malinkej> Závada přímo v řídicí jednotce kloudně opravitelná nebude, to by bylo pakárna ji kuchat ze zalévací hmoty. Ale toto se naštěstí moc často nestává, spíš bude závada někde na vedení mezi jednotkou a kontrolkou. Nebo na tišťáku přístrojovky, pokud je tedy kontrolka tvořena LED. Ze schématu elektriky bys měl dokázat vyčíst, zda je kontrolka napájena z řídicí jednotky, nebo je napájena z nějakého "společného" napájecího přívodu do přístrojovky a jednotkou je spínána na kostru (jako když máš u světla vypínač "v nuláku" - častý nešvar u starých instalací, prakticky u všech motorek je takto spínána kontrolka neutrálu, mazání apod. Pak podle toho provést tu výše popsanou zkoušku a koukám, že v příspěvku č. 7 jsem napsal blbost - když se kontrola při zkoušce rozsvítí, tak bude vadná jednotka. když svítit nebude, je třeba jít po drátu od řídicí jednotky ke kontrolce a měřit, měřit, měřit.