globalmoto_kveten





Téma: Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
 
10.1.2015 v 20:27
Sezóna 2016 - HERE

Termíny 2015 vypsané:
26. 04. 2015 Kolín - odjeto
- Polsko 9.05.2015 - Szczecin - odjeto
- MISTROVSTVÍ EVROPY Holandsko - 24. 05. 2015 Lelystad - odjeto
21. 06. 2015 OSTRAVA!!! - odjeto
- Polsko 13.06.2015 - Wroclaw - odjeto
27. 06. 2015 Žďár nad Sázavou - odjeto
- Polsko 25.07.2015 - Lodz - odjeto
26. 07. 2015 Soběslav - odjeto
- Polsko 15.08.2015 - Warszawa - odjeto
29. 08. 2015 Kolín - odjeto
- Polsko 19.09.2015 - Szczecin - odjeto
26. 09. 2015 FINÁLE 2015 - Kolín - odjeto

Takže plánujme, rokujme, hádejme se v rámci slušných mezí, a hlavně ať to jezdí .

Vlákno ze sezóny 2014



Naposledy editováno 08.02.2016 13:14:20

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

30.1.2015 v 23:16 | Nahoru | #121
PAP28> Souhlas - téměř vždy, když člověk dělá něco nového, tak mozek to (logicky) nezná a reaguje podvědomě strachem - předepnutí svalů, ztuhlost. To je běžná podvědomá reakce. A tréninkem se vědomě formují zvyky, tedy podvědomí. Následně se toho mozek nepřestane podvědomě bát, tedy přestane to považovat za nové.

(reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

30.1.2015 v 23:17 | Nahoru | #122
nedma> to dáš máš moji důvěru

(reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

30.1.2015 v 23:33 | Nahoru | #123

maspe píše: PAP28> Souhlas - téměř vždy, když člověk dělá něco nového, tak mozek to (logicky) nezná a reaguje podvědomě strachem - předepnutí svalů, ztuhlost. To je běžná podvědomá reakce. A tréninkem se vědomě formují zvyky, tedy podvědomí. Následně se toho mozek nepřestane podvědomě bát, tedy přestane to považovat za nové.



Jo, tak to funguje i na motorce. Proto říkám, že je dobré oprostit se od řídítek. Naučit se něco nového, rovnováha + koordinace pohybů. Časem zjistíš, že řídítka jsou jen podružná.
To je můj názor. Proto Japončíci cvičí trial - tam bez koordinace si ani neškrtneš. Pro cit pro rovnováhu zase jezdí cross, trénují na kluzkém povrchu a cvičí pomalou jízdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

31.1.2015 v 00:55 | Nahoru | #124

maspe píše: Tadýýýý
koncem Dubna v kolíně



A je možné se tam stavit jen tak bez přihlášení a zajezdit si na trati? O závodění mi nejde, ale ty tratě vypadají hezky, tak bych si to projel .

(reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

31.1.2015 v 06:52 | Nahoru | #125

maspe píše: PAP28> Souhlas - téměř vždy, když člověk dělá něco nového, tak mozek to (logicky) nezná a reaguje podvědomě strachem - předepnutí svalů, ztuhlost. To je běžná podvědomá reakce. A tréninkem se vědomě formují zvyky, tedy podvědomí. Následně se toho mozek nepřestane podvědomě bát, tedy přestane to považovat za nové.



K tomuto průběhu mi nedávno výcvikář říkal, že potřebuješ tak 10.000 opakování, aby jsi určitou činnost dostal do svalové paměti. Takže cvičit a cvičit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

31.1.2015 v 09:20 | Nahoru | #126

Mr.Dreamer píše: A je možné se tam stavit jen tak bez přihlášení a zajezdit si na trati? O závodění mi nejde, ale ty tratě vypadají hezky, tak bych si to projel .


Co ti na to mame rict? Zkus si predstavit ze prijedes na jakykoli jiny zavody bez registrace a ze si jenom vyzkousis trat ale ze zavodit vlastne ani nebudes... No fakt nevim co by ti rekli - teda vlastne asi vim. Jo a mimochodem aby ses dostal na soutezni trat a byl na ni sam tak musis soutezit protoze trat se stavi teprve tesne pred zavodem. Treninkova trat v den zavodu je jednodussi a je urcena pro soutezici aby se pred zavody mohli trochu rozjezdit a jezdi se po ni ve vlacku takze vetsinou stejne nemuzes jet jak bys treba chtel...

