globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: tištěný spoj s kontrolkama
7.1.2015 v 21:09
Ahoj chlapci,najde se tu nějakej šikula co vlastní vtx 1800 a také se vyzná v eletrice.¨Jedná se mi o to,že mi nefunguje kontrolka F1 a ostatní kontrolky funguji tak jak maj,mašina startuje a jezdí bez problému? Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tištěný spoj s kontrolkama

12.1.2015 v 21:35 | Nahoru | #1
charlie.vtx1800> Jak říkáš Charli,je to srdcovka u mě miminko dragstera...Jasně že dám vědět až budu znát výsledek,nenašel jsem odvahu se na to vrhnout sám,takže až bude mít kámoš prostor mrkneme na to,páč tam mám ještě vloženej dynojet a to už je na mě moc..Chceš říct že ten bílomodrý drát má plusový napětí? Taky mě napadlo,že bych mohl ten drát prozvonit jestli není v čoudeli? Charli ještě jednou dík...

(reakce na) tištěný spoj s kontrolkama

12.1.2015 v 23:22 | Nahoru | #2
malinkej> No to schéma není úplně jednoznačný, ale dle toho, že u druhýho pólu kontrolky není uvedená žádná barva tak to vypadá že + by měl být na tom bílo/modrým a - na společný sběrnici v palubovce - ta by měla být snad zelená, protože některý další kontrolky jsou tak zapojený (ne všechny! - např. kontrolka neutrálu je kostřená přes čidlo neutrálu, to samý kontrolka tlaku oleje přes tlakový čidlo atd.). Já mám palubovku origo komplet v ledkách napevno zapájených, tam by se to měřilo hůř. Jestli tam máš/měls žárovičky tak by mělo být proměření ještě snažší - se zkoušečkou snadno zjistíš po vyndání žárovičky a odpojení konektoru u ŘJ jestli je jeden z pólů patice žárovičky propojenej s - nebo + , tj. na jednom z kontaktů se musí uzavřít obvod buď mezi + (to v případě že jde od ŘJ +, což je nejpravděpodobnější) nebo - na baterii. Aby nakonec nebyla v háji jen žárovička... - tak jí zkontroluj a taky případnou oxidaci na patici kontrolky! Pak "prozvonit" ten modrej drát mezi odpojeným konektorem a druhým kontaktem na paticí. Obě tyhle větve musí být průchozí - pak by se po zandání žárovičky zpět měla při přivedení druhýho pólu (dle mě nejspíš +) na ten odpojenej konektor u ŘJ kontrolka rozsvítit - vše měřit při vypnutým zapalování. Pokud toto bude fungovat, tak je chyba v ŘJ. Nic složitýho - tohle dáte snadno (píšu to možná trochu zmateně, ale tak nějak bych to proměřil...) - stačí obyčejná ZKOUŠEČKA ZA 54,- .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vysoké vnoběžné otáčky Honda VTX 1800 radekigi 1 6.4.2024 v 09:05 kokoška.
Při jízdě se vlní Honda VTX 1800 ferabill 18 5.4.2024 v 16:22 Obdélník
Výfuk Honda VTX 1800 Honda VTX 1800 1Bandit 4 23.11.2023 v 19:46 1Bandit
Kdo mi v Brne spravi nadrz Honda VTX 1800 Kritix 22 14.10.2023 v 12:16 PETARDAK
honda VTX 1800 zvažovaná koupě Honda VTX 1800 Longorn 2 5.9.2023 v 20:20 padr


TOPlist