Naposledy editováno 05.01.2015 18:54:21
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Chudák Guzzi dostala zabrat, zjistil jsem, že umí chlastat i přes 10 litrů na sto, jestli mi teda některý z kolegů na japonských strojích nenavrtal nádrž za to že jsem je pojel
Dotaz na techniky a mechaniky - je možný že hodně zahraty motor víc cvaka nebo zas slyším bludy?
Mám ty ventily skouknout nebo ne?
Kuva, kdo s tímhle vůbec začal?
docela by mně zajímalo jakou měl motor a olej teplotu(jaký dávaš motor.olej)
ja po první jízdě tak nějak normální vylezl olej na max 90C což je celkem málo
na to že se tu psalo že se tyto moto přehřívaj
ale pořát se s italkou poznáváme
doufam že i víkendu zas ukousnu par km
a ty Angely naopak zvažuju ST,ale to až budou kačky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 | Markus.1 | 301 | 14.8.2020 v 23:59 Koudy01 |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... | Lof87 | 24 | 16.7.2019 v 13:37 Koudy01 |