Na druhou stranu gymkhana zatim u nas neni na nejake profi urovni a jsme radi za kazdeho noveho jezdce. Snad uz to, ze nepotrebujes zadnou licenci, registrovat se staci az na miste, startovne je symbolicke a nikdo te nenuti odjet vsechny kola v zavodu je dost benevolence aby si to mohl zkusit opravdu kazdy.

Jinak od letoska budou i pravidelne treninky v Koline, tam muze take prijet kazdy i kdyz nechce zavodit.

(reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

31.1.2015 v 13:16 | Nahoru | #127

Maty_Kolin píše: Co ti na to mame rict? Zkus si predstavit ze prijedes na jakykoli jiny zavody bez registrace a ze si jenom vyzkousis trat ale ze zavodit vlastne ani nebudes... No fakt nevim co by ti rekli - teda vlastne asi vim. Jo a mimochodem aby ses dostal na soutezni trat a byl na ni sam tak musis soutezit protoze trat se stavi teprve tesne pred zavodem. Treninkova trat v den zavodu je jednodussi a je urcena pro soutezici aby se pred zavody mohli trochu rozjezdit a jezdi se po ni ve vlacku takze vetsinou stejne nemuzes jet jak bys treba chtel...

Na druhou stranu gymkhana zatim u nas neni na nejake profi urovni a jsme radi za kazdeho noveho jezdce. Snad uz to, ze nepotrebujes zadnou licenci, registrovat se staci az na miste, startovne je symbolicke a nikdo te nenuti odjet vsechny kola v zavodu je dost benevolence aby si to mohl zkusit opravdu kazdy.

Jinak od letoska budou i pravidelne treninky v Koline, tam muze take prijet kazdy i kdyz nechce zavodit.



Ok, pohoda, stačilo klidně říct ano nebo ne, sám také nikomu u své akce neřeknu, že může přijet bez ohlášení, když se mu bude chtít, ale proč se nezeptat. Nijak super mě to neláká, takže jsem to vzal tak, že pokud by se dalo tam zajet jen tak na přepadovku, tak proč to nezkusit, pokud by byl čas. Každopádně vám přeji pěknou sezónu, kdo ví, třeba se někdy také přidám .

1 reakcí na tento příspěvek Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

31.1.2015 v 16:46 | Nahoru | #128
Ted mi doslo ze obcas se po ukonceni zavodu na trat jeste par lidi vrhne nez se to sbali. To by asi slo. Ale nejlepsi je prijed (klidne jako prepadovka), dat kilo dve startovny podepsat papir ze jedes na vlastni triko a pak muzes normalne celej den jezdit (dopo trenink + 2x GP8, odpo 2x ,- 3x hlavni zavod) a nakonec odjet s diplomem... Od letoska budem vyhlasovat i kategorii "novacek".

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

31.1.2015 v 17:16 | Nahoru | #129
Maty_Kolin> ahojte, mám prosím dotaz ( vůbec jsem nikdy nesledoval výsledky ): na jakých motocyklech se jezdí, jaké je zastoupení silných strojů?

Naposledy editováno 12.01.2017 12:07:21

(reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

31.1.2015 v 17:20 | Nahoru | #130

ian píše: Maty_Kolin> ahojte, mám prosím dotaz ( vůbec jsem nikdy nesledoval výsledky ): na jakých motocyklech se jezdí, jaké je zastoupení silných strojů? A jezdí tam třeba i Jawy 350 nebo MZty?Dík



Jezdí tam cokoli, skútry, staré jawy, endura, velké cesťáky i SBK, ale ty asi jezdí s upravenými řídítky a jinými dorazy.
Maty: Ok, uvidím, jak to bude s čase .

Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

31.1.2015 v 17:43 | Nahoru | #131
Jj jezdi se na cemkoli. Prvni dve sezony jme meli na zavodech ktrere jsou pravidelne na konci cervna vvramci jawa srazu v Krucemburku i samostatnou kategorii jawa. Tu posledni vyhral borec na fichtlu. Pravidelne jezdi jeden borec na 350 a jeden na 125 jawe.

