malinkej> No to schéma není úplně jednoznačný, ale dle toho, že u druhýho pólu kontrolky není uvedená žádná barva tak to vypadá že + by měl být na tom bílo/modrým a - na společný sběrnici v palubovce - ta by měla být snad zelená, protože některý další kontrolky jsou tak zapojený (ne všechny! - např. kontrolka neutrálu je kostřená přes čidlo neutrálu, to samý kontrolka tlaku oleje přes tlakový čidlo atd.). Já mám palubovku origo komplet v ledkách napevno zapájených, tam by se to měřilo hůř. Jestli tam máš/měls žárovičky tak by mělo být proměření ještě snažší - se zkoušečkou snadno zjistíš po vyndání žárovičky a odpojení konektoru u ŘJ jestli je jeden z pólů patice žárovičky propojenej s - nebo + , tj. na jednom z kontaktů se musí uzavřít obvod buď mezi + (to v případě že jde od ŘJ +, což je nejpravděpodobnější) nebo - na baterii. Aby nakonec nebyla v háji jen žárovička...
- tak jí zkontroluj a taky případnou oxidaci na patici kontrolky! Pak "prozvonit" ten modrej drát mezi odpojeným konektorem a druhým kontaktem na paticí. Obě tyhle větve musí být průchozí - pak by se po zandání žárovičky zpět měla při přivedení druhýho pólu (dle mě nejspíš +) na ten odpojenej konektor u ŘJ kontrolka rozsvítit - vše měřit při vypnutým zapalování. Pokud toto bude fungovat, tak je chyba v ŘJ. Nic složitýho - tohle dáte snadno (píšu to možná trochu zmateně, ale tak nějak bych to proměřil...) - stačí obyčejná
ZKOUŠEČKA ZA 54,- .