá podrážky z bot a ohybá kickpáku (odzkoušeno)
6: problém se zapalováním (ideální je alternátor a indučka z fiatu 650 ,nebo vape
7: vlivem vibrací praskaj držáky motoru , jak hliník, tak i plechy na rámu
hmmm ? [Mates] (1.4.2008 11:50:47)
Němec>ad výfuky - někde je na netu simulace funkce výfuků u 2T - dle tý animace je krásně vidět, že hrabat do výfukovýho systému je blbost - teda pokud člověk neví, co a proč dělá a čeho tím chce dosáhnout.
ad jednohup
http://jawamania.inf...spx?questionid=21606
takže jednohup:)) tak napřed ty výhody :))
1: krásnej zvuk
2: nikdo ti motorku jen tak neukradne roztlačením (jsou potřeba dva lidi)
3: krásnej krouťák (ba 4xa jede)
hmmmm toho moc neni :))) tak a ted ty nevýhody
1: zvednou se vibrace (jako kráva)
2: sníží se žvotnost kliky a uložení (odhad 10 000km)
3: hodiny laborování nad tím proč se tomu nechce do otáček (nepovim)
4: při závadě na baterce to sám roztalčíš pouze ze skály (ozkoušeno)
5: když kopne, tak láme kotníky a trhá podrážky z bot a ohybá kickpáku (odzkoušeno)
6: problém se zapalováním (ideální je alternátor a indučka z fiatu 650 ,nebo vape
7: vlivem vibrací praskaj držáky motoru , jak hliník, tak i plechy na rámu
hmmm ? [Mates] (1.4.2008 11:50:47)
Proste na hovno, mel sem jawku 350/640 rok 1997, a radsi sem jel 4000 ot/min, nez abych si kurvil motor, ram a vse, co s tim je spojene, a diky vetsim vibracim sesednul z moto a chodil jako posranej.