Tohle je ta 350


Naposledy editováno 31.01.2015 17:52:10

(reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

31.1.2015 v 18:14 | Nahoru | #132

ian píše: Maty_Kolin> ahojte, mám prosím dotaz ( vůbec jsem nikdy nesledoval výsledky ): na jakých motocyklech se jezdí, jaké je zastoupení silných strojů? A jezdí tam třeba i Jawy 350 nebo MZty?Dík


normální závod - GP 8 soběslav od 125tek přes 350, šestky, po 1200 enduro
závod 50ccm - GP8 - 50 jen padesátky, ale kromě špičky, dost podobné časy jako na velkém závodě.

V našem prostředí je úplně jedno na čem jedeš, pokud to není úplně mimo (třeba SS). Jeden z nejlepších u nás jezdí 8kW 125ku.

Naposledy editováno 31.01.2015 18:15:28

1 reakcí na tento příspěvek Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

2.2.2015 v 08:58 | Nahoru | #133
Pokud byste měli zájem o uspořádání jednoho podniku na Moravě ve Šternberku, můžu vám nabídnout zajištění a ty věci okolo, máme dvě lokality, jedna lepší jak druhá. Míněno vážně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

2.2.2015 v 13:17 | Nahoru | #134
laďa-prášil> zajimava nabidka muzes napsat vic podrobnosti? Odkaz na mapy atp. Jde hlavne o to jjestli tam je alespon nejaky jezdecky a divacky potencial. Take uz nemame moc volnych terminu...

V cervnu planujem akci v Ostrave.

Naposledy editováno 02.02.2015 13:23:41

(reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

2.2.2015 v 14:49 | Nahoru | #135

Maty_Kolin píše: laďa-prášil> zajimava nabidka muzes napsat vic podrobnosti? Odkaz na mapy atp. Jde hlavne o to jjestli tam je alespon nejaky jezdecky a divacky potencial. Take uz nemame moc volnych terminu...

V cervnu planujem akci v Ostrave.



nechci ti do toho moc kecat, ale z Frydlantu do Ostravy je to asi jako z Prahy do Kolina

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

2.2.2015 v 15:53 | Nahoru | #136

Maty_Kolin píše: laďa-prášil> zajimava nabidka muzes napsat vic podrobnosti? Odkaz na mapy atp. Jde hlavne o to jjestli tam je alespon nejaky jezdecky a divacky potencial. Take uz nemame moc volnych terminu...

V cervnu planujem akci v Ostrave.



ty woe ,, vis jak me boli p..el nez dojedu na duku jenom do Kolina

(reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

2.2.2015 v 18:12 | Nahoru | #137

gugo píše: ty woe ,, vis jak me boli p..el nez dojedu na duku jenom do Kolina


Jed ve stupackach.ne? Nebo chces vsit do kalhot polstarek?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

2.2.2015 v 22:31 | Nahoru | #138

gugo píše: ty woe ,, vis jak me boli p..el nez dojedu na duku jenom do Kolina



Profíci jezdí takhle

Je to pohodlnější a levnější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

2.2.2015 v 22:36 | Nahoru | #139
Maty_Kolin> nj nejsem profik, ale jestli dojedu do Ostravy tak leda ve Vitu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

2.2.2015 v 22:43 | Nahoru | #140
gugo> no ale mas potencial na to se mezi "profiky" dostat kdybys jezdil pravidelne tak se do 1. desitky vejdes.

(reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

2.2.2015 v 23:24 | Nahoru | #141
Maty_Kolin> nojo vloni to nejak nevyslo tak treba letos

Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

3.2.2015 v 21:41 | Nahoru | #142
Termíny už jsou vypsané, tak můžeš začít plánovat. Jinak já bych rád zase s DOOMer udělal jeden celodenní trénink v Liberci. Už je to taková každoroční tradice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

3.2.2015 v 21:50 | Nahoru | #143

Maty_Kolin píše: gugo> no ale mas potencial na to se mezi "profiky" dostat kdybys jezdil pravidelne tak se do 1. desitky vejdes.



A máte auta která mají na v TP na tažném povolený takový náklad nebo to prostě neřešíte a ani vás nikdo neřeší?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

3.2.2015 v 21:52 | Nahoru | #144

Mr.Dreamer píše: A máte auta která mají na v TP na tažném povolený takový náklad nebo to prostě neřešíte a ani vás nikdo neřeší?



dve motorky plus vozik se v klidu vejdou do 750 kg, coz vetsina taznych v klidu splnuje (o brzdenych variantach ani nema cenu mluvit, tam to byva mnohem vic)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

3.2.2015 v 21:57 | Nahoru | #145

Veverčák píše: dve motorky plus vozik se v klidu vejdou do 750 kg, coz vetsina taznych v klidu splnuje (o brzdenych variantach ani nema cenu mluvit, tam to byva mnohem vic)



No, větišna aut má tak kolem 450kg, resp, pokud bych se vešel, tak to neřeším...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

3.2.2015 v 21:59 | Nahoru | #146

Mr.Dreamer píše: No, větišna aut má tak kolem 450kg, resp, pokud bych se vešel, tak to neřeším...



nevim, mno, 450kg ma nas getz, coz je spis nez auto nakupni taska, a to taky diky tomu, ze jsme tam nechali dat levnejsi neoriginal (cehoz zpetne lituju).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

3.2.2015 v 22:06 | Nahoru | #147

Veverčák píše: nevim, mno, 450kg ma nas getz, coz je spis nez auto nakupni taska, a to taky diky tomu, ze jsme tam nechali dat levnejsi neoriginal (cehoz zpetne lituju).



No, stejně je na tom Corsa, Fabia a Clio. Ale je mi jedno, kolik má jaké auto, dvě motorky mají kolem 200kg každá, vozík 150kg, o co mi jde, jestli někdo s 550kg na tažném jezdí s autem které má maximum kolem 450kg, ani mě to nijak extra nezajímá, jen když vidím fotku dvou naložených vozíků a nevidím auta, tak jsem zvědavý .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

3.2.2015 v 22:13 | Nahoru | #148

Veverčák píše: nevim, mno, 450kg ma nas getz, coz je spis nez auto nakupni taska, a to taky diky tomu, ze jsme tam nechali dat levnejsi neoriginal (cehoz zpetne lituju).



Počkej, nebude těch 450 kg spíš od výrobce?

Měl jsem Octavii 1 1.6 75kW a koupil jsem si na ní TZ od slov. výrobce Galia. Podle výr TZ je max. hm. přívěsu 1500 kg, max. svislé zatížení (na kouli) 75 kg. Teď bych kecal kolik přesně měl udaný výrobce auta, tedy Škoda, myslím, že 1100 kg bržděnej a 450 kg nebržděnej. Koupil jsem si to samý, ale 1.9 TDi 66kW a TZ přendal, čili stejný max. hodnoty, ten ropák má dle výrobce bržděnej max. 1300 kg a nebržděnej jen 500 kg. Samozřejmě, že to auto utahne poměrně v klidu mnohem víc, ale limitující tam není tažný jako takový, ale max. hodnoty od výrobce auta, který nesmí být překročený.

Naposledy editováno 03.02.2015 22:15:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

3.2.2015 v 22:29 | Nahoru | #149

Piwell píše: Počkej, nebude těch 450 kg spíš od výrobce?

Měl jsem Octavii 1 1.6 75kW a koupil jsem si na ní TZ od slov. výrobce Galia. Podle výr TZ je max. hm. přívěsu 1500 kg, max. svislé zatížení (na kouli) 75 kg. Teď bych kecal kolik přesně měl udaný výrobce auta, tedy Škoda, myslím, že 1100 kg bržděnej a 450 kg nebržděnej. Koupil jsem si to samý, ale 1.9 TDi 66kW a TZ přendal, čili stejný max. hodnoty, ten ropák má dle výrobce bržděnej max. 1300 kg a nebržděnej jen 500 kg. Samozřejmě, že to auto utahne poměrně v klidu mnohem víc, ale limitující tam není tažný jako takový, ale max. hodnoty od výrobce auta, který nesmí být překročený.



myslim, ze typicky jsou hodnoty u origo prislusenstvi vyssi nez o neorigo ..

ale uprimne to ted neresim, mno, mam na kouli 2.5 tuny u brzdene varianty, tak je mi to fuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

3.2.2015 v 22:37 | Nahoru | #150
Mr.Dreamer> flame? Vozejky maj v tp cca 1000-1200kg realna hm se dvema motykama cca 650kg coz muzes ridit s B, Ridici BE - DE, auta berlingo, doblo + nejakej kombik od bmw v tom se nevyznam - u vsech hm soupravy cca 3t... Dalsi dve motyky sme vezli v autech. Nejaky problem?

E. Ty vozejky na fotce jsou brzdeny, ale normalne vozim dve motyky i na nebrzdenym vozejku 750kg auto ma v TP myslim 650 nebrzdenej coz furt vychazi.

Naposledy editováno 03.02.2015 22:51:11
Téma je zamknuto


TOPlist